Muğla'da Milas Belediyesi araç filosunu güçlendiriyor
Muğla'da Milas Belediyesi araç filosunu güçlendiriyor
Haber Giriş Tarihi: 15.05.2026 17:46
Haber Güncellenme Tarihi: 15.05.2026 17:46
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Muğla Milas Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak amacıyla araç filosuna 42 milyon TL değerinde yatırım yaptı. Tanıtımı yapılan 7 yeni araç hizmete girerken, 14 aracın da kısa süre içinde envantere katılacağı açıklandı.
MUĞLA (İGFA) - Muğla Milas Belediyesi, vatandaşlara sunulan hizmet kalitesini artırmak ve belediye envanterini modernize etmek amacıyla araç filosuna dev bir yatırım daha gerçekleştirdi.
Belediye bünyesine dahil edilen 7 yeni aracın tanıtımı ve teslim alınması planlanan 14 aracın müjdesinin verildiği tanıtım töreni, büyük bir katılımla gerçekleşti.
Tanıtımı yapılan araçlar arasında Fen işlerinden, Park ve Bahçeler Müdürlüğüne, İşletme ve İştirakler Müdürlüğü’nden Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü’ne farklı alanlarda kullanılmak üzere toplam değeri yaklaşık 42 Milyon TL olan 1 adet tek kabin brandalı kasa kamyon, 1 adet sepetli vinç, 2 adet damperli kamyon, 1 adet 13 tonluk su tankeri, 2 adet çift kabin 4x4 pick-up olmak üzere 7 araç bugünden itibaren hizmet vermeye başlayacak.
14 ARAÇ ENVANTERE KATILACAK
Devlet Malzeme Ofisi’ne ödemesi yapılan 14 araç ise ileriki günlerde Milas Belediyesi’nin araç filosuna katılacak.
Filoya katılacak araçlar arasında Temizlik İşleri Müdürlüğü için 2 adet çöp kamyonu, 1 adet konteyner yıkama kamyonu ve 2 adet çift kabin kamyonet, Fen İşleri Müdürlüğü için 2 adet damperli kamyon tek çeker 12 metre, 2 adet çift kabin kamyonet ve 2 adet 5 metreküp damperli kamyon ve Park ve Bahçeler Müdürlüğü bünyesine 3 adet çift kabin kamyonet bulunuyor.
Birçok farklı alanda kullanılacak modern ve donanımlı araçlar Milas Belediyesi’nin hizmet ağını daha da güçlendirmeyi hedefliyor.
‘DAHA GÜÇLÜ BİR MİLAS İÇİN ÇALIŞIYORUZ’
Milas Belediyesi 1 no’lu Ek Hizmet Binası bahçesinde gerçekleşen törende konuşan Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz, ‘Milas’ımızın her bir köşesine, en uzak mahallemize kadar kesintisiz ve kaliteli hizmet götürmek bizim önceliğimizdir. Bugün burada tanıtımını yaptığımız 7 aracımız, saha çalışmalarımızda elimizi oldukça güçlendirecek. Çok yakında filomuza katılacak 14 yeni araçla birlikte toplamda 21 aracımızı halkımızın hizmetine sunmuş olacağız” dedi.
Törende ayrıca, alım süreçleri tamamlanan ve kısa süre içerisinde teslim alınması beklenen 14 aracın daha müjdesi verildi. Bu yeni takviyelerle birlikte Milas Belediyesi, bölgedeki en güçlü ve modern araç filolarından birine sahip olacak.
BAŞKAN TOPUZ ŞOFÖR MAHALLİNE GEÇTİ
Başkan Topuz konuşmasını tamamlanmasının ardından alınan araçlardan birinin şoför mahalline geçti. Milas Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Reşit Özer ile birlikte aracın ilk sürüşünü gerçekleştiren Başkan Topuz, alanda bir tur atmasının ardından sürüşü tamamladı.
Tanıtım töreni günün anısına çekilen fotoğrafların ardından son buldu.
KATILIM YOĞUNDU
Gerçekleşen törene Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz’un yanı sıra Belediye Başkan Yardımcısı Ali Özgür, Milas Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Reşit Özer, Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Celal Devrim, Gıda Maddeleri Yapanlar ve Satanlar Odası Başkanı Mustafa Sezgin, Şoför ve Otomobilciler Odası Başkanı Nurol Paskal, Muhtarlar Derneği Başkanı İlhan Şimşek, CHP Milas İlçe Başkanı Zühra Dönmez, Kadın Kolları Başkanı Nurhayat Topuz, belediye meclis üyeleri, belediye birim müdürleri ve çok sayıda mahalle muhtarı da katıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Muğla'da Milas Belediyesi araç filosunu güçlendiriyor
Muğla Milas Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak amacıyla araç filosuna 42 milyon TL değerinde yatırım yaptı. Tanıtımı yapılan 7 yeni araç hizmete girerken, 14 aracın da kısa süre içinde envantere katılacağı açıklandı.
MUĞLA (İGFA) - Muğla Milas Belediyesi, vatandaşlara sunulan hizmet kalitesini artırmak ve belediye envanterini modernize etmek amacıyla araç filosuna dev bir yatırım daha gerçekleştirdi.
