İzmir’de 19 Mayıs kutlamaları kapsamında “Tasarımcılar İzmir’de” etkinliği düzenlenecek; gençler Çeşme, Karaburun, Seferihisar ve Foça’da tasarımlarını sergileyecek.
İZMİR (İGFA) - İzmir Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında “Tasarımcılar İzmir’de” etkinliği düzenliyor.
16-19 Mayıs 2025 tarihlerinde Çeşme, Karaburun, Seferihisar ve Foça’da gerçekleştirilecek etkinlik, 18-30 yaş arası üniversite öğrencisi ve mezun gençleri bir araya getirecek. Mimarlık, şehir planlama, grafik tasarım, ürün tasarımı, sanat, iletişim ve turizm alanlarında “Keşfet-Tasarla” temasıyla projeler üretilecek.
Etkinlik, 16 Mayıs’ta Kültürpark’taki açılışla başlayacak. Gençler, 17-18 Mayıs’ta ilçelerde yerel halk ve belediyelerle çalışarak sorunlara yönelik tasarım çözümleri geliştirecek. Projeler, ilçe belediye başkanları ve uzmanlarca değerlendirilecek.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, “Gençlerle düşünüyor, gençlerle tasarlıyoruz. İzmir’in dört güzel ilçesinde sorunları keşfedip çözümler üreteceğiz. Gençliğin enerjisi İzmir’in güzelliğiyle buluşsun” diyerek gençleri davet etti.
Son başvuru tarihi 9 Mayıs 2025 olarak belirlendi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Genç tasarımcılar İzmir'de buluşuyor
Genç tasarımcılar İzmir'de buluşuyor
İzmir’de 19 Mayıs kutlamaları kapsamında “Tasarımcılar İzmir’de” etkinliği düzenlenecek; gençler Çeşme, Karaburun, Seferihisar ve Foça’da tasarımlarını sergileyecek.
İZMİR (İGFA) - İzmir Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında “Tasarımcılar İzmir’de” etkinliği düzenliyor.
16-19 Mayıs 2025 tarihlerinde Çeşme, Karaburun, Seferihisar ve Foça’da gerçekleştirilecek etkinlik, 18-30 yaş arası üniversite öğrencisi ve mezun gençleri bir araya getirecek. Mimarlık, şehir planlama, grafik tasarım, ürün tasarımı, sanat, iletişim ve turizm alanlarında “Keşfet-Tasarla” temasıyla projeler üretilecek.
Etkinlik, 16 Mayıs’ta Kültürpark’taki açılışla başlayacak. Gençler, 17-18 Mayıs’ta ilçelerde yerel halk ve belediyelerle çalışarak sorunlara yönelik tasarım çözümleri geliştirecek. Projeler, ilçe belediye başkanları ve uzmanlarca değerlendirilecek.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, “Gençlerle düşünüyor, gençlerle tasarlıyoruz. İzmir’in dört güzel ilçesinde sorunları keşfedip çözümler üreteceğiz. Gençliğin enerjisi İzmir’in güzelliğiyle buluşsun” diyerek gençleri davet etti.
Son başvuru tarihi 9 Mayıs 2025 olarak belirlendi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor