Cumhurbaşkanı Erdoğan Tekirdağlıları 1915 Köprüsü'nün açılışına davet etti
Cumhurbaşkanı Erdoğan Tekirdağlıları 1915 Köprüsü'nün açılışına davet etti
Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çorlu ilçesinde düzenlenen AK Parti Tekirdağ İl Başkanlığı Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'na, AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım'ın aracılığıyla telefondan bağlandı.
Haber Giriş Tarihi: 13.03.2022 19:30
Haber Güncellenme Tarihi: 13.03.2022 19:30
Kaynak:
İGF Haber
TEKİRDAĞ (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan, partisinin Tekirdağ'da Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'na telefonla katıldı. Genel Başkanvekili Binali Yıldırım aracılığıyla yapılan görüşmede Erdoğan, ana kademyle kadın ve gençlik kollarıyla yeni bir dönemin başlamasına vesile olmasını diledi.
2023'e Tekirdağ çok daha farklı bir şekilde gireceğini öne süren Cumhurbaşkanı Erdoğan, Tekirdağlıları 18 Mart'ta 1915 Çanakkale Köprüsü'nün açılışına davet etti.
"Tekirdağ'ı, muhteşem köprümüzün açılışında büyük bir katılımla bekliyorum" diyen Erdoğan, "Orada sizlerle bir arada olmayı arzu ediyorum. Bu köprümüz dünyanın ilk üç köprüsünden bir tanesi. Bütün dünyayı hayran bırakacak böyle bir köprünün açılışı Tekirdağ için, çevre iller olarak Edirne, Kırklareli, Çanakkale, İstanbul, İzmit bütün bu çevre için muhteşem bir açılış töreni olacak. Dolayısıyla bu törende hep beraber olalım istiyorum. Bu, gelecek nesillere, çocuklarımıza, torunlarımıza, en büyük miras olacaktır" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Tekirdağlıları 1915 Köprüsü'nün açılışına davet etti
Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çorlu ilçesinde düzenlenen AK Parti Tekirdağ İl Başkanlığı Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'na, AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım'ın aracılığıyla telefondan bağlandı.
TEKİRDAĞ (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan, partisinin Tekirdağ'da Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'na telefonla katıldı. Genel Başkanvekili Binali Yıldırım aracılığıyla yapılan görüşmede Erdoğan, ana kademyle kadın ve gençlik kollarıyla yeni bir dönemin başlamasına vesile olmasını diledi.
2023'e Tekirdağ çok daha farklı bir şekilde gireceğini öne süren Cumhurbaşkanı Erdoğan, Tekirdağlıları 18 Mart'ta 1915 Çanakkale Köprüsü'nün açılışına davet etti.
"Tekirdağ'ı, muhteşem köprümüzün açılışında büyük bir katılımla bekliyorum" diyen Erdoğan, "Orada sizlerle bir arada olmayı arzu ediyorum. Bu köprümüz dünyanın ilk üç köprüsünden bir tanesi. Bütün dünyayı hayran bırakacak böyle bir köprünün açılışı Tekirdağ için, çevre iller olarak Edirne, Kırklareli, Çanakkale, İstanbul, İzmit bütün bu çevre için muhteşem bir açılış töreni olacak. Dolayısıyla bu törende hep beraber olalım istiyorum. Bu, gelecek nesillere, çocuklarımıza, torunlarımıza, en büyük miras olacaktır" diye konuştu.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Kocaeli'de Kapanca Festivali’nde üçüncü gün coşkusu
Konya’da 'Granfondo Bisiklet Yol Yarışı' heyecanı
Bursa'da fetih ruhu mehter marşlarıyla yaşatıldı
Bursa Osmangazi'de Ata Sporları Şöleni Sukaypark’ta sürüyor
Tarım ve Orman'dan ambalajlarda yanıltıcı görsellere karşı yeni adım... Etikette şeffaflık
Bursa'da konforlu ulaşıma yoğun mesai
İklim ve sıfır atık eğitimleri HEMBA üzerinden dijitale taşınıyor
Karpuzdan eriğe ideal porsiyon önerileri
Kruvaziyer yolcu sayısı son 14 yılın zirvesinde
TÜGİAD Bursa'dan İSO 500 gururu
İzmit'in düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yılı unutulmadı
Ceylanpınar'da yıpranan Türk bayrağı yenilendi
Kastamonu Taşköprü'de 'güven ve huzur' uygulaması
Bakan Uraloğlu: Uzaydaki varlığımızı güçlendirdik
Şanlıurfa Jandarması'ndan KADES bilgilendirmesi