49. Uluslararası Giresun Aksu Festivali programı kapsamında düzenlenen 21 ve 10. km olarak düzenlenen Runkerasus 9. Giresun Yarı Maratonu koşuldu.
GİRESUN (İGFA) - Giresun Valiliği, Giresun Belediyesi, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve Giresun Maraton Spor Kulübü’nün katkılarıyla düzenlenen Uluslararası 9. Runkerasus Giresun Yarı Maratonu’nda sporcular heyecanla yarıştı.
Bu büyük organizasyona Giresun’dan ve ülke genelinden yaklaşık 1000 katılım oldu. Liman girişinden start alan 21 kilometrelik maraton Ofran Plajı’ndan dönüldü.
10 kilometrelik koşu ise yine liman girişinden başlayıp belediye plajından dönüldü. Bu koşuya her yaştan kişi iştirak ederken, güzel ve renkli görüntüler ortaya çıktı.
Her iki koşunun da bitmesinden sonra, Belediye Kültür ve Fuar Merkezi’nde ödül töreni gerçekleşti.
Koşuya katılan Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Giresun’un tanıtımı için yarı maratonun çok değerli olduğunu vurguladı.
Başkan Köse: “Aksu Festivalimiz kapsamındaki Giresun Yarı Maratonu’na gösterilen ilgi beklenenin üzerindeydi ve bu durum bizleri mutlu etti. Maratonumuz her yıl daha da büyüyerek gelişiyor. Bu büyük organizasyondan dolayı Giresun Maraton Spor Kulübü Başkanı Fatih Kitapçı ve arkadaşları ile organizasyona katkı sağlayan herkese ve tüm katılımcılara teşekkür ediyorum” açıklamasını yaptı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Giresun’da Yarı Maraton coşkusu
49. Uluslararası Giresun Aksu Festivali programı kapsamında düzenlenen 21 ve 10. km olarak düzenlenen Runkerasus 9. Giresun Yarı Maratonu koşuldu.
GİRESUN (İGFA) - Giresun Valiliği, Giresun Belediyesi, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve Giresun Maraton Spor Kulübü’nün katkılarıyla düzenlenen Uluslararası 9. Runkerasus Giresun Yarı Maratonu’nda sporcular heyecanla yarıştı.
Bu büyük organizasyona Giresun’dan ve ülke genelinden yaklaşık 1000 katılım oldu. Liman girişinden start alan 21 kilometrelik maraton Ofran Plajı’ndan dönüldü.
10 kilometrelik koşu ise yine liman girişinden başlayıp belediye plajından dönüldü. Bu koşuya her yaştan kişi iştirak ederken, güzel ve renkli görüntüler ortaya çıktı.
Her iki koşunun da bitmesinden sonra, Belediye Kültür ve Fuar Merkezi’nde ödül töreni gerçekleşti.
Koşuya katılan Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Giresun’un tanıtımı için yarı maratonun çok değerli olduğunu vurguladı.
Başkan Köse: “Aksu Festivalimiz kapsamındaki Giresun Yarı Maratonu’na gösterilen ilgi beklenenin üzerindeydi ve bu durum bizleri mutlu etti. Maratonumuz her yıl daha da büyüyerek gelişiyor. Bu büyük organizasyondan dolayı Giresun Maraton Spor Kulübü Başkanı Fatih Kitapçı ve arkadaşları ile organizasyona katkı sağlayan herkese ve tüm katılımcılara teşekkür ediyorum” açıklamasını yaptı.
Son Haberler
Bakan Kurum dip çamuru temizliği yapılan körfeze daldı
Türk girişimciler için 30 bin dolar ödüllü 'Sağlık Teknolojileri Yarışması'
TEK Market Tekirdağ’ın 7’nci şubesiyle Saray’da
Batman Sason'da şehit ailelerinden Jandarma'ya anlamlı ziyaret
Yeşilay'da çifte heyecan yaşandı... Maçta kaybettik ama bisiklette kazanacağız
Çölyak hastalığı ile gluten hassasiyeti aynı şey değil
Trabzon'da itfaiye ve AFAD’dan kurtarma operasyonu
Antalya'da 260 kilo balığa el konuldu
Balıkesir’in 1133 mahallesine eşit hizmet vurgusu
Türkiye’nin ilk Sürdürülebilir İklim Parkı Sakarya'da açılışa gün sayıyor
Jeotermal sektöründen EPDK’ya hibrit kapasite çağrısı... 100 MW yetersiz, en az 360 MW olmalı
Ordu Fatsa'da altyapı güçlendi
Ankara Kalesi Kale Şenlikleri’ne ev sahipliği yaptı
Gurbetçiler dünya kupası heyecanını Almanya'da camide yaşadı
Beylikdüzü'nde umut balonları Almira için gökyüzünde