Antalya Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri ve otogar güvenlik görevlilerinin dikkati sayesinde, uygun koşullarda taşınmayan yaklaşık 1 ton yoğurt ele geçirilerek imha edildi.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri ile otogar güvenlik görevlilerinin dikkati, halk sağlığını tehdit edebilecek bir gıda taşımacılığını daha önledi.
Konya’nın Ereğli ilçesinden Antalya’ya şehirlerarası yolcu otobüsüyle getirildiği belirlenen ve uygun koşullarda taşınmadığı tespit edilen yaklaşık 1 ton yoğurda el konularak imha edildi.
Antalya Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde yürütülen denetimler sırasında, otobüs bagajında koliler içerisinde taşınan yoğurtlar ekiplerin dikkatini çekti.
Soğuk zincir kurallarına aykırı şekilde taşındığı değerlendirilen ürünler, Antalya Büyükşehir Belediyesi zabıta ekiplerince kontrol altına alındı. Yapılan incelemede ürünlerin uygun muhafaza koşullarında taşınmadığı belirlenirken, durum İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine bildirildi.
Yetkililerin değerlendirmesi sonrası halk sağlığı açısından risk oluşturabileceği tespit edilen yoğurtlar, terminal alanında kontrollü şekilde imha edildi. Usule aykırı taşıma yapan firmaya 599 Sayılı Kabahatler Kanunu’na göre cezai işlem uygulandı.
SOĞUK ZİNCİRİ BOZULAN GIDALARA İZİN VERMİYORUZ
Otogar Zabıta Amiri Mustafa Kaya, usulsüz taşınan gıdalara yönelik denetimlerin titizlikle sürdüğünü belirterek, “Antalya Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde güvenlik görevlilerimizin dikkati üzerine otobüs bagajında koliler içerisinde taşınan yoğurtları tespit ettik.
Ürünlerin uygun şartlarda taşınmadığını değerlendirerek kontrol sürecini başlattık. Sahibi geldiğinde el koyma işlemini gerçekleştirdik ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine bilgi verdik.
Yapılan incelemede soğuk zincirin bozulduğu belirlendi. Bunun üzerine ürünler terminal alanında kontrollü şekilde imha edildi. Et, balık, süt ve süt ürünleri gibi soğuk zincir gerektiren gıdalarla ilgili denetimlerimiz aralıksız devam ediyor. Halk sağlığını riske atabilecek hiçbir uygulamaya müsaade etmiyoruz” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalya otogarında 1 ton yoğurt imha edildi
Antalya Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri ve otogar güvenlik görevlilerinin dikkati sayesinde, uygun koşullarda taşınmayan yaklaşık 1 ton yoğurt ele geçirilerek imha edildi.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri ile otogar güvenlik görevlilerinin dikkati, halk sağlığını tehdit edebilecek bir gıda taşımacılığını daha önledi.
Konya’nın Ereğli ilçesinden Antalya’ya şehirlerarası yolcu otobüsüyle getirildiği belirlenen ve uygun koşullarda taşınmadığı tespit edilen yaklaşık 1 ton yoğurda el konularak imha edildi.
Antalya Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde yürütülen denetimler sırasında, otobüs bagajında koliler içerisinde taşınan yoğurtlar ekiplerin dikkatini çekti.
Soğuk zincir kurallarına aykırı şekilde taşındığı değerlendirilen ürünler, Antalya Büyükşehir Belediyesi zabıta ekiplerince kontrol altına alındı. Yapılan incelemede ürünlerin uygun muhafaza koşullarında taşınmadığı belirlenirken, durum İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine bildirildi.
Yetkililerin değerlendirmesi sonrası halk sağlığı açısından risk oluşturabileceği tespit edilen yoğurtlar, terminal alanında kontrollü şekilde imha edildi. Usule aykırı taşıma yapan firmaya 599 Sayılı Kabahatler Kanunu’na göre cezai işlem uygulandı.
SOĞUK ZİNCİRİ BOZULAN GIDALARA İZİN VERMİYORUZ
Otogar Zabıta Amiri Mustafa Kaya, usulsüz taşınan gıdalara yönelik denetimlerin titizlikle sürdüğünü belirterek, “Antalya Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde güvenlik görevlilerimizin dikkati üzerine otobüs bagajında koliler içerisinde taşınan yoğurtları tespit ettik.
Ürünlerin uygun şartlarda taşınmadığını değerlendirerek kontrol sürecini başlattık. Sahibi geldiğinde el koyma işlemini gerçekleştirdik ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine bilgi verdik.
Yapılan incelemede soğuk zincirin bozulduğu belirlendi. Bunun üzerine ürünler terminal alanında kontrollü şekilde imha edildi. Et, balık, süt ve süt ürünleri gibi soğuk zincir gerektiren gıdalarla ilgili denetimlerimiz aralıksız devam ediyor. Halk sağlığını riske atabilecek hiçbir uygulamaya müsaade etmiyoruz” dedi.
Son Haberler
Emniyet'te 19 bin personelin yeri değişiyor!
Sakarya Büyükşehir Akademi’de bir dönem sona erdi
Haziran ayı SED ödemeleri hesaplarda
Antalya’da trafiği rahatlatacak proje başladı
İnşaat maliyetleri yıllık yüzde 28,6 arttı... Artışı tetikleyen malzeme maliyetleri oldu
Uluslararası göçmen kaçakçısı İstanbul Havalimanı’nda yakalandı
Antalya'da Başkan Uysal MURGEM mezunlarıyla buluştu
İstanbul'da geleceğin sportif yıldızları performanslarıyla göz doldurdu
Cilt kanserine karşı güneşten korunmayı ihmal etmeyin!
Perre Antik Kent’te dev çekirge şaşkınlığı
Gençliğin Başkenti Kocaeli’de dünyanın her köşesinden kültürler buluştu
Osmangazi’de THM Topluluğu'ndan dönem sonu konseri
Pist Bisikleti Milli Takımımızdan Çekya'da madalya yağmuru
Isparta Atabey Sulaması Yenileme Projesi'nde sona gelindi
Yetki belgesiz araç ticaretine 102 milyon TL ceza