Denizli Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili ve Kent Konseyi Başkanı Ali Marım, Kent Konseyi Genel Sekreteri Baran Akın, Gençlik Meclisi Başkanı Demir Batur, Lise Gençlik Meclisi Başkanı Mert Türk ve yürütme kurulu üyesi gençler, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Anıtkabir’i ziyaret etti.
DENİZLİ (İGFA) - Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün mozolesine çelenk sunan heyet, saygı duruşunda bulundu. Denizli Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili ve Kent Konseyi Başkanı Ali Marım, Anıtkabir Anı Defteri’ni imzalayarak gençliğin Cumhuriyet değerlerine bağlılığını vurguladı.
Ankara programı kapsamında Ankara Kent Konseyi’ni de ziyaret eden Denizli heyeti, Ankara Kent Konseyi Başkanı Halil İbrahim Yılmaz ve Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ertan Işık ile bir araya geldi. Gerçekleştirilen görüşmelerde kent konseylerinin gençlik politikaları, şehirlerarası iş birliği ve ortak projeler üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
“Yarınlar için çalışmaya devam edeceğiz”
Ziyaretlerle ilgili açıklamada bulunan Başkanvekili Ali Marım, 19 Mayıs’ın gençliğe emanet edilen bir bayram olduğunu belirterek, “Atamızın izinde, onun ilke ve inkılaplarına bağlı kalarak, aydınlık yarınlar için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Denizli'den Anıtkabir'e özel ziyaret
Denizli'den Anıtkabir'e özel ziyaret
Denizli Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili ve Kent Konseyi Başkanı Ali Marım, Kent Konseyi Genel Sekreteri Baran Akın, Gençlik Meclisi Başkanı Demir Batur, Lise Gençlik Meclisi Başkanı Mert Türk ve yürütme kurulu üyesi gençler, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Anıtkabir’i ziyaret etti.
DENİZLİ (İGFA) - Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün mozolesine çelenk sunan heyet, saygı duruşunda bulundu. Denizli Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili ve Kent Konseyi Başkanı Ali Marım, Anıtkabir Anı Defteri’ni imzalayarak gençliğin Cumhuriyet değerlerine bağlılığını vurguladı.
Ankara programı kapsamında Ankara Kent Konseyi’ni de ziyaret eden Denizli heyeti, Ankara Kent Konseyi Başkanı Halil İbrahim Yılmaz ve Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ertan Işık ile bir araya geldi. Gerçekleştirilen görüşmelerde kent konseylerinin gençlik politikaları, şehirlerarası iş birliği ve ortak projeler üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
“Yarınlar için çalışmaya devam edeceğiz”
Ziyaretlerle ilgili açıklamada bulunan Başkanvekili Ali Marım, 19 Mayıs’ın gençliğe emanet edilen bir bayram olduğunu belirterek, “Atamızın izinde, onun ilke ve inkılaplarına bağlı kalarak, aydınlık yarınlar için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor