Bilişim uzmanları dijital reklamların yüzde 30’unun ses kayıtlarına göre belirlendiğini söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 16.03.2022 09:45
Haber Güncellenme Tarihi: 16.03.2022 09:45
Kaynak:
İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) -Mesajlar, mailler, sponsorlu sosyal medya akış ve hikâyeler olarak karşımıza çıkan dijital reklamların hepsi, kişilerin dijital platformlarda yaptığı hareketlere ve ses kayıtlarına göre göre belirleniyor.
Ücretsiz olarak kullanılan her uygulamanın mikrofon veya kamerasını açık olduğunda ortamı dinleyip konuşulan kelimelere göre dijital reklamların çıktığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kimi zaman Google veya sosyal mecralarda yaptığınız aramalar, beğeniler veya arkadaşlarımızın beğenileri ve takipçileri reklamların kaynağını oluşturabiliyor dedi.
Dijital reklamların sadece yüzde 30’nun tesadüf olarak karşımıza çıktığının altını çizen Kaplan, reklamların yüzde 40’ı kişinin hareketlerine göre belirlenirken iken yüzde 30’u da kullanılan ses kayıtlarına göre kullanıcılar kategorize edildiğini söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Dijital reklamlar kullanıcıların izinde
Bilişim uzmanları dijital reklamların yüzde 30’unun ses kayıtlarına göre belirlendiğini söyledi.
İSTANBUL (İGFA) -Mesajlar, mailler, sponsorlu sosyal medya akış ve hikâyeler olarak karşımıza çıkan dijital reklamların hepsi, kişilerin dijital platformlarda yaptığı hareketlere ve ses kayıtlarına göre göre belirleniyor.
Ücretsiz olarak kullanılan her uygulamanın mikrofon veya kamerasını açık olduğunda ortamı dinleyip konuşulan kelimelere göre dijital reklamların çıktığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kimi zaman Google veya sosyal mecralarda yaptığınız aramalar, beğeniler veya arkadaşlarımızın beğenileri ve takipçileri reklamların kaynağını oluşturabiliyor dedi.
Dijital reklamların sadece yüzde 30’nun tesadüf olarak karşımıza çıktığının altını çizen Kaplan, reklamların yüzde 40’ı kişinin hareketlerine göre belirlenirken iken yüzde 30’u da kullanılan ses kayıtlarına göre kullanıcılar kategorize edildiğini söyledi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Mardin Yeşilli'de sonbahar büyüsü (Özel Haber)
Mustafa Yalçın'a özel övgü
Konya'da vuslat öncesi Zabıta denetimleri arttı
Keşan TSO ve Trakya heyetinden Ankara’da yoğun ziyaret trafiği
Edirne'de tarihi eser kaçakçılığına 2 tutuklama
İzmir’de kadın dostu ulaşım modeli dünya standartlarını aştı
Kayseri Kocasinan'da kentsel dönüşüm hayatları değiştiriyor
Bilecik Pazaryeri standı zirvede yoğun ilgi gördü
33 ilde DEAŞ'a darbe! 51 tutuklama
Kayseri Talas'ta kültür ve sanata yeni dokunuşlar
Kocaeli Büyükşehir mezbahasına örnek tesis vurgusu
Çin Ajansı Xinhua, Midyat'ın tarihini inceledi
İstanbul Maltepe’de yol yenileme çalışmaları tüm hızıyla sürüyor
Kayseri belediyeciliği icraat üretiyor
Mersin’de ‘Biz de Varız’ yürüyüşü