Kullanıcıların izini süren dijital reklamların yüzde 30’u ses kayıtlarına göre belirleniyor.
Haber Giriş Tarihi: 08.03.2022 10:00
Haber Güncellenme Tarihi: 08.03.2022 10:00
Kaynak:
İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) - Dünyanın önde gelen şirketleri hedefleme teknolojilerini genişletirken, dijital pazarlama sektörünün gelişmesi adına da yatırımlar devam ediyor.
Ücretsiz olarak kullanılan her uygulamanın mikrofon veya kamerasını açık olduğunda ortamı dinleyip konuşulan kelimelere göre dijital reklamların çıktığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kimi zaman Google veya sosyal mecralarda yaptığınız aramalar, beğeniler veya arkadaşların beğenilerinin ve takipçilerinin reklamların kaynağını oluşturabildiğini söyledi.
Dijital reklamların sadece yüzde 30’nun tesadüf olarak karşımıza çıktığının altını çizen Kaplan, reklamların yüzde 40’ı kişinin hareketlerine göre belirlenirken iken yüzde 30’u da kullanılan ses kayıtlarına göre kullanıcılar kategorize edildiğini kaydetti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Marmara TV
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Dijital reklamlar kullanıcının peşinde
Kullanıcıların izini süren dijital reklamların yüzde 30’u ses kayıtlarına göre belirleniyor.
İSTANBUL (İGFA) - Dünyanın önde gelen şirketleri hedefleme teknolojilerini genişletirken, dijital pazarlama sektörünün gelişmesi adına da yatırımlar devam ediyor.
Ücretsiz olarak kullanılan her uygulamanın mikrofon veya kamerasını açık olduğunda ortamı dinleyip konuşulan kelimelere göre dijital reklamların çıktığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kimi zaman Google veya sosyal mecralarda yaptığınız aramalar, beğeniler veya arkadaşların beğenilerinin ve takipçilerinin reklamların kaynağını oluşturabildiğini söyledi.
Dijital reklamların sadece yüzde 30’nun tesadüf olarak karşımıza çıktığının altını çizen Kaplan, reklamların yüzde 40’ı kişinin hareketlerine göre belirlenirken iken yüzde 30’u da kullanılan ses kayıtlarına göre kullanıcılar kategorize edildiğini kaydetti.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
İstanbul İtfaiyesi’nden plaj güvenliği uyarısı!
Antalya’da köpekbalığı iddiası dezenformasyon çıktı... DMM: O video Norveç’ten!
Bursa Büyükşehir'den deniz temizliği
Yesevi Hareketi Derneği’nden ETUS’un yeni başkanına ziyaret
Bursa Mustafakemalpaşa Stadı sil baştan yenilendi
Kapıkule ve İstanbul’da uyuşturucu operasyonu
Bursa'da çiftçilere mazot desteği 21 Temmuz’da başlıyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Terörsüz Türkiye için kararlı adımlar atıyoruz... Tarih yazmaya devam ediyoruz
Başkan Alemdar'dan Bolu kampına baklavalı moral
Bursa Nilüfer'de minik sporcular sertifikalandı
Manisa'da merhum Başkan vefatının 40. gününde anıldı
Bursa Gemlik’te Kuzey İmar Planları Bölgesi’nde asfalt çalışmaları
Keşan’da aranan 3 şüpheli polis operasyonuyla yakalandı
Bursa Yıldırım Belediyesi’nden 1000 çifte ‘Aile Eğitimi’
Bursa İnegöl'de yaz spor okullarında 1.792 çocuk sporla buluştu