Cumhurbaşkanı Erdoğan Tekirdağlıları 1915 Köprüsü'nün açılışına davet etti
Cumhurbaşkanı Erdoğan Tekirdağlıları 1915 Köprüsü'nün açılışına davet etti
Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çorlu ilçesinde düzenlenen AK Parti Tekirdağ İl Başkanlığı Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'na, AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım'ın aracılığıyla telefondan bağlandı.
Haber Giriş Tarihi: 13.03.2022 19:30
Haber Güncellenme Tarihi: 13.03.2022 19:30
Kaynak:
İGF Haber
TEKİRDAĞ (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan, partisinin Tekirdağ'da Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'na telefonla katıldı. Genel Başkanvekili Binali Yıldırım aracılığıyla yapılan görüşmede Erdoğan, ana kademyle kadın ve gençlik kollarıyla yeni bir dönemin başlamasına vesile olmasını diledi.
2023'e Tekirdağ çok daha farklı bir şekilde gireceğini öne süren Cumhurbaşkanı Erdoğan, Tekirdağlıları 18 Mart'ta 1915 Çanakkale Köprüsü'nün açılışına davet etti.
"Tekirdağ'ı, muhteşem köprümüzün açılışında büyük bir katılımla bekliyorum" diyen Erdoğan, "Orada sizlerle bir arada olmayı arzu ediyorum. Bu köprümüz dünyanın ilk üç köprüsünden bir tanesi. Bütün dünyayı hayran bırakacak böyle bir köprünün açılışı Tekirdağ için, çevre iller olarak Edirne, Kırklareli, Çanakkale, İstanbul, İzmit bütün bu çevre için muhteşem bir açılış töreni olacak. Dolayısıyla bu törende hep beraber olalım istiyorum. Bu, gelecek nesillere, çocuklarımıza, torunlarımıza, en büyük miras olacaktır" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Tekirdağlıları 1915 Köprüsü'nün açılışına davet etti
Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çorlu ilçesinde düzenlenen AK Parti Tekirdağ İl Başkanlığı Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'na, AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım'ın aracılığıyla telefondan bağlandı.
TEKİRDAĞ (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan, partisinin Tekirdağ'da Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'na telefonla katıldı. Genel Başkanvekili Binali Yıldırım aracılığıyla yapılan görüşmede Erdoğan, ana kademyle kadın ve gençlik kollarıyla yeni bir dönemin başlamasına vesile olmasını diledi.
2023'e Tekirdağ çok daha farklı bir şekilde gireceğini öne süren Cumhurbaşkanı Erdoğan, Tekirdağlıları 18 Mart'ta 1915 Çanakkale Köprüsü'nün açılışına davet etti.
"Tekirdağ'ı, muhteşem köprümüzün açılışında büyük bir katılımla bekliyorum" diyen Erdoğan, "Orada sizlerle bir arada olmayı arzu ediyorum. Bu köprümüz dünyanın ilk üç köprüsünden bir tanesi. Bütün dünyayı hayran bırakacak böyle bir köprünün açılışı Tekirdağ için, çevre iller olarak Edirne, Kırklareli, Çanakkale, İstanbul, İzmit bütün bu çevre için muhteşem bir açılış töreni olacak. Dolayısıyla bu törende hep beraber olalım istiyorum. Bu, gelecek nesillere, çocuklarımıza, torunlarımıza, en büyük miras olacaktır" diye konuştu.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa’da minik ellerden çevre mesajı
Trabzon Büyükşehir Ampute’den 10 gollü zafer
Şanlıurfa Jandarması'ndan hasat sezonunda sıkı trafik mesaisi
İstanbul'da Otokoç'a silahlı saldırıyla ilgili 2 şüpheli yakalandı!
Fatsa Fener Adası yeni sezonda ziyaretçilerini bekliyor
İletişim Başkanlığı'nın İngilizce web sitesi blok zincirde
Enerji verimliliğine 20 milyar doların üzerinde yatırım hedefi
Başkan Genç: “Çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Batman Sason’da Gazze yararına kermes düzenlendi
Ultra Sümela Maratonu’nda şampiyonlar belli oldu
Ordu’da 22 çift "Evet" demek için bu günü seçti
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Antalya’da yayla yollarında karla mücadele sürüyor
Türkiye ile Gürcistan arasında ormancılık ve su yönetiminde iş birliği anlaşması
Muğla’da Dünya Çevre Günü Çamlı Çocuk Köyü’nde kutlandı