Kullanıcıların izini süren dijital reklamların yüzde 30’u ses kayıtlarına göre belirleniyor.
Haber Giriş Tarihi: 08.03.2022 10:00
Haber Güncellenme Tarihi: 08.03.2022 10:00
Kaynak: İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) - Dünyanın önde gelen şirketleri hedefleme teknolojilerini genişletirken, dijital pazarlama sektörünün gelişmesi adına da yatırımlar devam ediyor.
Ücretsiz olarak kullanılan her uygulamanın mikrofon veya kamerasını açık olduğunda ortamı dinleyip konuşulan kelimelere göre dijital reklamların çıktığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kimi zaman Google veya sosyal mecralarda yaptığınız aramalar, beğeniler veya arkadaşların beğenilerinin ve takipçilerinin reklamların kaynağını oluşturabildiğini söyledi.
Dijital reklamların sadece yüzde 30’nun tesadüf olarak karşımıza çıktığının altını çizen Kaplan, reklamların yüzde 40’ı kişinin hareketlerine göre belirlenirken iken yüzde 30’u da kullanılan ses kayıtlarına göre kullanıcılar kategorize edildiğini kaydetti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Dijital reklamlar kullanıcının peşinde
Kullanıcıların izini süren dijital reklamların yüzde 30’u ses kayıtlarına göre belirleniyor.
İSTANBUL (İGFA) - Dünyanın önde gelen şirketleri hedefleme teknolojilerini genişletirken, dijital pazarlama sektörünün gelişmesi adına da yatırımlar devam ediyor.
Ücretsiz olarak kullanılan her uygulamanın mikrofon veya kamerasını açık olduğunda ortamı dinleyip konuşulan kelimelere göre dijital reklamların çıktığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kimi zaman Google veya sosyal mecralarda yaptığınız aramalar, beğeniler veya arkadaşların beğenilerinin ve takipçilerinin reklamların kaynağını oluşturabildiğini söyledi.
Dijital reklamların sadece yüzde 30’nun tesadüf olarak karşımıza çıktığının altını çizen Kaplan, reklamların yüzde 40’ı kişinin hareketlerine göre belirlenirken iken yüzde 30’u da kullanılan ses kayıtlarına göre kullanıcılar kategorize edildiğini kaydetti.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Tamer Kıral, Ekrem İmamoğlu ile görüştü
Bursa Osmangazi'de Başkan Aydın’dan kreş müjdesi
Marmara Belediyeler Birliği’nde Dalgıç’a yeni görev
Keşan'da balkondan düşerek yaralanan kişi hayatını kaybetti
Çayırova'da Başkan Çiftçi birimleri gezdi
İzmir'de korsan taksilere hukuk mücadelesi
Muğla'da can dostlara acil müdahale aracı
Çiğli’de temizlik seferberliği sürüyor
Nilüfer Spor Şenlikleri’nde özel etkinlik
Çayırova'da kapalı spor salonu için çalışmalar sürüyor
MOTAŞ gece seferleri başlıyor
Selçuklu Belediyesi, “SİM” ile Kariyer Fuarı’na katıldı
Keşan emniyeti özel çocukları ziyaret etti
Birleşik Krallık Ankara Büyükelçisi’nden Başkan Aras’a ziyaret
Türkiye'nin elektron hızlandırıcısı devrede