İstanbul Bakırköy Belediye Başkanı üniversitelilerle buluştu
İstanbul Bakırköy Belediye Başkanı üniversitelilerle buluştu
Haber Giriş Tarihi: 13.05.2026 18:34
Haber Güncellenme Tarihi: 13.05.2026 18:34
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
İstanbul Gelişim Üniversitesi'nde düzenlenen “Kampüsten Kente Uzanan İş Birliği” seminerinde öğrencilerle buluşan Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu, sağlık deneyimlerini, yerel yönetim anlayışını ve eşitlik vizyonunu paylaştı.
İSTANBUL (İGFA) - İstanbul'da Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu, İstanbul Gelişim Üniversitesi’nin düzenlediği “Kampüsten Kente Uzanan İş Birliği” seminerine katıldı.
Öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılanan seminerin moderatörlüğünü Dr. Öğretim Üyesi Emrah Tuncer yaptı. Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileriyle bir araya gelen Başkan Ovalıoğlu, sağlık alanı konusunda deneyimlerini paylaştı.
Öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılanan programda ayrıca kentte gerçekleştirilen hizmetler ve yerel yönetim anlayışı hakkında ilham veren konular konuşuldu. Öğrenciler seminere yoğun ilgi gösterirken, Başkan Ovalıoğlu’na soru sorma imkanı da buldu.
Seminerde yerel yönetim konusunda gençlere seslenen Başkan Ovalıoğlu, “Tüm Türkiye’de güzel ve aydınlık bir gelecek kurma hayali benim en büyük motivasyonum. Herkese eşit hizmet vereceksiniz. Eşit bütçeleme ile vatandaşlara hizmet vermek için çalışacaksınız. Aynı zamanda istihdamda eşitliği sağlayacaksınız. Siz sorun ben cevap vereyim, siz söyleyin ben sesinize ses olayım. Siz bana ışık olun yolumu aydınlatın, bana omuz verirseniz biz beraber her şeyi yaparız. Çünkü biliyorum ki istersek her şeyi yaparız. Her ne yaparsanız yapın ‘Ben en iyisi olacağım’ demeyi unutmayın” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İstanbul Bakırköy Belediye Başkanı üniversitelilerle buluştu
İstanbul Gelişim Üniversitesi'nde düzenlenen “Kampüsten Kente Uzanan İş Birliği” seminerinde öğrencilerle buluşan Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu, sağlık deneyimlerini, yerel yönetim anlayışını ve eşitlik vizyonunu paylaştı.
İSTANBUL (İGFA) - İstanbul'da Bakırköy Belediye Başkanı Doç. Dr. Ayşegül Ovalıoğlu, İstanbul Gelişim Üniversitesi’nin düzenlediği “Kampüsten Kente Uzanan İş Birliği” seminerine katıldı.
Öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılanan seminerin moderatörlüğünü Dr. Öğretim Üyesi Emrah Tuncer yaptı. Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileriyle bir araya gelen Başkan Ovalıoğlu, sağlık alanı konusunda deneyimlerini paylaştı.
Öğrencilerin yoğun ilgisiyle karşılanan programda ayrıca kentte gerçekleştirilen hizmetler ve yerel yönetim anlayışı hakkında ilham veren konular konuşuldu. Öğrenciler seminere yoğun ilgi gösterirken, Başkan Ovalıoğlu’na soru sorma imkanı da buldu.
Seminerde yerel yönetim konusunda gençlere seslenen Başkan Ovalıoğlu, “Tüm Türkiye’de güzel ve aydınlık bir gelecek kurma hayali benim en büyük motivasyonum. Herkese eşit hizmet vereceksiniz. Eşit bütçeleme ile vatandaşlara hizmet vermek için çalışacaksınız. Aynı zamanda istihdamda eşitliği sağlayacaksınız. Siz sorun ben cevap vereyim, siz söyleyin ben sesinize ses olayım. Siz bana ışık olun yolumu aydınlatın, bana omuz verirseniz biz beraber her şeyi yaparız. Çünkü biliyorum ki istersek her şeyi yaparız. Her ne yaparsanız yapın ‘Ben en iyisi olacağım’ demeyi unutmayın” dedi.
Son Haberler
Gençliğin Başkenti Kocaeli’de dünyanın her köşesinden kültürler buluştu
Osmangazi’de THM Topluluğu'ndan dönem sonu konseri
Pist Bisikleti Milli Takımımızdan Çekya'da madalya yağmuru
Isparta Atabey Sulaması Yenileme Projesi'nde sona gelindi
Yetki belgesiz araç ticaretine 102 milyon TL ceza
Kocaeli Büyükşehir İtfaiyesi her daim göreve hazır
Erzurum Pasinler'den Hasankale'ye ziyaret
Ordu'da 250 haneye kesintisiz içme suyu sağlandı
BNP Paribas Cardif Türkiye’de İş Ortaklıkları Kanalı Genel Müdür Yardımcısı Banu Büyükoğuz oldu
İzmir Karabağlar Belediyesi web sitesini yeniledi
Artemis Lions'ta bayrak değişimi
Kabine bugün toplanıyor... İran-ABD Anlaşması ve ekonomi gündemde
Kütahya’da Gülten Dayıoğlu Müzesi için çalışmalar başladı
Efes Selçuk’ta atık yemekler mamaya dönüşüyor
Dokuz Eylül Üniversitesi’nde Çevre Günleri Sempozyumu yapıldı