Bilişim uzmanları dijital reklamların yüzde 30’unun ses kayıtlarına göre belirlendiğini söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 16.03.2022 09:45
Haber Güncellenme Tarihi: 16.03.2022 09:45
Kaynak:
İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) -Mesajlar, mailler, sponsorlu sosyal medya akış ve hikâyeler olarak karşımıza çıkan dijital reklamların hepsi, kişilerin dijital platformlarda yaptığı hareketlere ve ses kayıtlarına göre göre belirleniyor.
Ücretsiz olarak kullanılan her uygulamanın mikrofon veya kamerasını açık olduğunda ortamı dinleyip konuşulan kelimelere göre dijital reklamların çıktığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kimi zaman Google veya sosyal mecralarda yaptığınız aramalar, beğeniler veya arkadaşlarımızın beğenileri ve takipçileri reklamların kaynağını oluşturabiliyor dedi.
Dijital reklamların sadece yüzde 30’nun tesadüf olarak karşımıza çıktığının altını çizen Kaplan, reklamların yüzde 40’ı kişinin hareketlerine göre belirlenirken iken yüzde 30’u da kullanılan ses kayıtlarına göre kullanıcılar kategorize edildiğini söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Marmara TV
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Dijital reklamlar kullanıcıların izinde
Bilişim uzmanları dijital reklamların yüzde 30’unun ses kayıtlarına göre belirlendiğini söyledi.
İSTANBUL (İGFA) -Mesajlar, mailler, sponsorlu sosyal medya akış ve hikâyeler olarak karşımıza çıkan dijital reklamların hepsi, kişilerin dijital platformlarda yaptığı hareketlere ve ses kayıtlarına göre göre belirleniyor.
Ücretsiz olarak kullanılan her uygulamanın mikrofon veya kamerasını açık olduğunda ortamı dinleyip konuşulan kelimelere göre dijital reklamların çıktığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, kimi zaman Google veya sosyal mecralarda yaptığınız aramalar, beğeniler veya arkadaşlarımızın beğenileri ve takipçileri reklamların kaynağını oluşturabiliyor dedi.
Dijital reklamların sadece yüzde 30’nun tesadüf olarak karşımıza çıktığının altını çizen Kaplan, reklamların yüzde 40’ı kişinin hareketlerine göre belirlenirken iken yüzde 30’u da kullanılan ses kayıtlarına göre kullanıcılar kategorize edildiğini söyledi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Cumhurbaşkanı Erdoğan: FETÖ ile mücadele devam edecek
İstanbul'da başlamadığı iddia edilen projede yüzde 14 ilerleme var
Seks bağımlılığı, tedavi edilmesi gereken ciddi sorun
Manisa, Tekirdağ ve Çanakkale’de orman yangınlarına yoğun müdahale
Cumhurbaşkanı Erdoğan: 15 Temmuz, milletin şanlı destanıdır
BAE Devlet Başkanı Türkiye'ye geliyor
CGTN: İlham verici bir mektup: Xi'nin sözleri Çin'in gelişen film endüstrisinde yankı uyandırdı
Vali Aktaş ve Başkan Büyükakın’dan anlamlı ziyaret
Bursa İnegöl’de 15 Temmuz şehitleri dualarla anıldı
Kocaeli Bağçeşme’de protokol tam kadro şehitleri andı
Muğlalı çocuklar dünyaya barışı resmedecek
Vakıf Kayıtlar Arşivi imha mı edildi? Açıklama geldi!
Sakarya'da potada sezonun ilk transferleri
Sakarya'da çiftçiler için kayıt süreci başladı
Mudanya'da 15 Temmuz şehitleri anıldı