SASKİ, Kurban Bayramı tatili boyunca 350 personel ve 103 araçla altyapı hizmetlerini kesintisiz şekilde sürdürdü.ALO 185 Çağrı Merkezi’ne gelen talepler sahada nöbetçi olan ekiplere yönlendirilerek anında karşılık buldu.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Kurban Bayramı süresince ALO 185 Çağrı Merkezi üzerinden iletilen bin 117 çağrıyaanında müdahale etti.
350 personel ve 103 iş makinasından oluşan ekipler16 ilçenin 672 mahallesindeiçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu altyapısına yönelik tüm acil durumları hızla çözüme kavuşturdu.
Kurum tarafından yapılan açıklamada, “Kurban Bayramında altyapı sistemlerinde herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması adına 350 personel ile sahadaydık. Abonelerimizden gelen bin 117 çağrıyı hızlıca değerlendirerek gerekli müdahaleleri anında gerçekleştirdik. Şehrimizin dört bir yanında hizmetin kesintisiz sürdürülebilmesi için ekiplerimiz bayram boyunca özveriyle görev yaptı. Özellikle kurban atıklarının altyapı hatlarına karışmaması için verdiğimiz mücadeleyi başarılı bir şekilde sonuçlandırdık” ifadeleri kullanıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sakarya'da bin 117 talep anında karşılık buldu
Sakarya'da bin 117 talep anında karşılık buldu
SASKİ, Kurban Bayramı tatili boyunca 350 personel ve 103 araçla altyapı hizmetlerini kesintisiz şekilde sürdürdü.ALO 185 Çağrı Merkezi’ne gelen talepler sahada nöbetçi olan ekiplere yönlendirilerek anında karşılık buldu.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Kurban Bayramı süresince ALO 185 Çağrı Merkezi üzerinden iletilen bin 117 çağrıyaanında müdahale etti.
350 personel ve 103 iş makinasından oluşan ekipler16 ilçenin 672 mahallesindeiçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu altyapısına yönelik tüm acil durumları hızla çözüme kavuşturdu.
Kurum tarafından yapılan açıklamada, “Kurban Bayramında altyapı sistemlerinde herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması adına 350 personel ile sahadaydık. Abonelerimizden gelen bin 117 çağrıyı hızlıca değerlendirerek gerekli müdahaleleri anında gerçekleştirdik. Şehrimizin dört bir yanında hizmetin kesintisiz sürdürülebilmesi için ekiplerimiz bayram boyunca özveriyle görev yaptı. Özellikle kurban atıklarının altyapı hatlarına karışmaması için verdiğimiz mücadeleyi başarılı bir şekilde sonuçlandırdık” ifadeleri kullanıldı.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa Nilüfer'den Dünya Sağlık Örgütü Konferansı’na katkı
Ümit Özdağ Başkanlık Divanı'nı topladı... Yeniden sahaya döndü
Antalya Büyükşehir Hizmet Binasına ‘Erişilebilirlik Belgesi’
Bursa Nilüfer’de yangın! Söndürüldü
Mehmet Murat Çalık’ın avukatından 'sağlık' gerekçeli tahliye çağrısı
Konya’da raylı sistem genişliyor
Spor ve eğlence Osmangazi'de 'Sutopu'nda birleşti
Sınır kapılarında yoğunluk önlemi... Kapıkule’de yazlık yeni düzenlemeler
İzmit Belediyesi'nden konforlu ve güvenli dokunuş
Bursa Gemlik'te Uğur Böcekleri doğayla buluştu
İstanbul Bakırköy’de gastronomi rüzgârı esecek
36. Uluslararası çocuk resimleri yarışmasının ödülleri sahiplerini buldu
Muğla Milas Belediyesi karakılçık buğday hasadı gerçekleştirdi
Arifiye SAMEK’te yılsonu heyecanı: Sanat ve emek bu sergide buluştu
İstanbul Büyükşehir'den öğrencilere karne şenliği