Kütahya Belediyespor’dan Türkiye Şampiyonası’nda çifte başarı
Kütahya Belediyespor’dan Türkiye Şampiyonası’nda çifte başarı
Haber Giriş Tarihi: 02.06.2026 11:29
Haber Güncellenme Tarihi: 02.06.2026 11:29
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Sakarya’da düzenlenen Büyükler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda mücadele eden Kütahya Belediyespor sporcuları önemli dereceler elde etti. Ahmet Erdem Ay Türkiye Şampiyonu olurken, Zeynep Çerez Türkiye üçüncüsü oldu.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya Belediyespor sporcuları, 23-24 Mayıs tarihlerinde Sakarya’da gerçekleştirilen Büyükler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda elde ettikleri derecelerle Kütahya’ya gurur yaşattı.
Türkiye Gelişmekte Olan Spor Branşları Federasyonu tarafından düzenlenen organizasyonda mücadele eden sporcular, başarılı performanslarıyla dikkat çekti. Şampiyonada 60 kilogram kategorisinde tatamiye çıkan Ahmet Erdem Ay, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu olmayı başardı.
70 kilogram kategorisinde mücadele eden Zeynep Çerez ise üstün performansıyla Türkiye üçüncülüğünü elde ederek kürsüde yer aldı.
Kütahya Belediyespor’un başarılı sporcuları, elde ettikleri derecelerle hem kulüplerini hem de Kütahya’yı gururlandırırken, spor camiasından da takdir topladı.
Şampiyonada önemli başarılara imza atan sporcular, antrenörleri ve kulüp yönetimi tebrik edilirken, başarılarının gelecek organizasyonlarda da devam etmesi temennisinde bulunuldu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kütahya Belediyespor’dan Türkiye Şampiyonası’nda çifte başarı
Sakarya’da düzenlenen Büyükler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda mücadele eden Kütahya Belediyespor sporcuları önemli dereceler elde etti. Ahmet Erdem Ay Türkiye Şampiyonu olurken, Zeynep Çerez Türkiye üçüncüsü oldu.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya Belediyespor sporcuları, 23-24 Mayıs tarihlerinde Sakarya’da gerçekleştirilen Büyükler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda elde ettikleri derecelerle Kütahya’ya gurur yaşattı.
Türkiye Gelişmekte Olan Spor Branşları Federasyonu tarafından düzenlenen organizasyonda mücadele eden sporcular, başarılı performanslarıyla dikkat çekti. Şampiyonada 60 kilogram kategorisinde tatamiye çıkan Ahmet Erdem Ay, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu olmayı başardı.
70 kilogram kategorisinde mücadele eden Zeynep Çerez ise üstün performansıyla Türkiye üçüncülüğünü elde ederek kürsüde yer aldı.
Kütahya Belediyespor’un başarılı sporcuları, elde ettikleri derecelerle hem kulüplerini hem de Kütahya’yı gururlandırırken, spor camiasından da takdir topladı.
Şampiyonada önemli başarılara imza atan sporcular, antrenörleri ve kulüp yönetimi tebrik edilirken, başarılarının gelecek organizasyonlarda da devam etmesi temennisinde bulunuldu.
Son Haberler
Erzurum'da +80 yaşa sağlıklı yaşam bilgilendirmesi
Ağrı'da KÖYDES’e gelen 390 milyon bütçe altyapısı için planlanıyor
U.S. Polo Assn. Palm Beaches Maratonu, Amerika’nın 250. yılına özel 17 bin Dolar ödülle 2026’da geri dönüyor
Kilis’te ormanlık alanlara giriş 31 Ekim’e kadar yasaklandı
İzmir Torbalı’nın ana arteri yenileniyor
Merkez faizi sabit tuttu! Sıkı duruş sürecek
İzmir'de çocuklar için yeni dönem başvuruları başladı
Bursa Yıldırım’da çocuklar sanatla büyüyor
Kocaeli esnafı, Başkan Büyükakın’ı ağırladı
Malatya'da Şehir Kütüphanesi açıldı, gençler akın etti
BTÜ Konuşmaları’nda Fuat Başar: “İlimle sanat ayrı şeyler değildir”
Denizli'de zeytin fidanları toprakla buluştu
Kocaeli'de Gebze Millet Bahçesi yaza hazırlanıyor
Başkan Aydın Bursa Alacahırka’nın nabzını sahada tuttu
Kocaeli’de 237 genç Dijital Kampüs sertifikalarını aldı