Tutuklu Başkan Çalık’tan mesaj: Umudumu yitirmeyeceğim
Tutuklu Başkan Çalık’tan mesaj: Umudumu yitirmeyeceğim
Tutuklu Başkan Çalık’tan mesaj: Umudumu yitirmeyeceğim
Haber Giriş Tarihi: 06.06.2025 17:41
Haber Güncellenme Tarihi: 06.06.2025 17:41
Kaynak:
İGF Haber
Tutuklu bulunduğu İzmir 2 No’lu F Tipi Cezaevi’nden Kurban Bayramı mesajı paylaşan İstanbul Beylikdüzü’nün seçilmiş Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, “Şartlar ne kadar zorlu olursa olsun, Beylikdüzü’nün çocukları için ayakta kalacağım” dedi.
İSTANBUL (İGFA) - 23 Mart 2025’ten beri İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı soruşturması kapsamında önce Silivri’de, ardından 4 Haziran’da İzmir 2 No’lu F Tipi Cezaevi’ne nakledilen Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, avukatları aracılığıyla Kurban Bayramı mesajı yayımladı.
Çalık, “Bir bayramı daha sizlerden ve ailemden uzakta geçirmenin hüznü içindeyim. Ama ümidimi yitirmedim, yılmayacağım. Beylikdüzü’nün çocukları için ayakta kalacağım. 400 bin komşumun dualarını kalbimde hissediyorum” ifadeleriyle umudunu koruduğunu vurguladı.
Yol arkadaşlarına da seslenen Çalık, mektubunda, “2 bin yol arkadaşımla yaşadığımız bayramlaşma anları bana güç veriyor. Onlar, vatandaşlarımıza bayram tadında günler yaşatmak için durmadan çalışıyor. Sağ olun, var olun. Savaşın gölgesindeki çocukların gözyaşlarının dindiği, sevgiyle kucaklaştığımız bir dünyada, bir arada bayramlara kavuşmak umuduyla. İyi bayramlar Beylikdüzü, iyi bayramlar Türkiye!” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Tutuklu Başkan Çalık’tan mesaj: Umudumu yitirmeyeceğim
Tutuklu Başkan Çalık’tan mesaj: Umudumu yitirmeyeceğim
Tutuklu bulunduğu İzmir 2 No’lu F Tipi Cezaevi’nden Kurban Bayramı mesajı paylaşan İstanbul Beylikdüzü’nün seçilmiş Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, “Şartlar ne kadar zorlu olursa olsun, Beylikdüzü’nün çocukları için ayakta kalacağım” dedi.
İSTANBUL (İGFA) - 23 Mart 2025’ten beri İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı soruşturması kapsamında önce Silivri’de, ardından 4 Haziran’da İzmir 2 No’lu F Tipi Cezaevi’ne nakledilen Beylikdüzü Belediye Başkanı Mehmet Murat Çalık, avukatları aracılığıyla Kurban Bayramı mesajı yayımladı.
Çalık, “Bir bayramı daha sizlerden ve ailemden uzakta geçirmenin hüznü içindeyim. Ama ümidimi yitirmedim, yılmayacağım. Beylikdüzü’nün çocukları için ayakta kalacağım. 400 bin komşumun dualarını kalbimde hissediyorum” ifadeleriyle umudunu koruduğunu vurguladı.
Yol arkadaşlarına da seslenen Çalık, mektubunda, “2 bin yol arkadaşımla yaşadığımız bayramlaşma anları bana güç veriyor. Onlar, vatandaşlarımıza bayram tadında günler yaşatmak için durmadan çalışıyor. Sağ olun, var olun. Savaşın gölgesindeki çocukların gözyaşlarının dindiği, sevgiyle kucaklaştığımız bir dünyada, bir arada bayramlara kavuşmak umuduyla. İyi bayramlar Beylikdüzü, iyi bayramlar Türkiye!” ifadelerini kullandı.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa’da minik ellerden çevre mesajı
Trabzon Büyükşehir Ampute’den 10 gollü zafer
Şanlıurfa Jandarması'ndan hasat sezonunda sıkı trafik mesaisi
İstanbul'da Otokoç'a silahlı saldırıyla ilgili 2 şüpheli yakalandı!
Fatsa Fener Adası yeni sezonda ziyaretçilerini bekliyor
İletişim Başkanlığı'nın İngilizce web sitesi blok zincirde
Enerji verimliliğine 20 milyar doların üzerinde yatırım hedefi
Başkan Genç: “Çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Batman Sason’da Gazze yararına kermes düzenlendi
Ultra Sümela Maratonu’nda şampiyonlar belli oldu
Ordu’da 22 çift "Evet" demek için bu günü seçti
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Antalya’da yayla yollarında karla mücadele sürüyor
Türkiye ile Gürcistan arasında ormancılık ve su yönetiminde iş birliği anlaşması
Muğla’da Dünya Çevre Günü Çamlı Çocuk Köyü’nde kutlandı