Muradiye Organize Sanayi Bölgesi’nde (MUOSB) kaçak moloz dökülen alan, Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin hızlı müdahalesiyle tamamen temizlendi. Çevreyi kirleten kuruma cezai işlem uygulanırken, vatandaşların sosyal medyadaki duyarlılığı sonuç verdi.
MANİSA (İGFA) - Muradiye Organize Sanayi Bölgesi sınırları içindeki boş bir araziye kaçak moloz dökülmesi, bölge sakinlerinin ve çevrecilerin tepkisine yol açtı.
Kirliliği fotoğraflayarak sosyal medya üzerinden Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne ihbarda bulunan vatandaşların yardım çağrısı kısa sürede karşılık buldu.
Sosyal medyadaki paylaşımları ihbar kabul eden Manisa Büyükşehir Belediyesi ekipleri, bölgeye hızla sevk edildi. Yapılan incelemeler neticesinde çevre kirliliğine neden olan kurum tespit edildi. Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı bünyesindeki zabıta ekipleri tarafından ilgili kuruma cezai yaptırımlar uygulanırken, dökülen atıkların derhal kaldırılması sağlandı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, çevrenin korunması konusunda taviz vermeyeceklerini vurguladı. Başkan Dutlulu, “Vatandaşlarımızın hassasiyeti bizim için en büyük rehberdir. Organize Sanayi Bölgemizde yaşanan bu kirliliğe ekiplerimiz anında müdahale etti. Hem cezai işlem uygulandı hem de alanın temizliği sağlandı. Manisa’mızın doğasını hep birlikte koruyacağız. Duyarlılık gösteren tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisa'da kaçak moloz dökülen alanlar temizlendi
Muradiye Organize Sanayi Bölgesi’nde (MUOSB) kaçak moloz dökülen alan, Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin hızlı müdahalesiyle tamamen temizlendi. Çevreyi kirleten kuruma cezai işlem uygulanırken, vatandaşların sosyal medyadaki duyarlılığı sonuç verdi.
MANİSA (İGFA) - Muradiye Organize Sanayi Bölgesi sınırları içindeki boş bir araziye kaçak moloz dökülmesi, bölge sakinlerinin ve çevrecilerin tepkisine yol açtı.
Kirliliği fotoğraflayarak sosyal medya üzerinden Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne ihbarda bulunan vatandaşların yardım çağrısı kısa sürede karşılık buldu.
Sosyal medyadaki paylaşımları ihbar kabul eden Manisa Büyükşehir Belediyesi ekipleri, bölgeye hızla sevk edildi. Yapılan incelemeler neticesinde çevre kirliliğine neden olan kurum tespit edildi. Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı bünyesindeki zabıta ekipleri tarafından ilgili kuruma cezai yaptırımlar uygulanırken, dökülen atıkların derhal kaldırılması sağlandı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, çevrenin korunması konusunda taviz vermeyeceklerini vurguladı. Başkan Dutlulu, “Vatandaşlarımızın hassasiyeti bizim için en büyük rehberdir. Organize Sanayi Bölgemizde yaşanan bu kirliliğe ekiplerimiz anında müdahale etti. Hem cezai işlem uygulandı hem de alanın temizliği sağlandı. Manisa’mızın doğasını hep birlikte koruyacağız. Duyarlılık gösteren tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.
Son Haberler
Bursa Osmangazi Reels Yarışması’nda final coşkusu
TSK'ya yeni güç... Panter obüsleri ve ASELSAN sistemleri envanterde
Batman'da Mevlana Anadolu Lisesi'nden geleceğe yatırım
MASAK: Vehbi Koç'la ilgili şüpheli işlem ifadesi yok
Seyit Torun'dan CHP PM'den istifa etti
Son bir haftada 4 PKK’lı terörist teslim oldu, hudutlarda 298 kişi yakalandı
Sakarya'da bağımlılıkla mücadelede mesleki yetkinlikleri güçlendirildi
Avrupa Ödülü kazanan kentler Gaziantep’te buluştu
Denizli'de ailelere bebek bezi ve çanta desteği
CHP’de yeni kriz! Zeynel Emre, PM’nin düştüğünü savundu
Özel yüreklerinden Milli Takım’a destek
Bursa İnegöl'de Başkan Taban'dan personeline sabah çorbası
Bursa Yıldırım'a 4 mevsim havuz hazırlığı
Gebzeli kadınlardan 'adım at, havan değişsin' etkinliği
BTSO Başkanı Burkay MÜSİAD yönetimi ile buluştu