Malatya Valiliği, Malatya Büyükşehir Belediyesi ve Türk Kızılay’ı iş birliğiyle sürdürülen ‘Evde Yemek Hizmeti Projesi’ kapsamında yaşlı, engelli, hasta, kimsesiz ve yemek yapamayacak durumda olan vatandaşlara her gün yemek desteğinde bulunuluyor.
MALATYA (İGFA) - Malatya Valiliği'nin projesi kapsamında, günlük yaşamlarını sürdürmekte zorluk çeken vatandaşların temel beslenme ihtiyaçları düzenli olarak karşılanırken, sosyal dayanışma ve yardımlaşma kültürünün güçlenmesi de hedefleniyor. Hâlihazırda 680 hanede yaşayan bin 320 vatandaş bu hizmetten düzenli olarak faydalanıyor. Hazırlanan sağlıklı ve dengeli öğünler belirlenen program çerçevesinde vatandaşların evlerine kadar götürülüyor.
Evde Yemek Hizmeti Projesi’ni değerlendiren Abdulvahap İrkilata “Tam 14 yıldır yalnız yaşıyorum. Yemek yapma konusunda çok mağduriyet yaşadım. Bir gün mahalle muhtarıma dert yakınınca hemen Malatya Büyükşehir Belediyesini aradı ve yemek alabilmem için kaydımı oluşturdu. Elhamdülillah bir yılı aşkın bir süredir mağduriyetim giderildi. Ben devletime karşı müteşekkirim. Allah devletimize zeval vermesin. Devletimi muzaffer ve payidar kılsın. Ülkemiz, memleketimiz her zaman böylesine güzel dayanışma içinde olsun inşallah” dedi.
Proje sayesinde yemek sorununun ortadan kaktığını ifade eden Yıldız Çınar,“Yalnız yaşıyorum. Bazen konu komşu bazen de kardeşim bana bakıyor. Yemek konusunda birtakım zorluklar yaşıyordum ama bu sorunum ortadan kalktı. Allah Malatya Büyükşehir Belediyesi ekiplerinden razı olsunyemeğimi getiriyorlar ve yemekleri de çok beğeniyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” kelimelerine yer verdi.
Rıza Kıroğlan ise yapılan hizmetten duyduğu memnuniyeti dile getirerek yemeklerinin düzenli geldiğini belirtti.
Hatice Kıroğlan’da konuşmasında “Devletimiz bize bakıyor. Allah hayırlarını kabul etsin inşallah. Bize yardım edenlerin her daim duacısıyız” diyerek emeği geçen herkese teşekkürlerini iletti.
Mehmet Sarıkaya ise devletin şefkatli elini hissettiklerini vurgulayarak, “Bizler yaşlıyız. Tek yaşıyoruz. Sağ olsun devletimiz bizi yalnız bırakmıyor, her zaman destekçimiz oluyor. Yemeğimiz kapımıza kadar getiriliyor. Emeği geçen herkese teşekkür ederim” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Malatya'da ihtiyaç sahiplerine yemek desteği
Malatya Valiliği, Malatya Büyükşehir Belediyesi ve Türk Kızılay’ı iş birliğiyle sürdürülen ‘Evde Yemek Hizmeti Projesi’ kapsamında yaşlı, engelli, hasta, kimsesiz ve yemek yapamayacak durumda olan vatandaşlara her gün yemek desteğinde bulunuluyor.
MALATYA (İGFA) - Malatya Valiliği'nin projesi kapsamında, günlük yaşamlarını sürdürmekte zorluk çeken vatandaşların temel beslenme ihtiyaçları düzenli olarak karşılanırken, sosyal dayanışma ve yardımlaşma kültürünün güçlenmesi de hedefleniyor. Hâlihazırda 680 hanede yaşayan bin 320 vatandaş bu hizmetten düzenli olarak faydalanıyor. Hazırlanan sağlıklı ve dengeli öğünler belirlenen program çerçevesinde vatandaşların evlerine kadar götürülüyor.
Evde Yemek Hizmeti Projesi’ni değerlendiren Abdulvahap İrkilata “Tam 14 yıldır yalnız yaşıyorum. Yemek yapma konusunda çok mağduriyet yaşadım. Bir gün mahalle muhtarıma dert yakınınca hemen Malatya Büyükşehir Belediyesini aradı ve yemek alabilmem için kaydımı oluşturdu. Elhamdülillah bir yılı aşkın bir süredir mağduriyetim giderildi. Ben devletime karşı müteşekkirim. Allah devletimize zeval vermesin. Devletimi muzaffer ve payidar kılsın. Ülkemiz, memleketimiz her zaman böylesine güzel dayanışma içinde olsun inşallah” dedi.
Proje sayesinde yemek sorununun ortadan kaktığını ifade eden Yıldız Çınar,“Yalnız yaşıyorum. Bazen konu komşu bazen de kardeşim bana bakıyor. Yemek konusunda birtakım zorluklar yaşıyordum ama bu sorunum ortadan kalktı. Allah Malatya Büyükşehir Belediyesi ekiplerinden razı olsunyemeğimi getiriyorlar ve yemekleri de çok beğeniyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” kelimelerine yer verdi.
Rıza Kıroğlan ise yapılan hizmetten duyduğu memnuniyeti dile getirerek yemeklerinin düzenli geldiğini belirtti.
Hatice Kıroğlan’da konuşmasında “Devletimiz bize bakıyor. Allah hayırlarını kabul etsin inşallah. Bize yardım edenlerin her daim duacısıyız” diyerek emeği geçen herkese teşekkürlerini iletti.
Mehmet Sarıkaya ise devletin şefkatli elini hissettiklerini vurgulayarak, “Bizler yaşlıyız. Tek yaşıyoruz. Sağ olsun devletimiz bizi yalnız bırakmıyor, her zaman destekçimiz oluyor. Yemeğimiz kapımıza kadar getiriliyor. Emeği geçen herkese teşekkür ederim” dedi.
Son Haberler
Batman'da Mevlana Anadolu Lisesi'nden geleceğe yatırım
MASAK: Vehbi Koç'la ilgili şüpheli işlem ifadesi yok
Seyit Torun'dan CHP PM'den istifa etti
Son bir haftada 4 PKK’lı terörist teslim oldu, hudutlarda 298 kişi yakalandı
Sakarya'da bağımlılıkla mücadelede mesleki yetkinlikleri güçlendirildi
Avrupa Ödülü kazanan kentler Gaziantep’te buluştu
Denizli'de ailelere bebek bezi ve çanta desteği
CHP’de yeni kriz! Zeynel Emre, PM’nin düştüğünü savundu
Özel yüreklerinden Milli Takım’a destek
Bursa İnegöl'de Başkan Taban'dan personeline sabah çorbası
Bursa Yıldırım'a 4 mevsim havuz hazırlığı
Gebzeli kadınlardan 'adım at, havan değişsin' etkinliği
BTSO Başkanı Burkay MÜSİAD yönetimi ile buluştu
İzmir merkezli 12 ilde FETÖ'ye 80 gözaltı!
Bursa Yıldırım'da 'yeşil' dönüşüm hamlesi