Efes Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, bir kez daha Kent Lokantası Öğrenci Otobüsü’nü ziyaret etti. 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı boyunca Efes Selçuk’ta eğitim gören öğrencilere, Kent Lokantası Öğrenci Otobüsleri aracılığıyla aylık ortalama 10 bin porsiyon yemek ulaştırıldı.
İZMİR (İGFA) - Öğrencilerin ve velilerin projeye gösterdiği ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Filiz Ceritoğlu Sengel, Kent Lokantası Öğrenci Otobüslerinin eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte hizmetine ara vereceğini, yeni dönemde ise yeniden öğrencilerle buluşacağını belirtti.
Kent Lokantası Öğrenci Otobüslerinin sayısını bu eğitim yılında üçe çıkardıklarını ifade eden Başkan Sengel, “Yoğun bir talep vardı. Bu nedenle hem öğrencilerimize hem de velilerimize teşekkür ediyorum.
İlk Kent Lokantası Öğrenci Otobüsümüzü liselerimizin bulunduğu bölgede hizmete açtık. Daha sonra öğrencilerimizden ve velilerimizden gelen talepler doğrultusunda ikinci otobüsümüzü Cumhuriyet İlkokulu’nun bulunduğu bölgede, üçüncüsünü ise Fatma Günay İlkokulu’nun bulunduğu bölgede hizmete sunduk” dedi.
Kent Lokantası Öğrenci Otobüslerinin Efes Selçuk Belediyesi’nin örnek sosyal belediyecilik uygulamalarından biri olduğunu vurgulayan Başkan Sengel, ekonomik koşulların giderek ağırlaştığı bu dönemde öğrencilerin sağlıklı ve uygun fiyatlı gıdaya erişimine katkı sağlamayı amaçladıklarını belirtti.
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın sonuna gelindiğini hatırlatan Başkan Sengel, “Kent Lokantası Öğrenci Otobüslerimiz önümüzdeki eğitim-öğretim yılında da hizmet vermeye devam edecek.
Ekonominin bu kadar zor olduğu, öğrencilerimizin öğle yemeğine ve sağlıklı gıdaya erişiminin her geçen gün daha da güçleştiği bir dönemde, eğer onlara bir nebze katkımız olduysa ne mutlu bize. Şimdiden tüm çocuklarımıza iyi tatiller diliyorum” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Efes Selçuk’ta öğrenci otobüsleri sezonu kapattı
Efes Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, bir kez daha Kent Lokantası Öğrenci Otobüsü’nü ziyaret etti. 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı boyunca Efes Selçuk’ta eğitim gören öğrencilere, Kent Lokantası Öğrenci Otobüsleri aracılığıyla aylık ortalama 10 bin porsiyon yemek ulaştırıldı.
İZMİR (İGFA) - Öğrencilerin ve velilerin projeye gösterdiği ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Filiz Ceritoğlu Sengel, Kent Lokantası Öğrenci Otobüslerinin eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte hizmetine ara vereceğini, yeni dönemde ise yeniden öğrencilerle buluşacağını belirtti.
Kent Lokantası Öğrenci Otobüslerinin sayısını bu eğitim yılında üçe çıkardıklarını ifade eden Başkan Sengel, “Yoğun bir talep vardı. Bu nedenle hem öğrencilerimize hem de velilerimize teşekkür ediyorum.
İlk Kent Lokantası Öğrenci Otobüsümüzü liselerimizin bulunduğu bölgede hizmete açtık. Daha sonra öğrencilerimizden ve velilerimizden gelen talepler doğrultusunda ikinci otobüsümüzü Cumhuriyet İlkokulu’nun bulunduğu bölgede, üçüncüsünü ise Fatma Günay İlkokulu’nun bulunduğu bölgede hizmete sunduk” dedi.
Kent Lokantası Öğrenci Otobüslerinin Efes Selçuk Belediyesi’nin örnek sosyal belediyecilik uygulamalarından biri olduğunu vurgulayan Başkan Sengel, ekonomik koşulların giderek ağırlaştığı bu dönemde öğrencilerin sağlıklı ve uygun fiyatlı gıdaya erişimine katkı sağlamayı amaçladıklarını belirtti.
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın sonuna gelindiğini hatırlatan Başkan Sengel, “Kent Lokantası Öğrenci Otobüslerimiz önümüzdeki eğitim-öğretim yılında da hizmet vermeye devam edecek.
Ekonominin bu kadar zor olduğu, öğrencilerimizin öğle yemeğine ve sağlıklı gıdaya erişiminin her geçen gün daha da güçleştiği bir dönemde, eğer onlara bir nebze katkımız olduysa ne mutlu bize. Şimdiden tüm çocuklarımıza iyi tatiller diliyorum” diye konuştu.
Son Haberler
Gebzeli kadınlardan 'adım at, havan değişsin' etkinliği
BTSO Başkanı Burkay MÜSİAD yönetimi ile buluştu
İzmir merkezli 12 ilde FETÖ'ye 80 gözaltı!
Bursa Yıldırım'da 'yeşil' dönüşüm hamlesi
Erzurum'da +80 yaşa sağlıklı yaşam bilgilendirmesi
Ağrı'da KÖYDES’e gelen 390 milyon bütçe altyapısı için planlanıyor
U.S. Polo Assn. Palm Beaches Maratonu, Amerika’nın 250. yılına özel 17 bin Dolar ödülle 2026’da geri dönüyor
Kilis’te ormanlık alanlara giriş 31 Ekim’e kadar yasaklandı
İzmir Torbalı’nın ana arteri yenileniyor
Merkez faizi sabit tuttu! Sıkı duruş sürecek
İzmir'de çocuklar için yeni dönem başvuruları başladı
Bursa Yıldırım’da çocuklar sanatla büyüyor
Kocaeli esnafı, Başkan Büyükakın’ı ağırladı
Malatya'da Şehir Kütüphanesi açıldı, gençler akın etti
BTÜ Konuşmaları’nda Fuat Başar: “İlimle sanat ayrı şeyler değildir”