Ülker'den kuru yemiş ve meyve bar pazarına yeni ürün
Ülker'den kuru yemiş ve meyve bar pazarına yeni ürün
Haber Giriş Tarihi: 29.01.2025 11:04
Haber Güncellenme Tarihi: 29.01.2025 11:04
Kaynak:
İGF Haber
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu.
İSTANBUL (İGFA) - Ülker GO Ahead’in şeker ilavesiz, koruyucusuz ve renklendiricisiz, yüksek lifli “Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Kuru Yemiş Bar”, “Portakallı ve Bitter Çikolatalı Kuru Yemiş Bar”, “Kuru Yemişli ve Bitter Çikolatalı Meyve Bar”, “Bitter Çikolatalı ve Yer Fıstıklı %20 Proteinli Bar”, “Çilekli ve Kakaolu Meyve Tatlısı” çeşitleri raflarda yerini aldı.
Ülker CEO’su Mete Buyurgan, dünya genelinde, fiziksel, zihinsel ve ruhsal iyiliği ön planda tutan bütünsel iyilik trendinin özellikle 2020’den itibaren yükselişe geçtiğini, buna bağlı olarak dünya geneliyle birlikte Türkiye’de tahıl, kuru yemiş ve meyve barlara ilginin arttığını söyledi. Nielsen Perakende Panel 2024 verilerinin sonuçlarına göre Türkiye’deki tahıl, kuru yemiş ve meyve bar pazarının 2024’te hem ciro hem de tonaj bazında büyüdüğünü ifade eden Buyurgan, 2024’te tüketimin tonaj bazında yüzde 26,7 büyüyerek 5 bin 580 tona, cironun ise yüzde 108’luk artışla 2,9 milyar TL’ye ulaştığını kaydetti.
CEO Buyurgan, ayrıca global projeksiyonlara göre önümüzdeki dönemde dünyadaki pazarın da önemli büyüme potansiyelinin olduğunu gördüklerini ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ülker'den kuru yemiş ve meyve bar pazarına yeni ürün
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu.
İSTANBUL (İGFA) - Ülker GO Ahead’in şeker ilavesiz, koruyucusuz ve renklendiricisiz, yüksek lifli “Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Kuru Yemiş Bar”, “Portakallı ve Bitter Çikolatalı Kuru Yemiş Bar”, “Kuru Yemişli ve Bitter Çikolatalı Meyve Bar”, “Bitter Çikolatalı ve Yer Fıstıklı %20 Proteinli Bar”, “Çilekli ve Kakaolu Meyve Tatlısı” çeşitleri raflarda yerini aldı.
Ülker CEO’su Mete Buyurgan, dünya genelinde, fiziksel, zihinsel ve ruhsal iyiliği ön planda tutan bütünsel iyilik trendinin özellikle 2020’den itibaren yükselişe geçtiğini, buna bağlı olarak dünya geneliyle birlikte Türkiye’de tahıl, kuru yemiş ve meyve barlara ilginin arttığını söyledi. Nielsen Perakende Panel 2024 verilerinin sonuçlarına göre Türkiye’deki tahıl, kuru yemiş ve meyve bar pazarının 2024’te hem ciro hem de tonaj bazında büyüdüğünü ifade eden Buyurgan, 2024’te tüketimin tonaj bazında yüzde 26,7 büyüyerek 5 bin 580 tona, cironun ise yüzde 108’luk artışla 2,9 milyar TL’ye ulaştığını kaydetti.
CEO Buyurgan, ayrıca global projeksiyonlara göre önümüzdeki dönemde dünyadaki pazarın da önemli büyüme potansiyelinin olduğunu gördüklerini ifade etti.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Erdoğan ile Putin arasında kritik görüşme yapıldı
KTO, makine ve takım tezgahları sektörünün nabzını tuttu
PTT'den 185. yıla özel sergi
Muğla Büyükşehir'den doğal dokuyu koruyan hamle
İzmit’te yeni yıl heyecanı Köseoğlu Sokak Şenliği'nde
Başkan Zinnur Büyükgöz, Gebzeli genç sporcularla buluştu
Keşan’da hava kirliliği alarm verdi! Partikül madde seviyesi 285'e ulaştı
CHP’li Sarıgül: Futbolda temiz eller operasyonu şart
Başkan Bozbey: Mudanya’yı Uludağ’dan denize ulaşılabilir, çağdaş kıyı kentine dönüştürüyoruz
ARNİAD ailesi Arnavut öğrencilerle buluştu
Asgari ücretle ilgili ilk toplantı yapıldı... İkincisi ayın 18'inde
1,46 milyar TL tarımsal destek hesaplarda
Batman Kozluk Devlet Hastanesi'ne 2 yeni diyaliz cihazı
Cengiz Aytmatov Ankara Keçiören’de anıldı
Bursa yeni yıl coşkusuna hazır