Şampiyon Gölcükspor kupasıyla Başkan Büyükakın’a geldi
Şampiyon Gölcükspor kupasıyla Başkan Büyükakın’a geldi
Haber Giriş Tarihi: 02.06.2026 17:46
Haber Güncellenme Tarihi: 02.06.2026 17:46
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
TFF 3. Lig’e yükselen Gölcükspor’un Başkanı Kadir Özdemir ve yöneticiler, şampiyonluk kupası ile birlikte Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ı ziyaret etti.
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli’nin köklü futbol kulüplerinden Gölcükspor, Bölgesel Amatör Lig Play-Off final maçında Keçiören Bağlumspor’u eleyerek adını 3. Lig’e yazdırdı ve ilimize büyük bir gurur yaşattı.
Şampiyon takımın Başkanı Kadir Özdemir ve yönetim kurulu üyeleri, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ı ziyaret etti. Şampiyonluk kupasını da beraberinde getiren Kadir Özdemir, bugüne kadar spora verdiği desteklerden dolayı Başkan Büyükakın’a teşekkürlerini sundu.
BAŞARILAR DİLEDİ
Gölcükspor’un şampiyonluk coşkusunu paylaşan ve yönetim kurulunu tebrik eden Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, “Kentimizin köklü kulüplerinden Gölcükspor, hak ettiği yerde. Kocaeli’ye büyük bir gurur yaşattınız. Gölcükspor’umuza önümüzdeki sezon mücadele edeceği 3. Lig’de gönülden başarılar diliyorum” ifadesini kullandı. Ziyaretin sonunda Kadir Özdemir, isminin yazılı olduğu 41 numaralı Gölcükspor formasını Tahir Büyükakın’a hediye etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Şampiyon Gölcükspor kupasıyla Başkan Büyükakın’a geldi
TFF 3. Lig’e yükselen Gölcükspor’un Başkanı Kadir Özdemir ve yöneticiler, şampiyonluk kupası ile birlikte Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ı ziyaret etti.
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli’nin köklü futbol kulüplerinden Gölcükspor, Bölgesel Amatör Lig Play-Off final maçında Keçiören Bağlumspor’u eleyerek adını 3. Lig’e yazdırdı ve ilimize büyük bir gurur yaşattı.
Şampiyon takımın Başkanı Kadir Özdemir ve yönetim kurulu üyeleri, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ı ziyaret etti. Şampiyonluk kupasını da beraberinde getiren Kadir Özdemir, bugüne kadar spora verdiği desteklerden dolayı Başkan Büyükakın’a teşekkürlerini sundu.
BAŞARILAR DİLEDİ
Gölcükspor’un şampiyonluk coşkusunu paylaşan ve yönetim kurulunu tebrik eden Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, “Kentimizin köklü kulüplerinden Gölcükspor, hak ettiği yerde. Kocaeli’ye büyük bir gurur yaşattınız. Gölcükspor’umuza önümüzdeki sezon mücadele edeceği 3. Lig’de gönülden başarılar diliyorum” ifadesini kullandı. Ziyaretin sonunda Kadir Özdemir, isminin yazılı olduğu 41 numaralı Gölcükspor formasını Tahir Büyükakın’a hediye etti.
Son Haberler
Gençliğin Başkenti Kocaeli’de dünyanın her köşesinden kültürler buluştu
Osmangazi’de THM Topluluğu'ndan dönem sonu konseri
Pist Bisikleti Milli Takımımızdan Çekya'da madalya yağmuru
Isparta Atabey Sulaması Yenileme Projesi'nde sona gelindi
Yetki belgesiz araç ticaretine 102 milyon TL ceza
Kocaeli Büyükşehir İtfaiyesi her daim göreve hazır
Erzurum Pasinler'den Hasankale'ye ziyaret
Ordu'da 250 haneye kesintisiz içme suyu sağlandı
BNP Paribas Cardif Türkiye’de İş Ortaklıkları Kanalı Genel Müdür Yardımcısı Banu Büyükoğuz oldu
İzmir Karabağlar Belediyesi web sitesini yeniledi
Artemis Lions'ta bayrak değişimi
Kabine bugün toplanıyor... İran-ABD Anlaşması ve ekonomi gündemde
Kütahya’da Gülten Dayıoğlu Müzesi için çalışmalar başladı
Efes Selçuk’ta atık yemekler mamaya dönüşüyor
Dokuz Eylül Üniversitesi’nde Çevre Günleri Sempozyumu yapıldı