Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı
Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 19:04
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 19:04
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Bursa Valisi Erol Ayyıldız’ın katılımıyla İnegöl’de hayata geçirilecek sağlık ve eğitim yatırımlarına ilişkin bağış protokolleri imzalandı. İlçeye 5 hekimlikli aile sağlığı merkezi ve 16 derslikli okul kazandırılacak.
BURSA (İGFA) - Bursa’nın İnegöl ilçesinde sağlık ve eğitim alanında önemli iki yatırım için bağış protokolleri imzalandı.
Bursa Valisi Erol Ayyıldız’ın katılımıyla gerçekleştirilen törende, hayırseverler tarafından yapılacak yatırımların protokolleri imza altına alındı. Protokol kapsamında Kemalpaşa Mahallesi’nde hayırsever Talha Timur Han tarafından 5 Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi, Akhisar Mahallesi’nde ise hayırsever Saffet Altunal tarafından 16 derslikli okul binası inşa edilecek.
İmza törenlerine bağışçılar Talha Timur Han ve Saffet Altunal’ın yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Millî Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer katıldı. Gerçekleştirilecek yatırımların İnegöl’de sağlık hizmetlerinin kapasitesini artırması ve eğitim altyapısına katkı sağlaması hedefleniyor.
Bursa Valiliği tarafından yapılan açıklamada, kente ve vatandaşların yaşam kalitesine katkı sunan hayırseverlere teşekkür edilerek, sağlık ve eğitim alanındaki yatırımların İnegöl ve Bursa için hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı
Bursa Valisi Erol Ayyıldız’ın katılımıyla İnegöl’de hayata geçirilecek sağlık ve eğitim yatırımlarına ilişkin bağış protokolleri imzalandı. İlçeye 5 hekimlikli aile sağlığı merkezi ve 16 derslikli okul kazandırılacak.
BURSA (İGFA) - Bursa’nın İnegöl ilçesinde sağlık ve eğitim alanında önemli iki yatırım için bağış protokolleri imzalandı.
Bursa Valisi Erol Ayyıldız’ın katılımıyla gerçekleştirilen törende, hayırseverler tarafından yapılacak yatırımların protokolleri imza altına alındı. Protokol kapsamında Kemalpaşa Mahallesi’nde hayırsever Talha Timur Han tarafından 5 Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi, Akhisar Mahallesi’nde ise hayırsever Saffet Altunal tarafından 16 derslikli okul binası inşa edilecek.
İmza törenlerine bağışçılar Talha Timur Han ve Saffet Altunal’ın yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Millî Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer katıldı. Gerçekleştirilecek yatırımların İnegöl’de sağlık hizmetlerinin kapasitesini artırması ve eğitim altyapısına katkı sağlaması hedefleniyor.
Bursa Valiliği tarafından yapılan açıklamada, kente ve vatandaşların yaşam kalitesine katkı sunan hayırseverlere teşekkür edilerek, sağlık ve eğitim alanındaki yatırımların İnegöl ve Bursa için hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Son Haberler
Bursa Büyükşehir'den Gürsu'da yaşamı koruyan çalışma
Antalya’da yapay resifler denizle buluştu
Ordu’da Su Oyun Parkları çocuklara açılıyor
Bursa Büyükşehir bereketi vatandaşlarla paylaşıyor
Ankara NATO Zirvesi için trafikte kapsamlı düzenleme
Kocaeli'de İzmit'te Aquaparkı yaz sezonunu açıyor
Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı
Manisa Büyükşehir’den ilaçlama seferberliği
Pacific Avenue Capital Partners, yatırım komitesi ataması, yapay zekâ girişimi ve ekip genişlemesini duyurdu
Denizli Büyükşehir’de turnuva heyecanı
İzale-i şuyu davaları 10 yılda ikiye katlandı... Arabuluculukta anlaşma oranları geriledi
TOFAŞ'tan Guard takviyesi... Zach Nutall Bursa'da
LÖSEV Bursa’da yaz kampları başladı
Golda Gıda’nın halka arzı onaylandı
Sakarya Büyükşehir'in tüm tesislerinde kartla ödeme dönemi