Belediye bünyesine dahil edilen 7 yeni aracın tanıtımı ve teslim alınması planlanan 14 aracın müjdesinin verildiği tanıtım töreni, büyük bir katılımla gerçekleşti.
Tanıtımı yapılan araçlar arasında Fen işlerinden, Park ve Bahçeler Müdürlüğüne, İşletme ve İştirakler Müdürlüğü’nden Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü’ne farklı alanlarda kullanılmak üzere toplam değeri yaklaşık 42 Milyon TL olan 1 adet tek kabin brandalı kasa kamyon, 1 adet sepetli vinç, 2 adet damperli kamyon, 1 adet 13 tonluk su tankeri, 2 adet çift kabin 4x4 pick-up olmak üzere 7 araç bugünden itibaren hizmet vermeye başlayacak.
14 ARAÇ ENVANTERE KATILACAK
Devlet Malzeme Ofisi’ne ödemesi yapılan 14 araç ise ileriki günlerde Milas Belediyesi’nin araç filosuna katılacak.
Filoya katılacak araçlar arasında Temizlik İşleri Müdürlüğü için 2 adet çöp kamyonu, 1 adet konteyner yıkama kamyonu ve 2 adet çift kabin kamyonet, Fen İşleri Müdürlüğü için 2 adet damperli kamyon tek çeker 12 metre, 2 adet çift kabin kamyonet ve 2 adet 5 metreküp damperli kamyon ve Park ve Bahçeler Müdürlüğü bünyesine 3 adet çift kabin kamyonet bulunuyor.
Birçok farklı alanda kullanılacak modern ve donanımlı araçlar Milas Belediyesi’nin hizmet ağını daha da güçlendirmeyi hedefliyor.
‘DAHA GÜÇLÜ BİR MİLAS İÇİN ÇALIŞIYORUZ’
Milas Belediyesi 1 no’lu Ek Hizmet Binası bahçesinde gerçekleşen törende konuşan Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz, ‘Milas’ımızın her bir köşesine, en uzak mahallemize kadar kesintisiz ve kaliteli hizmet götürmek bizim önceliğimizdir. Bugün burada tanıtımını yaptığımız 7 aracımız, saha çalışmalarımızda elimizi oldukça güçlendirecek. Çok yakında filomuza katılacak 14 yeni araçla birlikte toplamda 21 aracımızı halkımızın hizmetine sunmuş olacağız” dedi.
Törende ayrıca, alım süreçleri tamamlanan ve kısa süre içerisinde teslim alınması beklenen 14 aracın daha müjdesi verildi. Bu yeni takviyelerle birlikte Milas Belediyesi, bölgedeki en güçlü ve modern araç filolarından birine sahip olacak.
BAŞKAN TOPUZ ŞOFÖR MAHALLİNE GEÇTİ
Başkan Topuz konuşmasını tamamlanmasının ardından alınan araçlardan birinin şoför mahalline geçti. Milas Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Reşit Özer ile birlikte aracın ilk sürüşünü gerçekleştiren Başkan Topuz, alanda bir tur atmasının ardından sürüşü tamamladı.
Tanıtım töreni günün anısına çekilen fotoğrafların ardından son buldu.
KATILIM YOĞUNDU
Gerçekleşen törene Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz’un yanı sıra Belediye Başkan Yardımcısı Ali Özgür, Milas Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Reşit Özer, Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Celal Devrim, Gıda Maddeleri Yapanlar ve Satanlar Odası Başkanı Mustafa Sezgin, Şoför ve Otomobilciler Odası Başkanı Nurol Paskal, Muhtarlar Derneği Başkanı İlhan Şimşek, CHP Milas İlçe Başkanı Zühra Dönmez, Kadın Kolları Başkanı Nurhayat Topuz, belediye meclis üyeleri, belediye birim müdürleri ve çok sayıda mahalle muhtarı da katıldı.
Son Haberler
Antalya'da Başkan Uysal MURGEM mezunlarıyla buluştu
İstanbul'da geleceğin sportif yıldızları performanslarıyla göz doldurdu
Cilt kanserine karşı güneşten korunmayı ihmal etmeyin!
Perre Antik Kent’te dev çekirge şaşkınlığı
Gençliğin Başkenti Kocaeli’de dünyanın her köşesinden kültürler buluştu
Osmangazi’de THM Topluluğu'ndan dönem sonu konseri
Pist Bisikleti Milli Takımımızdan Çekya'da madalya yağmuru
Isparta Atabey Sulaması Yenileme Projesi'nde sona gelindi
Yetki belgesiz araç ticaretine 102 milyon TL ceza
Kocaeli Büyükşehir İtfaiyesi her daim göreve hazır
Erzurum Pasinler'den Hasankale'ye ziyaret
Ordu'da 250 haneye kesintisiz içme suyu sağlandı
BNP Paribas Cardif Türkiye’de İş Ortaklıkları Kanalı Genel Müdür Yardımcısı Banu Büyükoğuz oldu
İzmir Karabağlar Belediyesi web sitesini yeniledi
Artemis Lions'ta bayrak değişimi