Şubat ayında oyun alışverişlerinde sıçrama yaşandı
Şubat ayında oyun alışverişlerinde sıçrama yaşandı
Türkiye’nin öncü oyun ve e-pin satış sitelerinden oyunfor.com’un her ay açıkladığı verilere göre şubat ayında oyun ve oyun içi satışlarında yeni yılın ilk ayına göre oranında artış yaşanırken bu artışın önemli bir kısmını PC kategorisindeki satışlar oluşturdu.
Haber Giriş Tarihi: 21.03.2022 14:15
Haber Güncellenme Tarihi: 21.03.2022 14:15
Kaynak:
İGF Haber
BURSA (İGFA)- Uluslararası 85’i aşkın oyun firmasının Türkiye yetkili satıcısı olan dijital oyun mağazası oyunfor.com’un açıkladığı verilere göre oyun ve oyun içi satışları şubat ayında, geçtiğimiz aya kıyasla ’lik bir artış gösterdi.
Bu artışın önemli bir kısmını PC kategorisindeki satışlar oluştururken mobil ve konsol kategorilerinde ‘yatay’ düşüşler yaşandı. 2021 yılının şubat ayı ile kıyaslandığında ise artış oranının %22 olduğu görüldü. Oyunfor Genel Müdürü Mehmet Dumanoğlu konu hakkında şunları söyledi: ¨Türkiye’deki oyun alışverişlerinde konjonktüre bağlı olarak birtakım dönemsel inişler ve çıkışlar yaşansa da oyun sektörüne olan ilginin ve dolayısıyla ciroların yıldan yıla arttığını görüyoruz. Yakın bir gelecekte mobil oyun firmaları başta olmak üzere birçok oyun firmasına yapılan yatırımların geri dönüşünün ivme kazanacağını tahmin ediyoruz.¨
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Marmara TV
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Şubat ayında oyun alışverişlerinde sıçrama yaşandı
Türkiye’nin öncü oyun ve e-pin satış sitelerinden oyunfor.com’un her ay açıkladığı verilere göre şubat ayında oyun ve oyun içi satışlarında yeni yılın ilk ayına göre oranında artış yaşanırken bu artışın önemli bir kısmını PC kategorisindeki satışlar oluşturdu.
BURSA (İGFA)- Uluslararası 85’i aşkın oyun firmasının Türkiye yetkili satıcısı olan dijital oyun mağazası oyunfor.com’un açıkladığı verilere göre oyun ve oyun içi satışları şubat ayında, geçtiğimiz aya kıyasla ’lik bir artış gösterdi.
Bu artışın önemli bir kısmını PC kategorisindeki satışlar oluştururken mobil ve konsol kategorilerinde ‘yatay’ düşüşler yaşandı. 2021 yılının şubat ayı ile kıyaslandığında ise artış oranının %22 olduğu görüldü. Oyunfor Genel Müdürü Mehmet Dumanoğlu konu hakkında şunları söyledi: ¨Türkiye’deki oyun alışverişlerinde konjonktüre bağlı olarak birtakım dönemsel inişler ve çıkışlar yaşansa da oyun sektörüne olan ilginin ve dolayısıyla ciroların yıldan yıla arttığını görüyoruz. Yakın bir gelecekte mobil oyun firmaları başta olmak üzere birçok oyun firmasına yapılan yatırımların geri dönüşünün ivme kazanacağını tahmin ediyoruz.¨
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Trabzon’a 101 yıl sonra İstiklal Madalyası takdim edildi
Türk sporuna 'hava'lı destek
Nemrut’un dev heykellerine 'nano' dokunuş
Bursa'nın Kestel ilçesi süs bitkilerini Sakarya'da görücüye çıkaracak
Kentler Arası Ağ Geliştirme'de hibe projeler açıklandı
Ankara'nın kalbinden kırsala pedal çevrilecek
Denizli Akbaş Barajı’nda yüzde 53 su tasarrufu sağlandı
Şişecam, yapay zekâ dönüşümünün yeni döneminde Salesforce’u tercih etti
Bursa Gürsulu minik yüzücüler sertifikalandı
Türk savunma sanayi güçleniyor... SAR-56 tüfekleri envanterde
Elektrikli otomobil sayısı yüzde 129,8 artarken şarj hacmi de yükseldi
Konya Selçuklu'da spor okullarına ziyaret
Sakarya Büyükşehir’den Taraklı’ya yeni park projesi
Bursa İnegöllü çocuklar Karagöz'le buluştu
Bursa Gemlik’te kentsel dönüşüm için güç birliği