Uluabat Gölü’nde kaçak avcılığa Jandarma darbesi... 346 kilo balık doğaya kazandırıldı
Uluabat Gölü’nde kaçak avcılığa Jandarma darbesi... 346 kilo balık doğaya kazandırıldı
Uluabat Gölü’nde kaçak avcılığa Jandarma darbesi... 346 kilo balık doğaya kazandırıldı
Haber Giriş Tarihi: 04.06.2025 16:42
Haber Güncellenme Tarihi: 04.06.2025 16:42
Kaynak:
İGF Haber
Bursa İl Jandarma Komutanlığı, Uluabat Gölü’nde usulsüz su ürünleri avcılığına karşı gerçekleştirdiği denetimlerde 3 kişiye 52 bin TL ceza keserken, 346 kilogram sazan balığını doğal yaşama geri kazandırdı.
BURSA (İGFA) - Bursa İl Jandarma Komutanlığı’na bağlı Nilüfer Jandarma Asayiş Bot Komutanlığı, Uluabat Gölü’nde 20-27 Mayıs 2025 tarihleri arasında 1380 sayılı Su Ürünleri Kanunu kapsamında denetimlerini sürdürdü.
Balık çeşitliliğini korumak ve ekolojik dengeyi sağlamak amacıyla suda ve karada gerçekleştirilen devriyelerde, usulsüz avcılık yapan 3 kişiye “Su Ürünleri Kanunu’na Muhalefet” suçundan toplam 52 bin 380 TL idari para cezası uygulandı. Ayrıca, 346 kilogram canlı sazan balığına el konularak Uluabat Gölü’ne geri bırakıldı.
Alınan bilgiye göre denetimler sırasında, S.K. (E-1987) adlı şahsın “Kullanmak İçin Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Satın Almak, Kabul Etmek, Bulundurmak ve Kullanmak” suçundan 2 yıl, “Hırsızlık” suçundan ise 10 ay hapis cezası olduğu tespit edildi. Şahıs, jandarma ekiplerince yakalanarak adli makamlara teslim edildi ve cezaevine gönderildi.
Bursa İl Jandarma Komutanlığı, yaptığı paylaşımda, kentin doğal güzelliklerini ve ekolojik dengesini koruma çalışmalarının azim ve kararlılıkla süreceğini vurguladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Uluabat Gölü’nde kaçak avcılığa Jandarma darbesi... 346 kilo balık doğaya kazandırıldı
Uluabat Gölü’nde kaçak avcılığa Jandarma darbesi... 346 kilo balık doğaya kazandırıldı
Bursa İl Jandarma Komutanlığı, Uluabat Gölü’nde usulsüz su ürünleri avcılığına karşı gerçekleştirdiği denetimlerde 3 kişiye 52 bin TL ceza keserken, 346 kilogram sazan balığını doğal yaşama geri kazandırdı.
BURSA (İGFA) - Bursa İl Jandarma Komutanlığı’na bağlı Nilüfer Jandarma Asayiş Bot Komutanlığı, Uluabat Gölü’nde 20-27 Mayıs 2025 tarihleri arasında 1380 sayılı Su Ürünleri Kanunu kapsamında denetimlerini sürdürdü.
Balık çeşitliliğini korumak ve ekolojik dengeyi sağlamak amacıyla suda ve karada gerçekleştirilen devriyelerde, usulsüz avcılık yapan 3 kişiye “Su Ürünleri Kanunu’na Muhalefet” suçundan toplam 52 bin 380 TL idari para cezası uygulandı. Ayrıca, 346 kilogram canlı sazan balığına el konularak Uluabat Gölü’ne geri bırakıldı.
ARANAN ŞAHIS YAKALANDI
Alınan bilgiye göre denetimler sırasında, S.K. (E-1987) adlı şahsın “Kullanmak İçin Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Satın Almak, Kabul Etmek, Bulundurmak ve Kullanmak” suçundan 2 yıl, “Hırsızlık” suçundan ise 10 ay hapis cezası olduğu tespit edildi. Şahıs, jandarma ekiplerince yakalanarak adli makamlara teslim edildi ve cezaevine gönderildi.
Bursa İl Jandarma Komutanlığı, yaptığı paylaşımda, kentin doğal güzelliklerini ve ekolojik dengesini koruma çalışmalarının azim ve kararlılıkla süreceğini vurguladı.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor