Konya'da Selçuklu Belediyesi haşere ve sinek ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Çalışmalar Sağlık İşleri ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekiplerin iş birliği ile periyodik olarak yürütülüyor.
KONYA (İGFA) - Selçuklu Belediyesi, Sağlık İşleri ve Park Bahçeler Müdürlüğü ekipleri vatandaşların daha sağlıklı ve daha rahat bir yaz mevsimi geçirebilmeleri adına aldığı önlemleri artırarak çalışmalarını sürdürüyor. Bu çerçevede sinek ve haşerelerin ortaya çıkardığı olumsuz şartların önlenmesi için ekipler Selçuklu genelinde her mahallede ilaçlama çalışması yapıyor.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin mart ayında başlattığı yabancı ot ve ağaç ilaçlama çalışmaları Ekim ayına kadar devam edecek. İlaçlama çalışmaları yabancı ot ilaçlama, ağaç ilaçlama olarak gerçekleştiriliyor. Periyodik ilaçlama çalışmalarında yaz döneminde ilçe sakinlerinin olumsuz etkilenmemesi için gece saatleri tercih ediliyor.
Selçuklu Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler de periyodik olarak ilçede bulunan tüm mahallelerde belirlenen günlerde olumsuz hava koşulu olmadığı sürece ilaçlama çalışması yürütüyor. Yapılan ilaçlama çalışmalarında Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı doğanın dengesini bozmayacak ve insan sağlığına zarar vermeyecek biyosidal ürünler kullanılıyor. ULV ilaçlama makineleri ile donatılan araçlarla ilaçlama ekipleri ilçede bulunan tüm mahalle, cadde ve sokakları periyodik olarak ilaçlıyor.
Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, vatandaşların yaz mevsimini daha rahat ve huzurlu geçirebilmeleri amacıyla ilaçlama çalışmalarının Selçuklu genelinde aralıksız sürdürüldüğünü belirtti. Başkan Pekyatırmacı, “Selçuklu’dahemşehrilerimizin sorunsuz bir yaz dönemi geçirmesi için mevsim şartlarının elverdiği ölçüde tüm mahallelerimizde haftada en az bir kez ilaçlama çalışması gerçekleştiriyoruz. Çalışmalarımızda kullandığımız kimyasal maddelerin çevreye ve doğadaki diğer canlılara zarar vermemesi konusunda azami hassasiyet gösteriyoruz. İlçe sakinlerimizin yaşam konforunu artırmak için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz.” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Konya Selçuklu'da ilaçlama çalışmaları sürüyor
Konya'da Selçuklu Belediyesi haşere ve sinek ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Çalışmalar Sağlık İşleri ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekiplerin iş birliği ile periyodik olarak yürütülüyor.
KONYA (İGFA) - Selçuklu Belediyesi, Sağlık İşleri ve Park Bahçeler Müdürlüğü ekipleri vatandaşların daha sağlıklı ve daha rahat bir yaz mevsimi geçirebilmeleri adına aldığı önlemleri artırarak çalışmalarını sürdürüyor. Bu çerçevede sinek ve haşerelerin ortaya çıkardığı olumsuz şartların önlenmesi için ekipler Selçuklu genelinde her mahallede ilaçlama çalışması yapıyor.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin mart ayında başlattığı yabancı ot ve ağaç ilaçlama çalışmaları Ekim ayına kadar devam edecek. İlaçlama çalışmaları yabancı ot ilaçlama, ağaç ilaçlama olarak gerçekleştiriliyor. Periyodik ilaçlama çalışmalarında yaz döneminde ilçe sakinlerinin olumsuz etkilenmemesi için gece saatleri tercih ediliyor.
Selçuklu Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler de periyodik olarak ilçede bulunan tüm mahallelerde belirlenen günlerde olumsuz hava koşulu olmadığı sürece ilaçlama çalışması yürütüyor. Yapılan ilaçlama çalışmalarında Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı doğanın dengesini bozmayacak ve insan sağlığına zarar vermeyecek biyosidal ürünler kullanılıyor. ULV ilaçlama makineleri ile donatılan araçlarla ilaçlama ekipleri ilçede bulunan tüm mahalle, cadde ve sokakları periyodik olarak ilaçlıyor.
Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, vatandaşların yaz mevsimini daha rahat ve huzurlu geçirebilmeleri amacıyla ilaçlama çalışmalarının Selçuklu genelinde aralıksız sürdürüldüğünü belirtti. Başkan Pekyatırmacı, “Selçuklu’dahemşehrilerimizin sorunsuz bir yaz dönemi geçirmesi için mevsim şartlarının elverdiği ölçüde tüm mahallelerimizde haftada en az bir kez ilaçlama çalışması gerçekleştiriyoruz. Çalışmalarımızda kullandığımız kimyasal maddelerin çevreye ve doğadaki diğer canlılara zarar vermemesi konusunda azami hassasiyet gösteriyoruz. İlçe sakinlerimizin yaşam konforunu artırmak için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz.” dedi.
Son Haberler
Uçurtmalar Kocaeli'den barışa uçtu
Tarihi manastırda radikal karar: Artık duman yok
63. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali heyecanı 24- 31 Ekim’de
Rahmi Koç’a bir tepki de Yılmaz’dan
Antalya Büyükşehir’den geleceğe Yeşil Miras
Vatandaş soracak, Mustafa Yalçın cevaplayacak
Kayseri Büyükşehir'den Sultan Sazlığı'nda uçurtma şenliği
ABB'den bağımlılıkla mücadelede öncü model
Kozan Girişimci Kadınlar Tarımsal Kalkınma Kooperatifi kuruldu
Başkent'te haşerelere geçit yok
SanAtölye kursiyerlerinden yıl sonu sergisi
Kayseri Kocasinan'da öğrencilerden 'geri dönüşüm seferberliği'ne destek
KAYSO'dan 'Nefes Kredisi' müjdesi
Adana Büyükşehir'e Avrupa'dan yeni bir ödül
Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi