Dünya Bisiklet Günü’nde sağlıklı yaşam için pedal çevirdiler
Dünya Bisiklet Günü’nde sağlıklı yaşam için pedal çevirdiler
Haber Giriş Tarihi: 03.06.2026 18:04
Haber Güncellenme Tarihi: 03.06.2026 18:04
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Sakarya Büyükşehir Belediyesi, Dünya Bisiklet Günü kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü ve bisiklet derneklerinin katılımıyla anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 3 Haziran Dünya Bisiklet Günü’nü renkli ve anlamlı bir etkinlikle kutladı.
İl Sağlık Müdürlüğü, bisiklet dernekleri ve çok sayıda bisiklet severin katılımıyla Ayçiçeği Bisiklet Vadisi’nde gerçekleştirilen programda, bisiklet kullanımının sağlık ve çevre üzerindeki olumlu etkilerine vurgu yapıldı.
SAĞLIK İÇİN PEDAL ÇEVİRDİLER
“Sağlık İçin Pedal Çevir” sloganıyla düzenlenen etkinlikte katılımcılar, Ayçiçeği Bisiklet Vadisi’nde pedal çevirerek aktif yaşamın önemine dikkat çekti. Her yaştan vatandaşın ilgi gösterdiği programda, bisikletin günlük yaşamın bir parçası haline gelmesi gerektiği mesajı verildi.
DÜZENLİ EGZERSİZ VE BİSİKLETİN ÖNEMİ
Etkinlik kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri tarafından katılımcılara sağlıklı yaşam, fiziksel aktivitenin önemi ve düzenli egzersizin insan sağlığı üzerindeki olumlu etkileri hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
FİDAN DİKTİLER
Programın sonunda Dünya Bisiklet Günü’nün anısına fidan dikimi gerçekleştirildi. Ayçiçeği Bisiklet Vadisi’nde gerçekleştirilen etkinlik, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Dünya Bisiklet Günü’nde sağlıklı yaşam için pedal çevirdiler
Sakarya Büyükşehir Belediyesi, Dünya Bisiklet Günü kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü ve bisiklet derneklerinin katılımıyla anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 3 Haziran Dünya Bisiklet Günü’nü renkli ve anlamlı bir etkinlikle kutladı.
İl Sağlık Müdürlüğü, bisiklet dernekleri ve çok sayıda bisiklet severin katılımıyla Ayçiçeği Bisiklet Vadisi’nde gerçekleştirilen programda, bisiklet kullanımının sağlık ve çevre üzerindeki olumlu etkilerine vurgu yapıldı.
SAĞLIK İÇİN PEDAL ÇEVİRDİLER
“Sağlık İçin Pedal Çevir” sloganıyla düzenlenen etkinlikte katılımcılar, Ayçiçeği Bisiklet Vadisi’nde pedal çevirerek aktif yaşamın önemine dikkat çekti. Her yaştan vatandaşın ilgi gösterdiği programda, bisikletin günlük yaşamın bir parçası haline gelmesi gerektiği mesajı verildi.
DÜZENLİ EGZERSİZ VE BİSİKLETİN ÖNEMİ
Etkinlik kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri tarafından katılımcılara sağlıklı yaşam, fiziksel aktivitenin önemi ve düzenli egzersizin insan sağlığı üzerindeki olumlu etkileri hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
FİDAN DİKTİLER
Programın sonunda Dünya Bisiklet Günü’nün anısına fidan dikimi gerçekleştirildi. Ayçiçeği Bisiklet Vadisi’nde gerçekleştirilen etkinlik, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Son Haberler
Bakan Kurum dip çamuru temizliği yapılan körfeze daldı
Türk girişimciler için 30 bin dolar ödüllü 'Sağlık Teknolojileri Yarışması'
TEK Market Tekirdağ’ın 7’nci şubesiyle Saray’da
Batman Sason'da şehit ailelerinden Jandarma'ya anlamlı ziyaret
Yeşilay'da çifte heyecan yaşandı... Maçta kaybettik ama bisiklette kazanacağız
Çölyak hastalığı ile gluten hassasiyeti aynı şey değil
Trabzon'da itfaiye ve AFAD’dan kurtarma operasyonu
Antalya'da 260 kilo balığa el konuldu
Balıkesir’in 1133 mahallesine eşit hizmet vurgusu
Türkiye’nin ilk Sürdürülebilir İklim Parkı Sakarya'da açılışa gün sayıyor
Jeotermal sektöründen EPDK’ya hibrit kapasite çağrısı... 100 MW yetersiz, en az 360 MW olmalı
Ordu Fatsa'da altyapı güçlendi
Ankara Kalesi Kale Şenlikleri’ne ev sahipliği yaptı
Gurbetçiler dünya kupası heyecanını Almanya'da camide yaşadı
Beylikdüzü'nde umut balonları Almira için gökyüzünde