Muratpaşa'nın 'Turunç'u bir ayda 21 bin çağrıya yanıt verdi
Muratpaşa'nın 'Turunç'u bir ayda 21 bin çağrıya yanıt verdi
Muratpaşa'nın 'Turunç'u bir ayda 21 bin çağrıya yanıt verdi
Haber Giriş Tarihi: 13.07.2025 13:41
Haber Güncellenme Tarihi: 13.07.2025 13:41
Kaynak:
İGF Haber
Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Haziran ayında 20 bin 175 çağrıya yanıt verdi.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratapaşa'da 7 gün 24 saat hizmet veren sistemde, ay boyunca kayda alınan 12 bin 854 başvurunun çözümü kavuşturulmasıyla oluşan memnuniyet oranı yüzde 92,68 olarak gerçekleşti. 2014 yılında hayata geçirilen Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ve web kanalları aracılığıyla Muratpaşalıların talep, öneri ve şikayetlerini kayıt altına alarak çözüme ulaştırıyor.
Muratpaşalıların günün her saatinde ulaşabildiği çağrı merkezinin telefonları haziranda 20 bin 175 kez çaldı. Bu aramalardan 12 bin 854 tanesi kayıt altına alındı.
Başvuruların titizlikle değerlendirilerek, çözüm sürecinin takip edildiği sisteme en çok başvuru Muratpaşa’nın en yüksek nüfusa sahip mahallesi Güzeloba’dan geldi. Bin 134 başvurunun kayda alındığı Güzeloba Mahallesi’ni, 673 başvuru ile Fener Mahallesi ve 654 başvuru ile Çağlayan Mahallesi takip etti.Başvuruların konularına göre dağılımında ise Sağlık İşleri Müdürlüğü ilk sırada yer aldı. Evde bakım, hasta nakil ve veterinerlik hizmetleri için 2 bin 136 başvuru kayda geçti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Marmara TV
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Muratpaşa'nın 'Turunç'u bir ayda 21 bin çağrıya yanıt verdi
Muratpaşa'nın 'Turunç'u bir ayda 21 bin çağrıya yanıt verdi
Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi Turunç Masa, Haziran ayında 20 bin 175 çağrıya yanıt verdi.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratapaşa'da 7 gün 24 saat hizmet veren sistemde, ay boyunca kayda alınan 12 bin 854 başvurunun çözümü kavuşturulmasıyla oluşan memnuniyet oranı yüzde 92,68 olarak gerçekleşti. 2014 yılında hayata geçirilen Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya ve web kanalları aracılığıyla Muratpaşalıların talep, öneri ve şikayetlerini kayıt altına alarak çözüme ulaştırıyor.
Muratpaşalıların günün her saatinde ulaşabildiği çağrı merkezinin telefonları haziranda 20 bin 175 kez çaldı. Bu aramalardan 12 bin 854 tanesi kayıt altına alındı.
Başvuruların titizlikle değerlendirilerek, çözüm sürecinin takip edildiği sisteme en çok başvuru Muratpaşa’nın en yüksek nüfusa sahip mahallesi Güzeloba’dan geldi. Bin 134 başvurunun kayda alındığı Güzeloba Mahallesi’ni, 673 başvuru ile Fener Mahallesi ve 654 başvuru ile Çağlayan Mahallesi takip etti.Başvuruların konularına göre dağılımında ise Sağlık İşleri Müdürlüğü ilk sırada yer aldı. Evde bakım, hasta nakil ve veterinerlik hizmetleri için 2 bin 136 başvuru kayda geçti.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Konya Meram'da Başkan Kavuş, gönülleri fethediyor
Bursa’daki yangınlarda son durum... Tahliye edilen mahalle ve haneler hangileri?
İSTAHED: MHRS'deki yeni uygulama sevk zinciri değil
Mersin Büyükşehir’den Mut’a güvenli ve konforlu ulaşım
Kazakistan Cumhurbaşkanı Tokayev Anıtkabir'de
Konya’da özel gençler yaz okulu ile hem eğleniyor hem öğreniyor
Ordu'da 'Fındık Dalda' projesine rekor başvuru
Bursa'da yangın felaketine ‘Yıldırım’ müdahale
Öğrenciler 17 Ağustos Deprem Müzesinde bilinçleniyor
Muğla Büyükşehir'den 3 bin 779 can dosta yeni yuva
Ordu’da alım garantili kaz yetiştiriciliği üreticiye güven veriyor
Bursa’da Bala Hatun'da çocuklara sağlıklık adım
26 ilde FETÖ'ye 56 tutuklama!
Bursa Gemlik'te aileler ve çocuklar orman ve doğa aşısı
Eskişehir’de katılımcı bütçede oylama süreci başladı