Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından personelin sosyal kaynaşmasını artırmak, kurum kültürünü pekiştirmek ve sporun birleştirici gücünü sahaya yansıtmak amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası’nda gerçekleştirilen açılış programıyla start aldı.
DENİZLİ (İGFA) - Denizli Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki daire başkanlıklarından 30 takım ve yaklaşık 450 personelin yer aldığı turnuvanın açılışına, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, daire başkanları, idari amirler, takım sorumluları, antrenörler, sporcular ve aileleri katıldı.
Tüm takımların sahada yerlerini almasının ardından turnuva, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.
“AMACIMIZ KURUM KÜLTÜRÜNÜ VE KARDEŞLİĞİ GÜÇLENDİRMEK”
Açılış konuşmasını gerçekleştiren Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, turnuvanın sadece bir spor organizasyonu değil, aynı zamanda büyük bir aile olmanın göstergesi olduğunu vurguladı.
Başkan Çavuşoğlu, “Denizli’mize gece gündüz demeden hizmet veren mesai arkadaşlarımızın bu kez yeşil sahada bir araya gelmesinin mutluluğunu yaşıyoruz. Turnuvamızın temel amacı, birimlerimiz arasındaki iletişimi kuvvetlendirmek, kurum kültürümüzü en üst seviyeye taşımak ve en önemlisi fair-play çerçevesinde sosyal kaynaşmayı sağlamaktır. Sahada rekabet, dışarıda ise her zaman olduğu gibi dostluk ve kardeşlik kazanacaktır” dedi.
“ŞEHRİN KAYNAKLARINA BİRLİKTE SAHİP ÇIKIYORUZ”
Konuşmasında yaklaşık iki buçuk yıldır sürdürdükleri başarılı mesaiye de değinen ve tüm belediye çalışanlarına özverili çalışmalarından dolayı teşekkür eden Başkan Çavuşoğlu, “Yaklaşık iki buçuk yıldır birlikte çalışıyoruz ve gerçekten çok büyük yollar katettik. Her alanda, her girdiğimiz sokakta herkes Büyükşehir ile ilgili pozitif cümleler kuruyor. Şehrin kaynaklarına birlikte sahip çıkıyoruz; israf noktasında birçok şeyi birlikte başardık. Bizim göremediğimiz, sizin pratik içinde doğru bulduğunuz her fikirde de önümüz açık. Sizinle yol arkadaşlığı yapmak benim için büyük bir mutluluk kaynağı. Turnuvanın düzenlenmesinde emeği geçen Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığımıza ve tüm yöneticilerimize teşekkür ediyor, hepinize başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
İLK VURUŞ BAŞKAN ÇAVUŞOĞLU’NDAN
Konuşmaların ardından açılış maçını yapacak olan takımlar yeşil sahadaki yerlerini aldı. Başkan Çavuşoğlu’nun gerçekleştirdiği başlangıç vuruşu ile turnuvanın ilk müsabakası başladı.
Yaklaşık bir buçuk ay boyunca kıyasıya ama bir o kadar da dostane mücadelelere sahne olacak Denizli Büyükşehir Belediyesi Birimler Arası Futbol Turnuvası, personelin motivasyonunu artırırken Denizli’de sporun ve dostluğun güzel bir örneğini sergileyecek. Turnuvaya, Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki daire başkanlıklarından 30 takım ve yaklaşık 450 personel katılıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Denizli Büyükşehir’de turnuva heyecanı
Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından personelin sosyal kaynaşmasını artırmak, kurum kültürünü pekiştirmek ve sporun birleştirici gücünü sahaya yansıtmak amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası’nda gerçekleştirilen açılış programıyla start aldı.
DENİZLİ (İGFA) - Denizli Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki daire başkanlıklarından 30 takım ve yaklaşık 450 personelin yer aldığı turnuvanın açılışına, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, daire başkanları, idari amirler, takım sorumluları, antrenörler, sporcular ve aileleri katıldı.
Tüm takımların sahada yerlerini almasının ardından turnuva, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.
“AMACIMIZ KURUM KÜLTÜRÜNÜ VE KARDEŞLİĞİ GÜÇLENDİRMEK”
Açılış konuşmasını gerçekleştiren Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, turnuvanın sadece bir spor organizasyonu değil, aynı zamanda büyük bir aile olmanın göstergesi olduğunu vurguladı.
Başkan Çavuşoğlu, “Denizli’mize gece gündüz demeden hizmet veren mesai arkadaşlarımızın bu kez yeşil sahada bir araya gelmesinin mutluluğunu yaşıyoruz. Turnuvamızın temel amacı, birimlerimiz arasındaki iletişimi kuvvetlendirmek, kurum kültürümüzü en üst seviyeye taşımak ve en önemlisi fair-play çerçevesinde sosyal kaynaşmayı sağlamaktır. Sahada rekabet, dışarıda ise her zaman olduğu gibi dostluk ve kardeşlik kazanacaktır” dedi.
“ŞEHRİN KAYNAKLARINA BİRLİKTE SAHİP ÇIKIYORUZ”
Konuşmasında yaklaşık iki buçuk yıldır sürdürdükleri başarılı mesaiye de değinen ve tüm belediye çalışanlarına özverili çalışmalarından dolayı teşekkür eden Başkan Çavuşoğlu, “Yaklaşık iki buçuk yıldır birlikte çalışıyoruz ve gerçekten çok büyük yollar katettik. Her alanda, her girdiğimiz sokakta herkes Büyükşehir ile ilgili pozitif cümleler kuruyor. Şehrin kaynaklarına birlikte sahip çıkıyoruz; israf noktasında birçok şeyi birlikte başardık. Bizim göremediğimiz, sizin pratik içinde doğru bulduğunuz her fikirde de önümüz açık. Sizinle yol arkadaşlığı yapmak benim için büyük bir mutluluk kaynağı. Turnuvanın düzenlenmesinde emeği geçen Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığımıza ve tüm yöneticilerimize teşekkür ediyor, hepinize başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
İLK VURUŞ BAŞKAN ÇAVUŞOĞLU’NDAN
Konuşmaların ardından açılış maçını yapacak olan takımlar yeşil sahadaki yerlerini aldı. Başkan Çavuşoğlu’nun gerçekleştirdiği başlangıç vuruşu ile turnuvanın ilk müsabakası başladı.
Yaklaşık bir buçuk ay boyunca kıyasıya ama bir o kadar da dostane mücadelelere sahne olacak Denizli Büyükşehir Belediyesi Birimler Arası Futbol Turnuvası, personelin motivasyonunu artırırken Denizli’de sporun ve dostluğun güzel bir örneğini sergileyecek. Turnuvaya, Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki daire başkanlıklarından 30 takım ve yaklaşık 450 personel katılıyor.
Son Haberler
Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı
Manisa Büyükşehir’den ilaçlama seferberliği
Pacific Avenue Capital Partners, yatırım komitesi ataması, yapay zekâ girişimi ve ekip genişlemesini duyurdu
Denizli Büyükşehir’de turnuva heyecanı
İzale-i şuyu davaları 10 yılda ikiye katlandı... Arabuluculukta anlaşma oranları geriledi
TOFAŞ'tan Guard takviyesi... Zach Nutall Bursa'da
LÖSEV Bursa’da yaz kampları başladı
Golda Gıda’nın halka arzı onaylandı
Sakarya Büyükşehir'in tüm tesislerinde kartla ödeme dönemi
AK Parti Artvin İl Başkanlığı'ndan Milletvekili Çelik’e ziyaret
Başkan Tugay UCLG Kültür Komitesi eş başkanı seçildi
Muğla'da yeni kaynaklar Toparlar’a can oluyor
Çini sanatı MABESEN'de can buluyor
Sümela Manastırı yeniden ziyarete açıldı
Sakarya'da 45 kilometrelik hattın ilk sevkiyatı başladı