Trendyol 1. Lig'in yeni ekiplerinden Mardin 1969 Spor, teknik direktör Ahmet Cingöz ile yeniden sözleşme imzaladı.
MARDİN (İGFA) - Trendyol 1. Lig'in yeni ekiplerinden Mardin 1969 Spor, teknik direktör Ahmet Cingöz ile yeniden sözleşme imzaladı. Kulüp Başkanı Rıdvan Aşar, güçlü ve mücadeleci bir kadro kuracaklarını belirtirken, Cingöz ise hedeflerinin Mardin'i en iyi şekilde temsil etmek olduğunu söyledi.
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Mardin 1969 Spor, teknik direktör Ahmet Cingöz ile yeniden anlaşmaya vardığını duyurdu.
21 Kasım Şehir Stadı'nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Rıdvan Aşar ile Başkan Vekili Polat Kasap katıldı. Taraflar arasında resmi sözleşme imzalanırken, yeni sezon öncesi önemli bir adım atılmış oldu.
Kulüp Başkanı Rıdvan Aşar, törende yaptığı açıklamada, Ahmet Cingöz ile yeniden çalışacak olmaktan memnuniyet duyduklarını belirtti.
Yeni sezonda güçlü, genç ve dinamik bir ekip oluşturacaklarını ifade eden Aşar, mevcut kadronun kaliteli oyunculardan oluştuğunu ve takıma birkaç takviye yapılacağını söyledi.
Taraftarların endişe etmemesi gerektiğini vurgulayan Aşar, "Ekibimiz gece gündüz çalışıyor. Ahmet hocamız ve ekibiyle sürekli istişare halindeyiz. Görüşmelerimizi tamamlayarak anlaşmayı resmiyete döktük. Bundan sonra sezon hazırlıklarına hız vereceğiz. Mardin halkına hayırlı olsun." dedi.
Teknik Direktör Ahmet Cingöz ise geçtiğimiz sezon elde edilen şampiyonlukta emeği geçen tüm kulüp çalışanlarına, futbolculara ve teknik ekibe teşekkür etti.
Yönetimin kendisine duyduğu güvenin kendileri için büyük bir motivasyon kaynağı olduğunu dile getiren Cingöz, taraftarların desteğini her zaman hissettiklerini kaydetti.
Trendyol 1. Lig'de daha zorlu bir mücadeleye çıkacaklarını belirten Cingöz, yıllardır farklı liglerde edindiği teknik direktörlük, yardımcı antrenörlük ve sportif direktörlük tecrübelerini takımın başarısı için kullanacağını söyledi.
Transfer çalışmalarına da değinen Cingöz, "Bulunduğu şehri sahiplenen, formasını sonuna kadar terleten ve mücadele eden oyunculardan oluşan bir kadro kuracağız. Geçen sezon bunu başardık, bu sezon da aynı anlayışla hareket edeceğiz. Taraftarlarımız transfer konusunda heyecanlı olabilir ancak doğru adımları atarak ilerleyeceğiz. Mardin'i kendi evi gibi gören oyuncuları kadromuza katmak istiyoruz." ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mardin 1969 Spor Ahmet Cingöz ile yeniden anlaştı
Trendyol 1. Lig'in yeni ekiplerinden Mardin 1969 Spor, teknik direktör Ahmet Cingöz ile yeniden sözleşme imzaladı.
MARDİN (İGFA) - Trendyol 1. Lig'in yeni ekiplerinden Mardin 1969 Spor, teknik direktör Ahmet Cingöz ile yeniden sözleşme imzaladı. Kulüp Başkanı Rıdvan Aşar, güçlü ve mücadeleci bir kadro kuracaklarını belirtirken, Cingöz ise hedeflerinin Mardin'i en iyi şekilde temsil etmek olduğunu söyledi.
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Mardin 1969 Spor, teknik direktör Ahmet Cingöz ile yeniden anlaşmaya vardığını duyurdu.
21 Kasım Şehir Stadı'nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Rıdvan Aşar ile Başkan Vekili Polat Kasap katıldı. Taraflar arasında resmi sözleşme imzalanırken, yeni sezon öncesi önemli bir adım atılmış oldu.
Kulüp Başkanı Rıdvan Aşar, törende yaptığı açıklamada, Ahmet Cingöz ile yeniden çalışacak olmaktan memnuniyet duyduklarını belirtti.
Yeni sezonda güçlü, genç ve dinamik bir ekip oluşturacaklarını ifade eden Aşar, mevcut kadronun kaliteli oyunculardan oluştuğunu ve takıma birkaç takviye yapılacağını söyledi.
Taraftarların endişe etmemesi gerektiğini vurgulayan Aşar, "Ekibimiz gece gündüz çalışıyor. Ahmet hocamız ve ekibiyle sürekli istişare halindeyiz. Görüşmelerimizi tamamlayarak anlaşmayı resmiyete döktük. Bundan sonra sezon hazırlıklarına hız vereceğiz. Mardin halkına hayırlı olsun." dedi.
Teknik Direktör Ahmet Cingöz ise geçtiğimiz sezon elde edilen şampiyonlukta emeği geçen tüm kulüp çalışanlarına, futbolculara ve teknik ekibe teşekkür etti.
Yönetimin kendisine duyduğu güvenin kendileri için büyük bir motivasyon kaynağı olduğunu dile getiren Cingöz, taraftarların desteğini her zaman hissettiklerini kaydetti.
Trendyol 1. Lig'de daha zorlu bir mücadeleye çıkacaklarını belirten Cingöz, yıllardır farklı liglerde edindiği teknik direktörlük, yardımcı antrenörlük ve sportif direktörlük tecrübelerini takımın başarısı için kullanacağını söyledi.
Transfer çalışmalarına da değinen Cingöz, "Bulunduğu şehri sahiplenen, formasını sonuna kadar terleten ve mücadele eden oyunculardan oluşan bir kadro kuracağız. Geçen sezon bunu başardık, bu sezon da aynı anlayışla hareket edeceğiz. Taraftarlarımız transfer konusunda heyecanlı olabilir ancak doğru adımları atarak ilerleyeceğiz. Mardin'i kendi evi gibi gören oyuncuları kadromuza katmak istiyoruz." ifadelerini kullandı.
Son Haberler
Uluslararası göçmen kaçakçısı İstanbul Havalimanı’nda yakalandı
Antalya'da Başkan Uysal MURGEM mezunlarıyla buluştu
İstanbul'da geleceğin sportif yıldızları performanslarıyla göz doldurdu
Cilt kanserine karşı güneşten korunmayı ihmal etmeyin!
Perre Antik Kent’te dev çekirge şaşkınlığı
Gençliğin Başkenti Kocaeli’de dünyanın her köşesinden kültürler buluştu
Osmangazi’de THM Topluluğu'ndan dönem sonu konseri
Pist Bisikleti Milli Takımımızdan Çekya'da madalya yağmuru
Isparta Atabey Sulaması Yenileme Projesi'nde sona gelindi
Yetki belgesiz araç ticaretine 102 milyon TL ceza
Kocaeli Büyükşehir İtfaiyesi her daim göreve hazır
Erzurum Pasinler'den Hasankale'ye ziyaret
Ordu'da 250 haneye kesintisiz içme suyu sağlandı
BNP Paribas Cardif Türkiye’de İş Ortaklıkları Kanalı Genel Müdür Yardımcısı Banu Büyükoğuz oldu
İzmir Karabağlar Belediyesi web sitesini yeniledi