Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte asfalt sezonunu açarak kent genelindeki yol çalışmalarına hız verdi.
GAZİANTEP (İGFA) - Kış aylarında etkili olan yoğun yağışların ardından, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ekipleri asfaltlama, yol yapım ve bakım çalışmalarına başladı. Kent genelinde tespit edilen ve ihtiyaç duyulan noktalarda yürütülen asfaltlama ile yol yapım çalışmalarının yaz sezonu boyunca planlı bir şekilde tamamlanması hedefleniyor.
Yol asfaltlama çalışmalarının sürdüğü Kuzeyşehir Uydu Kenti’nde incelemelerde bulunan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, vatandaşların ulaşım taleplerini karşılamak amacıyla bayram tatili süresince görev yapan ekiplerle bir araya geldi.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, son yıllarda yaptığı yatırımlarla asfalt üretim kapasitesini artırırken, kendi asfaltını kendi üreterek kent genelindeki serim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
ŞAHİN: BU SEZON İHTİYAÇLARIN HEPSİNİ TAMAMLAYACAĞIZ
İncelemelerin ardından saha ekipleriyle bayramlaşan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, tatil süresince belediyenin tüm birimlerinin görev başında olduğunu belirterek, üretim şehrini yaşam şehriyle birleştirdiklerini söyledi. "Bir taraftan Gazi Konut ile ev sahibi yapıyoruz" diyen Başkan Şahin, "Bir taraftan yollar açıyoruz altyapısını yapıyoruz. ‘Yol medeniyettir, su medeniyettir’ diyen saygıdeğer Cumhurbaşkanımızın mektebinde yetiştik. Ben her birinize çok teşekkür ediyorum. Sezon yeni başladı, yol ihtiyacını biliyoruz. Bu sezon ihtiyaçların hepsini tamamlayacağız" diye konuştu.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Gazi Kördeve ise, 5 yıl önce Başkan Fatma Şahin’in talimatları doğrultusunda belediyenin kendi asfaltını üretebilmesi için önemli yatırımlar gerçekleştirildiğini belirterek, “Bugün bayram olmasına rağmen kendi ekibimizle asfaltımızı üretip serebiliyoruz. Vatandaşımızın beklediği zaman geldi. Hem hizmet alımıyla hem kendi ekibimizle dört bir yandan asfalt çalışmalarımıza başlıyoruz. En kısa zamanda tüm problemleri çözeceğiz” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gaziantep Büyükşehir asfalt sezonunu açtı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte asfalt sezonunu açarak kent genelindeki yol çalışmalarına hız verdi.
GAZİANTEP (İGFA) - Kış aylarında etkili olan yoğun yağışların ardından, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ekipleri asfaltlama, yol yapım ve bakım çalışmalarına başladı. Kent genelinde tespit edilen ve ihtiyaç duyulan noktalarda yürütülen asfaltlama ile yol yapım çalışmalarının yaz sezonu boyunca planlı bir şekilde tamamlanması hedefleniyor.
Yol asfaltlama çalışmalarının sürdüğü Kuzeyşehir Uydu Kenti’nde incelemelerde bulunan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, vatandaşların ulaşım taleplerini karşılamak amacıyla bayram tatili süresince görev yapan ekiplerle bir araya geldi.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, son yıllarda yaptığı yatırımlarla asfalt üretim kapasitesini artırırken, kendi asfaltını kendi üreterek kent genelindeki serim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
ŞAHİN: BU SEZON İHTİYAÇLARIN HEPSİNİ TAMAMLAYACAĞIZ
İncelemelerin ardından saha ekipleriyle bayramlaşan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, tatil süresince belediyenin tüm birimlerinin görev başında olduğunu belirterek, üretim şehrini yaşam şehriyle birleştirdiklerini söyledi. "Bir taraftan Gazi Konut ile ev sahibi yapıyoruz" diyen Başkan Şahin, "Bir taraftan yollar açıyoruz altyapısını yapıyoruz. ‘Yol medeniyettir, su medeniyettir’ diyen saygıdeğer Cumhurbaşkanımızın mektebinde yetiştik. Ben her birinize çok teşekkür ediyorum. Sezon yeni başladı, yol ihtiyacını biliyoruz. Bu sezon ihtiyaçların hepsini tamamlayacağız" diye konuştu.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Gazi Kördeve ise, 5 yıl önce Başkan Fatma Şahin’in talimatları doğrultusunda belediyenin kendi asfaltını üretebilmesi için önemli yatırımlar gerçekleştirildiğini belirterek, “Bugün bayram olmasına rağmen kendi ekibimizle asfaltımızı üretip serebiliyoruz. Vatandaşımızın beklediği zaman geldi. Hem hizmet alımıyla hem kendi ekibimizle dört bir yandan asfalt çalışmalarımıza başlıyoruz. En kısa zamanda tüm problemleri çözeceğiz” dedi.
Son Haberler
Emniyet'te 19 bin personelin yeri değişiyor!
Sakarya Büyükşehir Akademi’de bir dönem sona erdi
Haziran ayı SED ödemeleri hesaplarda
Antalya’da trafiği rahatlatacak proje başladı
İnşaat maliyetleri yıllık yüzde 28,6 arttı... Artışı tetikleyen malzeme maliyetleri oldu
Uluslararası göçmen kaçakçısı İstanbul Havalimanı’nda yakalandı
Antalya'da Başkan Uysal MURGEM mezunlarıyla buluştu
İstanbul'da geleceğin sportif yıldızları performanslarıyla göz doldurdu
Cilt kanserine karşı güneşten korunmayı ihmal etmeyin!
Perre Antik Kent’te dev çekirge şaşkınlığı
Gençliğin Başkenti Kocaeli’de dünyanın her köşesinden kültürler buluştu
Osmangazi’de THM Topluluğu'ndan dönem sonu konseri
Pist Bisikleti Milli Takımımızdan Çekya'da madalya yağmuru
Isparta Atabey Sulaması Yenileme Projesi'nde sona gelindi
Yetki belgesiz araç ticaretine 102 milyon TL ceza