Tüketicilerin satın alma noktasında kahve makinesi tercihleri yapılan araştırmayla tüketicilerin ilgisini ortaya çıkardı. Tüketiciler, Türk kahvesi makinesinden çok fonksiyonlu kahve makinelerine yöneldi.
Haber Giriş Tarihi: 29.03.2024 17:06
Haber Güncellenme Tarihi: 29.03.2024 17:06
Kaynak: İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) - MediaMarkt’ın tüketicilerin kahve makinesi tercihlerine ilişkin açıkladığı veriler, Türkiye’de otomatik Türk kahvesi makinelerinin hala revaçta olduğunu ancak ilginin filtre kahve, espresso makineleri ve otomatik kahve makinelerine yöneldiğini ortaya koydu.
Otomatik Türk kahvesi makinesi satışları adet bazında 1 milyonun üzerine çıkarken, satışların büyüme hızı yıllık bazda yüzde 30 olarak yansıdı.
Espresso/otomatik kahve makineleriyse adet bazında 300 bini aşarken, yılda yüzde 120’nin üzerinde bir satış büyümesi kaydetti.
Tüketici eğilimlerini yakından takip eden MediaMarkt, Türkiye’deki 98 mağazasından 65’inde konumlandırdığı Barista alanlarıyla müşterilerine otomatik kahve makinelerini deneme olanağı sunarak tüketici elektroniği perakendeciliğinde fark oluşturdu. Barista alanındaki makinelerde kahve çeşitleri en taze ve sıcak haliyle denenebilirken, müşteriler de bu sayede satın almak istedikleri kahve makinesinin tüm özellikleri, kalitesi ve nasıl çalıştığıyla ilgili derinlemesine fikir edinebiliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Tüketicilerin kahve tercihi değişiyor
Tüketicilerin satın alma noktasında kahve makinesi tercihleri yapılan araştırmayla tüketicilerin ilgisini ortaya çıkardı. Tüketiciler, Türk kahvesi makinesinden çok fonksiyonlu kahve makinelerine yöneldi.
İSTANBUL (İGFA) - MediaMarkt’ın tüketicilerin kahve makinesi tercihlerine ilişkin açıkladığı veriler, Türkiye’de otomatik Türk kahvesi makinelerinin hala revaçta olduğunu ancak ilginin filtre kahve, espresso makineleri ve otomatik kahve makinelerine yöneldiğini ortaya koydu.
Otomatik Türk kahvesi makinesi satışları adet bazında 1 milyonun üzerine çıkarken, satışların büyüme hızı yıllık bazda yüzde 30 olarak yansıdı.
Espresso/otomatik kahve makineleriyse adet bazında 300 bini aşarken, yılda yüzde 120’nin üzerinde bir satış büyümesi kaydetti.
Tüketici eğilimlerini yakından takip eden MediaMarkt, Türkiye’deki 98 mağazasından 65’inde konumlandırdığı Barista alanlarıyla müşterilerine otomatik kahve makinelerini deneme olanağı sunarak tüketici elektroniği perakendeciliğinde fark oluşturdu. Barista alanındaki makinelerde kahve çeşitleri en taze ve sıcak haliyle denenebilirken, müşteriler de bu sayede satın almak istedikleri kahve makinesinin tüm özellikleri, kalitesi ve nasıl çalıştığıyla ilgili derinlemesine fikir edinebiliyor.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Deprem timleri hazır kıta
Çocuklar bu şenlikte coşuyor
Kayseri'de Siyer-i Nebi Yarışması coşkusu
Kayseri Büyükşehir'den afet için 'özel' hazırlık
Türkiye için 'kuvvetli' uyarılar!
Kocaeli'den çocuklara ücretsiz at binme
"Orhan Taylan Sokağın Direniş Hafızası" sergisi Bursa Nilüfer’de
Adıyaman'da polis cinnet geçirdi! 2 şehit
İYİ Parti'nin yeni başkanı belli oldu
Konuk delegasyon Manisa'da ağırlandı
İzmir'de STK'lar bilgilendirildi
Emrah Lafçı: Ekonomide öngörülebilir dönem başladı
Tekonokent Sur imar yolu yapılıyor
İmamoğlu: "İnce eleyip sık dokuyoruz
Mahalle mutfakları vatandaşın mutfak masrafını azaltıyor