Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı
Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı
Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 16:49
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 16:49
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Öğrenciler, biriktirdikleri ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi Sıfır Atık Market’e getirerek geri dönüşüme destek oldu.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, evlerinde ve okullarında topladıkları ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi hizmet binası önünde bulunan Sıfır Atık Market’e getirerek geri dönüşüme değerli bir katkı sundu.
Çevre bilincini küçük yaşlarda benimseyen öğrencilerimiz, atıkların doğru şekilde ayrıştırılması ve geri dönüşüm sürecine kazandırılması konusunda örnek bir davranış sergilerken, sürdürülebilir bir gelecek adına farkındalık oluşturdu.
Etkinlikte öğrencileri karşılayan Kütahya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Rıdvan Yavuz ile belediye personeli, Sıfır Atık Market’in işleyişi ve geri dönüşümün çevreye sağladığı katkılar hakkında bilgilendirmelerde bulundu.
Öğrenciler merak ettikleri sorulara yanıt bulurken, sıfır atık kültürünün önemi konusunda da bilinçlendirildi. Program sonunda çevreye duyarlı davranışlarıyla örnek olan öğrencilere teşekkür edilerek çeşitli hediyeler takdim edildi.
Kütahya Belediyesi, gelecek nesillere daha temiz, yaşanabilir ve sürdürülebilir bir çevre bırakmak amacıyla sıfır atık çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceğini açıkladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı
Öğrenciler, biriktirdikleri ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi Sıfır Atık Market’e getirerek geri dönüşüme destek oldu.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, evlerinde ve okullarında topladıkları ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi hizmet binası önünde bulunan Sıfır Atık Market’e getirerek geri dönüşüme değerli bir katkı sundu.
Çevre bilincini küçük yaşlarda benimseyen öğrencilerimiz, atıkların doğru şekilde ayrıştırılması ve geri dönüşüm sürecine kazandırılması konusunda örnek bir davranış sergilerken, sürdürülebilir bir gelecek adına farkındalık oluşturdu.
Etkinlikte öğrencileri karşılayan Kütahya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Rıdvan Yavuz ile belediye personeli, Sıfır Atık Market’in işleyişi ve geri dönüşümün çevreye sağladığı katkılar hakkında bilgilendirmelerde bulundu.
Öğrenciler merak ettikleri sorulara yanıt bulurken, sıfır atık kültürünün önemi konusunda da bilinçlendirildi. Program sonunda çevreye duyarlı davranışlarıyla örnek olan öğrencilere teşekkür edilerek çeşitli hediyeler takdim edildi.
Kütahya Belediyesi, gelecek nesillere daha temiz, yaşanabilir ve sürdürülebilir bir çevre bırakmak amacıyla sıfır atık çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceğini açıkladı.
Son Haberler
Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı
Manisa Büyükşehir’den ilaçlama seferberliği
Pacific Avenue Capital Partners, yatırım komitesi ataması, yapay zekâ girişimi ve ekip genişlemesini duyurdu
Denizli Büyükşehir’de turnuva heyecanı
İzale-i şuyu davaları 10 yılda ikiye katlandı... Arabuluculukta anlaşma oranları geriledi
TOFAŞ'tan Guard takviyesi... Zach Nutall Bursa'da
LÖSEV Bursa’da yaz kampları başladı
Golda Gıda’nın halka arzı onaylandı
Sakarya Büyükşehir'in tüm tesislerinde kartla ödeme dönemi
AK Parti Artvin İl Başkanlığı'ndan Milletvekili Çelik’e ziyaret
Başkan Tugay UCLG Kültür Komitesi eş başkanı seçildi
Muğla'da yeni kaynaklar Toparlar’a can oluyor
Çini sanatı MABESEN'de can buluyor
Sümela Manastırı yeniden ziyarete açıldı
Sakarya'da 45 kilometrelik hattın ilk sevkiyatı başladı