Jandarma dönüş yolunda denetimleri aralıksız sürdürüyor
Jandarma dönüş yolunda denetimleri aralıksız sürdürüyor
Haber Giriş Tarihi: 31.05.2026 16:53
Haber Güncellenme Tarihi: 31.05.2026 16:53
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Jandarma Genel Komutanlığı, bayram dönüş yolculukları nedeniyle trafik güvenliğini sağlamak amacıyla otoyollarda ve ana güzergâhlarda denetimlerin aralıksız sürdüğünü duyurdu.
ANKARA (İGFA) - Jandarma Genel Komutanlığı, bayram dönüş trafiğinde vatandaşların güvenli bir şekilde seyahat edebilmesi için ekiplerin görev başında olduğunu açıkladı.
Komutanlığın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, otoyollar ve sorumluluk bölgelerindeki güzergâhlarda trafik güvenliğinin sağlanması amacıyla denetim ve kontrollerin yoğun şekilde devam ettiği belirtildi.
Açıklamada, Otoyol Jandarması, Trafik Jandarması ve Asayiş Timleri ekiplerinin vatandaşların huzur ve güven içerisinde yolculuk yapabilmesi için sahada aktif olarak görev yaptığı ifade edildi.
Jandarma ekiplerinin hız kontrolü, emniyet kemeri kullanımı, sürücülerin dikkat ve dinlenme durumları başta olmak üzere trafik kurallarına yönelik denetimlerini sürdürdüğü belirtilirken, sürücülere de trafik kurallarına uymaları ve dikkatli seyahat etmeleri çağrısında bulunuldu. Komutanlık, bayram dönüş yolculuklarının güvenli şekilde tamamlanabilmesi için denetim ve kontrollerin kesintisiz devam edeceğini vurguladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Jandarma dönüş yolunda denetimleri aralıksız sürdürüyor
Jandarma Genel Komutanlığı, bayram dönüş yolculukları nedeniyle trafik güvenliğini sağlamak amacıyla otoyollarda ve ana güzergâhlarda denetimlerin aralıksız sürdüğünü duyurdu.
ANKARA (İGFA) - Jandarma Genel Komutanlığı, bayram dönüş trafiğinde vatandaşların güvenli bir şekilde seyahat edebilmesi için ekiplerin görev başında olduğunu açıkladı.
Komutanlığın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, otoyollar ve sorumluluk bölgelerindeki güzergâhlarda trafik güvenliğinin sağlanması amacıyla denetim ve kontrollerin yoğun şekilde devam ettiği belirtildi.
Açıklamada, Otoyol Jandarması, Trafik Jandarması ve Asayiş Timleri ekiplerinin vatandaşların huzur ve güven içerisinde yolculuk yapabilmesi için sahada aktif olarak görev yaptığı ifade edildi.
Jandarma ekiplerinin hız kontrolü, emniyet kemeri kullanımı, sürücülerin dikkat ve dinlenme durumları başta olmak üzere trafik kurallarına yönelik denetimlerini sürdürdüğü belirtilirken, sürücülere de trafik kurallarına uymaları ve dikkatli seyahat etmeleri çağrısında bulunuldu. Komutanlık, bayram dönüş yolculuklarının güvenli şekilde tamamlanabilmesi için denetim ve kontrollerin kesintisiz devam edeceğini vurguladı.
Son Haberler
Uçurtmalar Kocaeli'den barışa uçtu
Tarihi manastırda radikal karar: Artık duman yok
63. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali heyecanı 24- 31 Ekim’de
Rahmi Koç’a bir tepki de Yılmaz’dan
Antalya Büyükşehir’den geleceğe Yeşil Miras
Vatandaş soracak, Mustafa Yalçın cevaplayacak
Kayseri Büyükşehir'den Sultan Sazlığı'nda uçurtma şenliği
ABB'den bağımlılıkla mücadelede öncü model
Kozan Girişimci Kadınlar Tarımsal Kalkınma Kooperatifi kuruldu
Başkent'te haşerelere geçit yok
SanAtölye kursiyerlerinden yıl sonu sergisi
Kayseri Kocasinan'da öğrencilerden 'geri dönüşüm seferberliği'ne destek
KAYSO'dan 'Nefes Kredisi' müjdesi
Adana Büyükşehir'e Avrupa'dan yeni bir ödül
Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi