Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), şehir genelinde içme suyu arz güvenliğini artırmak ve altyapı sistemlerini geleceğe hazırlamak için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
SAKARYA (İGFA) - SASKİ, Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde yürüttüğü 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenileme çalışmalarını tamamladı. Proje kapsamında altyapı tamamen yenilenerek bölgenin içme suyu şebekesi daha güçlü ve güvenli hale getirildi.
Bu kapsamda Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde talebin artmasıyla yaşanan basınç problemleri ile su kayıplarına neden olan 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenilenerek hizmete alındı.
ABONE BAĞLANTILARI DA YENİLENDİ
İçme suyu hattının yanı sıra abone bağlantıları da proje kapsamında yenilendi. Tamamlanan çalışmalar sayesinde hanelere ulaşan suyun basınç standartları iyileştirilirken, abonelere kesintisiz içme suyu ulaştırılmaya başlandı.
KALİTELİ İÇME SUYUNA KESİNTİSİZ ERİŞİM
Kurum tarafından yapılan açıklamada, “Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde tamamladığımız 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenileme çalışmasıyla bölgenin altyapısını daha güçlü hale getirdik. Yenilenen şebeke ve abone bağlantıları sayesinde abonelerimizin kaliteli içme suyuna kesintisiz erişimini güvence altına aldık. Su kaynaklarımızı korumak ve hizmet kalitemizi artırmak amacıyla şehrimizin dört bir yanında altyapı yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz” ifadeleri kullanıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sakarya’da altyapı geleceğe hazırlanıyor
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), şehir genelinde içme suyu arz güvenliğini artırmak ve altyapı sistemlerini geleceğe hazırlamak için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
SAKARYA (İGFA) - SASKİ, Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde yürüttüğü 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenileme çalışmalarını tamamladı. Proje kapsamında altyapı tamamen yenilenerek bölgenin içme suyu şebekesi daha güçlü ve güvenli hale getirildi.
Bu kapsamda Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde talebin artmasıyla yaşanan basınç problemleri ile su kayıplarına neden olan 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenilenerek hizmete alındı.
ABONE BAĞLANTILARI DA YENİLENDİ
İçme suyu hattının yanı sıra abone bağlantıları da proje kapsamında yenilendi. Tamamlanan çalışmalar sayesinde hanelere ulaşan suyun basınç standartları iyileştirilirken, abonelere kesintisiz içme suyu ulaştırılmaya başlandı.
KALİTELİ İÇME SUYUNA KESİNTİSİZ ERİŞİM
Kurum tarafından yapılan açıklamada, “Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde tamamladığımız 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenileme çalışmasıyla bölgenin altyapısını daha güçlü hale getirdik. Yenilenen şebeke ve abone bağlantıları sayesinde abonelerimizin kaliteli içme suyuna kesintisiz erişimini güvence altına aldık. Su kaynaklarımızı korumak ve hizmet kalitemizi artırmak amacıyla şehrimizin dört bir yanında altyapı yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz” ifadeleri kullanıldı.
Son Haberler
Ordu’da Su Oyun Parkları çocuklara açılıyor
Bursa Büyükşehir bereketi vatandaşlarla paylaşıyor
Ankara NATO Zirvesi için trafikte kapsamlı düzenleme
Kocaeli'de İzmit'te Aquaparkı yaz sezonunu açıyor
Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı
Manisa Büyükşehir’den ilaçlama seferberliği
Pacific Avenue Capital Partners, yatırım komitesi ataması, yapay zekâ girişimi ve ekip genişlemesini duyurdu
Denizli Büyükşehir’de turnuva heyecanı
İzale-i şuyu davaları 10 yılda ikiye katlandı... Arabuluculukta anlaşma oranları geriledi
TOFAŞ'tan Guard takviyesi... Zach Nutall Bursa'da
LÖSEV Bursa’da yaz kampları başladı
Golda Gıda’nın halka arzı onaylandı
Sakarya Büyükşehir'in tüm tesislerinde kartla ödeme dönemi
AK Parti Artvin İl Başkanlığı'ndan Milletvekili Çelik’e ziyaret
Başkan Tugay UCLG Kültür Komitesi eş başkanı seçildi