SASKİ, Kurban Bayramı tatili boyunca 350 personel ve 103 araçla altyapı hizmetlerini kesintisiz şekilde sürdürdü.ALO 185 Çağrı Merkezi’ne gelen talepler sahada nöbetçi olan ekiplere yönlendirilerek anında karşılık buldu.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Kurban Bayramı süresince ALO 185 Çağrı Merkezi üzerinden iletilen bin 117 çağrıyaanında müdahale etti.
350 personel ve 103 iş makinasından oluşan ekipler16 ilçenin 672 mahallesindeiçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu altyapısına yönelik tüm acil durumları hızla çözüme kavuşturdu.
Kurum tarafından yapılan açıklamada, “Kurban Bayramında altyapı sistemlerinde herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması adına 350 personel ile sahadaydık. Abonelerimizden gelen bin 117 çağrıyı hızlıca değerlendirerek gerekli müdahaleleri anında gerçekleştirdik. Şehrimizin dört bir yanında hizmetin kesintisiz sürdürülebilmesi için ekiplerimiz bayram boyunca özveriyle görev yaptı. Özellikle kurban atıklarının altyapı hatlarına karışmaması için verdiğimiz mücadeleyi başarılı bir şekilde sonuçlandırdık” ifadeleri kullanıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Marmara TV
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sakarya'da bin 117 talep anında karşılık buldu
Sakarya'da bin 117 talep anında karşılık buldu
SASKİ, Kurban Bayramı tatili boyunca 350 personel ve 103 araçla altyapı hizmetlerini kesintisiz şekilde sürdürdü.ALO 185 Çağrı Merkezi’ne gelen talepler sahada nöbetçi olan ekiplere yönlendirilerek anında karşılık buldu.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Kurban Bayramı süresince ALO 185 Çağrı Merkezi üzerinden iletilen bin 117 çağrıyaanında müdahale etti.
350 personel ve 103 iş makinasından oluşan ekipler16 ilçenin 672 mahallesindeiçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu altyapısına yönelik tüm acil durumları hızla çözüme kavuşturdu.
Kurum tarafından yapılan açıklamada, “Kurban Bayramında altyapı sistemlerinde herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması adına 350 personel ile sahadaydık. Abonelerimizden gelen bin 117 çağrıyı hızlıca değerlendirerek gerekli müdahaleleri anında gerçekleştirdik. Şehrimizin dört bir yanında hizmetin kesintisiz sürdürülebilmesi için ekiplerimiz bayram boyunca özveriyle görev yaptı. Özellikle kurban atıklarının altyapı hatlarına karışmaması için verdiğimiz mücadeleyi başarılı bir şekilde sonuçlandırdık” ifadeleri kullanıldı.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Türkiye’ye yılın ilk 5 ayında 4,7 milyar dolar yatırım
Tarım Kredi, Bilecik'in afet bölgesindeki üreticiden 6 bin ton karpuz alacak
Adıyaman'dan mesaj: Kaldığımız yerden daha güçlü devam edeceğiz
ADD Bursa’dan sert uyarı: PKK’nın fesih masalı, Cumhuriyet’e saldırıdır!
Bursa Osmangazi’de aşure ve dua
Başkan Tugay Bosna’da Srebrenitsa Katliamı’nın kurbanlarını andı
Denizli’de sosyal hizmette rekor: Aşevi gönülleri ısıtıyor
Kocaeli İzmit'te otizmli bireyler sahada kalplere dokundu
Düzce’de şehir içi ulaşım ücretlerine zam
Erdoğan ve Bahçeli’den 'Terörsüz Türkiye' vurgusu
Gölcük’ün gururu Berra, milli takım seçmelerine davet edildi
Kayseri’de hırsızlık suçundan aranan firari yakalandı
İzmit Çınar Çocuk Evleri’nde kura tamamlandı
Yeni araştırma çarpıcı sonuçlar ortaya koydu... Çocuklar reklamları tanıyor ama satın almıyor
Antalya Valisi Şahin'den Kumluca yatırımlarına inceleme