Manisa'da kesintisiz ve sağlıklı su için çalışmalar sürüyor
Manisa'da kesintisiz ve sağlıklı su için çalışmalar sürüyor
Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 18:07
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 18:07
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerde vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişimini sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürüyor.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, kent genelinde altyapı yatırımlarını sürdürdüklerini belirterek, “Şehrimizin her ilçesinde, her mahallesinde vatandaşlarımızın sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşması için yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Turgutlu ilçemiz Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladık. Manisa’mızın hiçbir noktasını geride bırakmadan, suya erişimi güvence altına alacak kalıcı çözümleri hayata geçirmeye ve güçlü altyapı hedefimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
“VATANDAŞLARIMIZIN SIKINTILARINI GİDERİYORUZ”
Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu İlçe Koordinatörü Tekin Çakmak, Başkan Besim Dutlulu’nun talimatları doğrultusunda çalışmaların hızla sürdüğünü belirterek, “İki mahallemizde yaşanan su sıkıntısını gidermek için çalışmalarımızı yürütüyoruz. Kısa süre içinde suya ulaşarak vatandaşlarımızın yaşadığı sorunu çözüme kavuşturacağız. Bu süreçte suyun ihtiyaçlar doğrultusunda kontrollü kullanılması da büyük önem taşıyor” dedi.
“EN ZOR GÜNLERİMİZDE YANIMIZDALAR”
Çepnibektaş Mahalle Muhtarı Hamza Turan ise mahallede yaşanan içme suyu yetersizliği nedeniyle Büyükşehir Belediyesi’ne başvurduklarını belirterek, “MASKİ ekiplerimiz yeni sondaj çalışmasını gerçekleştiriyor. Büyükşehir Belediyemiz her zaman yanımızda oldu. En sıkıntılı günlerimizde bizimle beraber. Başkanımız Besim Dutlulu’ya ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.
“İHTİYACI YERİNDE GÖRÜP HAREKETE GEÇTİLER”
Yayla Mahalle Muhtarı Ali Yavuz Demirelli de özellikle yaz aylarında artan nüfus nedeniyle içme suyu ihtiyacının karşılanmasında sıkıntılar yaşandığını ifade ederek, “Talebimizi ilettikten sonra ekipler kısa sürede mahallemize gelerek çalışmalara başladı. İhtiyacı yerinde görüp tespit ettiler. Mahallemiz adına Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne ve MASKİ’ye teşekkür ediyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisa'da kesintisiz ve sağlıklı su için çalışmalar sürüyor
Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerde vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişimini sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürüyor.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, kent genelinde altyapı yatırımlarını sürdürdüklerini belirterek, “Şehrimizin her ilçesinde, her mahallesinde vatandaşlarımızın sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşması için yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Turgutlu ilçemiz Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladık. Manisa’mızın hiçbir noktasını geride bırakmadan, suya erişimi güvence altına alacak kalıcı çözümleri hayata geçirmeye ve güçlü altyapı hedefimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
“VATANDAŞLARIMIZIN SIKINTILARINI GİDERİYORUZ”
Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu İlçe Koordinatörü Tekin Çakmak, Başkan Besim Dutlulu’nun talimatları doğrultusunda çalışmaların hızla sürdüğünü belirterek, “İki mahallemizde yaşanan su sıkıntısını gidermek için çalışmalarımızı yürütüyoruz. Kısa süre içinde suya ulaşarak vatandaşlarımızın yaşadığı sorunu çözüme kavuşturacağız. Bu süreçte suyun ihtiyaçlar doğrultusunda kontrollü kullanılması da büyük önem taşıyor” dedi.
“EN ZOR GÜNLERİMİZDE YANIMIZDALAR”
Çepnibektaş Mahalle Muhtarı Hamza Turan ise mahallede yaşanan içme suyu yetersizliği nedeniyle Büyükşehir Belediyesi’ne başvurduklarını belirterek, “MASKİ ekiplerimiz yeni sondaj çalışmasını gerçekleştiriyor. Büyükşehir Belediyemiz her zaman yanımızda oldu. En sıkıntılı günlerimizde bizimle beraber. Başkanımız Besim Dutlulu’ya ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.
“İHTİYACI YERİNDE GÖRÜP HAREKETE GEÇTİLER”
Yayla Mahalle Muhtarı Ali Yavuz Demirelli de özellikle yaz aylarında artan nüfus nedeniyle içme suyu ihtiyacının karşılanmasında sıkıntılar yaşandığını ifade ederek, “Talebimizi ilettikten sonra ekipler kısa sürede mahallemize gelerek çalışmalara başladı. İhtiyacı yerinde görüp tespit ettiler. Mahallemiz adına Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne ve MASKİ’ye teşekkür ediyorum” dedi.
Son Haberler
Ordu’da Su Oyun Parkları çocuklara açılıyor
Bursa Büyükşehir bereketi vatandaşlarla paylaşıyor
Ankara NATO Zirvesi için trafikte kapsamlı düzenleme
Kocaeli'de İzmit'te Aquaparkı yaz sezonunu açıyor
Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı
Manisa Büyükşehir’den ilaçlama seferberliği
Pacific Avenue Capital Partners, yatırım komitesi ataması, yapay zekâ girişimi ve ekip genişlemesini duyurdu
Denizli Büyükşehir’de turnuva heyecanı
İzale-i şuyu davaları 10 yılda ikiye katlandı... Arabuluculukta anlaşma oranları geriledi
TOFAŞ'tan Guard takviyesi... Zach Nutall Bursa'da
LÖSEV Bursa’da yaz kampları başladı
Golda Gıda’nın halka arzı onaylandı
Sakarya Büyükşehir'in tüm tesislerinde kartla ödeme dönemi
AK Parti Artvin İl Başkanlığı'ndan Milletvekili Çelik’e ziyaret
Başkan Tugay UCLG Kültür Komitesi eş başkanı seçildi