Manisa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, halk sağlığını korumaya yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor.
MANİSA (İGFA) - Son olarak gerçekleştirilen denetimlerde, bir işletmede satışa sunulan ve insan sağlığını tehdit eden 49 kilogram bozulmuş beyaz peynir tespit edildi. İşletmeye, hijyen kurallarına aykırılık ve bozuk ürün satışı gerekçesiyle iki ayrı tespit tutanağı düzenlenirken, bozuk ürün de imha edildi.
Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, tespit edilen işletmede yaptığı incelemede, insan sağlığını tehdit edecek nitelikteki ürünlerin satışa sunulduğunu belirledi. Bunun üzerine işletmeye, hijyen kurallarına aykırılık ve bozulmuş ürün satışı gerekçesiyle iki ayrı tespit tutanağı düzenlendi. Tutanağa konu 49 kilogram bozulmuş beyaz peynir, zabıta ekiplerince imha edilmek üzere teslim alındı.
Ürünler, gerekli prosedürler tamamlandıktan sonra zabıta ekipleri tarafından belirlenen alanda imha edilerek halk sağlığı açısından herhangi bir risk oluşturmasının önüne geçildi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı, vatandaşların güvenli ve sağlıklı gıdaya ulaşabilmesi için 17 ilçede yürütülen denetimlerin kesintisiz devam edeceğini vurguladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisa’da sağlıksız ürüne geçit yok
Manisa’da sağlıksız ürüne geçit yok
Manisa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, halk sağlığını korumaya yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor.
MANİSA (İGFA) - Son olarak gerçekleştirilen denetimlerde, bir işletmede satışa sunulan ve insan sağlığını tehdit eden 49 kilogram bozulmuş beyaz peynir tespit edildi. İşletmeye, hijyen kurallarına aykırılık ve bozuk ürün satışı gerekçesiyle iki ayrı tespit tutanağı düzenlenirken, bozuk ürün de imha edildi.
Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri, tespit edilen işletmede yaptığı incelemede, insan sağlığını tehdit edecek nitelikteki ürünlerin satışa sunulduğunu belirledi. Bunun üzerine işletmeye, hijyen kurallarına aykırılık ve bozulmuş ürün satışı gerekçesiyle iki ayrı tespit tutanağı düzenlendi. Tutanağa konu 49 kilogram bozulmuş beyaz peynir, zabıta ekiplerince imha edilmek üzere teslim alındı.
Ürünler, gerekli prosedürler tamamlandıktan sonra zabıta ekipleri tarafından belirlenen alanda imha edilerek halk sağlığı açısından herhangi bir risk oluşturmasının önüne geçildi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı, vatandaşların güvenli ve sağlıklı gıdaya ulaşabilmesi için 17 ilçede yürütülen denetimlerin kesintisiz devam edeceğini vurguladı.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor