İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, Urla’nın Kadıovacık, Birgi, Uzunkuyu ve Zeytinler mahallelerinde ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarını yenilemek için çalışmalara başladı. Yaklaşık 100 milyon liralık yatırımla hayata geçirilen proje kapsamında 40 kilometreden fazla yeni içme suyu şebekesi kurulacak.
İZMİR (İGFA) - İzmir Büyükşehir Belediyesi, Urla’nın merkeze uzak mahallelerinde yıllardır kullanılan ve ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarını yeniliyor.
İZSU tarafından yürütülen çalışma kapsamında Kadıovacık, Birgi, Uzunkuyu ve Zeytinler mahallelerine toplam 40 kilometreyi aşan yeni içme suyu şebeke ve iletim hattı döşenerek bölgenin altyapısı güçlendirilecek.
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, özellikle yaz aylarında nüfusu artan Urla’nın kırsal mahallelerinde daha sağlıklı, güvenli ve kesintisiz içme suyu hizmeti sunmak amacıyla önemli bir altyapı yatırımını hayata geçiriyor.
Yaklaşık 100 milyon liralık yatırım kapsamında Kadıovacık, Birgi, Uzunkuyu ve Zeytinler mahallelerinde kullanım ömrünü dolduran mevcut içme suyu hatları tamamen yenilenecek.
Çalışmalarla birlikte su kayıplarının azaltılması, arızaların önüne geçilmesi ve mahallelere daha güçlü bir içme suyu altyapısı kazandırılması hedefleniyor.
URLA’NIN UZAK MAHALLELERİNE İZSU’DAN DEV YATIRIM
Projede Kadıovacık Mahallesi’nde 5 bin 652 metre, Zeytinler Mahallesi’nde 11 bin 646 metre, Uzunkuyu Mahallesi’nde 15 bin 64 metre, Birgi Mahallesi’nde ise 7 bin 766 metre yeni içme suyu hattı döşenecek.
Ayrıca 8 bin metre uzunluğunda ev bağlantı hattı imalatı yapılacak. Böylece dört mahallede toplam 40 bin 128 metrelik yeni içme suyu şebekesi oluşturulacak. Mayıs ayında başlayan çalışmaların 2027 yılının ilk yarısında tamamlanması planlanırken, proje kapsamında şu ana kadar bin 700 metrelik hat imalatı gerçekleştirildi.
SU KAYIPLARI AZALACAK, HİZMET KALİTESİ ARTACAK
Yenilenen altyapı sayesinde sık arıza yapan eski borular devreden çıkarılacak, içme suyunun daha verimli ve kesintisiz şekilde mahallelere ulaştırılması sağlanacak.
Proje tamamlandığında Urlalılar daha modern, dayanıklı ve uzun yıllar hizmet verecek bir içme suyu altyapısına kavuşacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İzmir'de Urla’ya 40 kilometrelik içme suyu hattı
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, Urla’nın Kadıovacık, Birgi, Uzunkuyu ve Zeytinler mahallelerinde ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarını yenilemek için çalışmalara başladı. Yaklaşık 100 milyon liralık yatırımla hayata geçirilen proje kapsamında 40 kilometreden fazla yeni içme suyu şebekesi kurulacak.
İZMİR (İGFA) - İzmir Büyükşehir Belediyesi, Urla’nın merkeze uzak mahallelerinde yıllardır kullanılan ve ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarını yeniliyor.
İZSU tarafından yürütülen çalışma kapsamında Kadıovacık, Birgi, Uzunkuyu ve Zeytinler mahallelerine toplam 40 kilometreyi aşan yeni içme suyu şebeke ve iletim hattı döşenerek bölgenin altyapısı güçlendirilecek.
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, özellikle yaz aylarında nüfusu artan Urla’nın kırsal mahallelerinde daha sağlıklı, güvenli ve kesintisiz içme suyu hizmeti sunmak amacıyla önemli bir altyapı yatırımını hayata geçiriyor.
Yaklaşık 100 milyon liralık yatırım kapsamında Kadıovacık, Birgi, Uzunkuyu ve Zeytinler mahallelerinde kullanım ömrünü dolduran mevcut içme suyu hatları tamamen yenilenecek.
Çalışmalarla birlikte su kayıplarının azaltılması, arızaların önüne geçilmesi ve mahallelere daha güçlü bir içme suyu altyapısı kazandırılması hedefleniyor.
URLA’NIN UZAK MAHALLELERİNE İZSU’DAN DEV YATIRIM
Projede Kadıovacık Mahallesi’nde 5 bin 652 metre, Zeytinler Mahallesi’nde 11 bin 646 metre, Uzunkuyu Mahallesi’nde 15 bin 64 metre, Birgi Mahallesi’nde ise 7 bin 766 metre yeni içme suyu hattı döşenecek.
Ayrıca 8 bin metre uzunluğunda ev bağlantı hattı imalatı yapılacak. Böylece dört mahallede toplam 40 bin 128 metrelik yeni içme suyu şebekesi oluşturulacak. Mayıs ayında başlayan çalışmaların 2027 yılının ilk yarısında tamamlanması planlanırken, proje kapsamında şu ana kadar bin 700 metrelik hat imalatı gerçekleştirildi.
SU KAYIPLARI AZALACAK, HİZMET KALİTESİ ARTACAK
Yenilenen altyapı sayesinde sık arıza yapan eski borular devreden çıkarılacak, içme suyunun daha verimli ve kesintisiz şekilde mahallelere ulaştırılması sağlanacak.
Proje tamamlandığında Urlalılar daha modern, dayanıklı ve uzun yıllar hizmet verecek bir içme suyu altyapısına kavuşacak.
Son Haberler
Antalya'da Başkan Uysal MURGEM mezunlarıyla buluştu
İstanbul'da geleceğin sportif yıldızları performanslarıyla göz doldurdu
Cilt kanserine karşı güneşten korunmayı ihmal etmeyin!
Perre Antik Kent’te dev çekirge şaşkınlığı
Gençliğin Başkenti Kocaeli’de dünyanın her köşesinden kültürler buluştu
Osmangazi’de THM Topluluğu'ndan dönem sonu konseri
Pist Bisikleti Milli Takımımızdan Çekya'da madalya yağmuru
Isparta Atabey Sulaması Yenileme Projesi'nde sona gelindi
Yetki belgesiz araç ticaretine 102 milyon TL ceza
Kocaeli Büyükşehir İtfaiyesi her daim göreve hazır
Erzurum Pasinler'den Hasankale'ye ziyaret
Ordu'da 250 haneye kesintisiz içme suyu sağlandı
BNP Paribas Cardif Türkiye’de İş Ortaklıkları Kanalı Genel Müdür Yardımcısı Banu Büyükoğuz oldu
İzmir Karabağlar Belediyesi web sitesini yeniledi
Artemis Lions'ta bayrak değişimi