Güçlü altyapı, sağlıklı gelecek hedefiyle çalışmalarına devam eden Balıkesir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Balıkesir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (BASKİ) ekipleri, Edremit’in Gazicelal Mahallesi’nde ekonomik ömrünü tamamlamış sürekli arızalara sebep olan 50 yıllık asbestli içme suyu şebeke hatları, abone bağlantıları ve kanalizasyon şebeke hatlarını yeniledi.
BALIKESİR (İGFA) - Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın’ın kentin geleceğine miras bırakacağı altyapıdaki dönüşüm tüm ilçelerde aralıksız sürdürülüyor.
Bu kapsamda Edremit’in Gazicelal Mahallesi’nde ekonomik ömrünü tamamlayarak arızalara ve kayıp kaçaklara sebep olan içme suyu şebeke hattının ve abone bağlantılarının değişimi tamamlandı.
Aynı zamanda bölgedeki kanalizasyon şebeke hattını da yenileyen BASKİ ekipleri, çalışmaların tamamlanmasıyla mahalle sakinlerini sağlıklı çevreye ve kesintisiz içme suyuna kavuşturdu.
KALICI ÇÖZÜMLERLE ALTYAPI GÜÇLENDİRİLDİ
BASKİ ekiplerince sürdürülen çalışmalar kapsamında, eski ve kullanım ömrünü tamamlamış hatlar tamamen devreden çıkarılarak, günümüz ihtiyaçlarına uygun yeni içme suyu şebeke hattı inşa edildi.
Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Gazicelal Mahallesi’nde sıkça yaşanan su kesintileri ve arızalara bağlı sorunlar kalıcı olarak giderildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Balıkesir Edremit'te 50 yıllık altyapı yenilendi
Güçlü altyapı, sağlıklı gelecek hedefiyle çalışmalarına devam eden Balıkesir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Balıkesir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (BASKİ) ekipleri, Edremit’in Gazicelal Mahallesi’nde ekonomik ömrünü tamamlamış sürekli arızalara sebep olan 50 yıllık asbestli içme suyu şebeke hatları, abone bağlantıları ve kanalizasyon şebeke hatlarını yeniledi.
BALIKESİR (İGFA) - Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın’ın kentin geleceğine miras bırakacağı altyapıdaki dönüşüm tüm ilçelerde aralıksız sürdürülüyor.
Bu kapsamda Edremit’in Gazicelal Mahallesi’nde ekonomik ömrünü tamamlayarak arızalara ve kayıp kaçaklara sebep olan içme suyu şebeke hattının ve abone bağlantılarının değişimi tamamlandı.
Aynı zamanda bölgedeki kanalizasyon şebeke hattını da yenileyen BASKİ ekipleri, çalışmaların tamamlanmasıyla mahalle sakinlerini sağlıklı çevreye ve kesintisiz içme suyuna kavuşturdu.
KALICI ÇÖZÜMLERLE ALTYAPI GÜÇLENDİRİLDİ
BASKİ ekiplerince sürdürülen çalışmalar kapsamında, eski ve kullanım ömrünü tamamlamış hatlar tamamen devreden çıkarılarak, günümüz ihtiyaçlarına uygun yeni içme suyu şebeke hattı inşa edildi.
Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Gazicelal Mahallesi’nde sıkça yaşanan su kesintileri ve arızalara bağlı sorunlar kalıcı olarak giderildi.
Son Haberler
Ordu’da Su Oyun Parkları çocuklara açılıyor
Bursa Büyükşehir bereketi vatandaşlarla paylaşıyor
Ankara NATO Zirvesi için trafikte kapsamlı düzenleme
Kocaeli'de İzmit'te Aquaparkı yaz sezonunu açıyor
Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı
Manisa Büyükşehir’den ilaçlama seferberliği
Pacific Avenue Capital Partners, yatırım komitesi ataması, yapay zekâ girişimi ve ekip genişlemesini duyurdu
Denizli Büyükşehir’de turnuva heyecanı
İzale-i şuyu davaları 10 yılda ikiye katlandı... Arabuluculukta anlaşma oranları geriledi
TOFAŞ'tan Guard takviyesi... Zach Nutall Bursa'da
LÖSEV Bursa’da yaz kampları başladı
Golda Gıda’nın halka arzı onaylandı
Sakarya Büyükşehir'in tüm tesislerinde kartla ödeme dönemi
AK Parti Artvin İl Başkanlığı'ndan Milletvekili Çelik’e ziyaret
Başkan Tugay UCLG Kültür Komitesi eş başkanı seçildi