Türk Sağlık-Sen Kocaeli Şube Başkanı Ömer Çeker, Sağlık Bakanlığı’nın teşvik ödemelerinde hekim dışı personelin ödemelerini yüzde 40-50 düşürmesini eleştirerek, “Bu ayrımcılık kabul edilemez, tek kalem maaş şart” çağrısında bulundu.
KOCAELİ (İGFA) - Türk Sağlık-Sen Kocaeli Şube Başkanı Ömer Çeker, Sağlık Bakanlığı’nın teşvik ödemelerinde hekim dışı personele yönelik yüzde 40-50 oranında kesinti yapmasını eleştirdi.
Şube Başkanı Ömer Çeker, “Hastanelerde yüzde 40, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezlerinde yüzde 50’ye varan düşüş, keyfi katsayılarla yapıldı. Bakanlık, bu kesintinin kıstaslarını açıklamalı. Çalışanların gelirinde yüzde 50 kayıp izaha muhtaç” dedi.
Çeker, bu uygulamanın çalışma barışını zedelediğini, çalışanların ev ve çocuk ihtiyaçlarından kısmak zorunda kaldığını belirterek, “Kayıpların telafisi için katsayılar yeniden değerlendirilmeli” çağrısında bulundu. Sendikanın, mağduriyetin giderilmesi için başvuru yaptığını ifade eden Çeker, “Tek kalem maaş sistemi şart. Çalışanların ne kadar ücret alacağını bilmesi gerekiyor. Sürecin takipçisi tek sendikayız” diye konuştu.
Çeker, sağlık çalışanlarını bu mücadelede destek olmaya davet etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Türk Sağlık-Sen’den teşvik ödemesi tepkisi!
Türk Sağlık-Sen’den teşvik ödemesi tepkisi!
Türk Sağlık-Sen Kocaeli Şube Başkanı Ömer Çeker, Sağlık Bakanlığı’nın teşvik ödemelerinde hekim dışı personelin ödemelerini yüzde 40-50 düşürmesini eleştirerek, “Bu ayrımcılık kabul edilemez, tek kalem maaş şart” çağrısında bulundu.
KOCAELİ (İGFA) - Türk Sağlık-Sen Kocaeli Şube Başkanı Ömer Çeker, Sağlık Bakanlığı’nın teşvik ödemelerinde hekim dışı personele yönelik yüzde 40-50 oranında kesinti yapmasını eleştirdi.
Şube Başkanı Ömer Çeker, “Hastanelerde yüzde 40, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezlerinde yüzde 50’ye varan düşüş, keyfi katsayılarla yapıldı. Bakanlık, bu kesintinin kıstaslarını açıklamalı. Çalışanların gelirinde yüzde 50 kayıp izaha muhtaç” dedi.
Çeker, bu uygulamanın çalışma barışını zedelediğini, çalışanların ev ve çocuk ihtiyaçlarından kısmak zorunda kaldığını belirterek, “Kayıpların telafisi için katsayılar yeniden değerlendirilmeli” çağrısında bulundu. Sendikanın, mağduriyetin giderilmesi için başvuru yaptığını ifade eden Çeker, “Tek kalem maaş sistemi şart. Çalışanların ne kadar ücret alacağını bilmesi gerekiyor. Sürecin takipçisi tek sendikayız” diye konuştu.
Çeker, sağlık çalışanlarını bu mücadelede destek olmaya davet etti.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor