Son yıllarda sürdürülebilir ve çevre dostu promosyon ürünlerine olan talepteki yoğunlukla birlikte, özellikle Avrupa ve Kuzey Amerika’da geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilen promosyon ürünleri öne çıkarken, dijital baskı teknolojilerinin gelişimi, özelleştirilmiş ürünlere olan ilgiyi de hızla artıyor.
İSTANBUL (İGFA) - Türkiye, sahip olduğu rekabetçi fiyatlar, kaliteli üretim ve lojistik avantajları sayesinde küresel promosyon pazarında giderek daha fazla söz sahibi olmaya başladı.
Tasarım ve inovasyon konusunda başarılı adımlar atmaya devam eden yerli üreticiler, Avrupa ve Orta Doğu ülkelerindeki marka bilinirliğini arttırırken, uluslararası fuarlar ve e-ticaret kanalları aracılığıyla global pazardaki paylarını genişletmeye de devam ediyor.
İstanbul, 2-5 Ekim 2025 tarihleri arasında promosyon dünyasının önemli bir buluşmasına ev sahipliği yapacak.
Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek PROMOGIFT İstanbul, özellikle ihracat odaklı firmalar için uluslararası alıcılara doğrudan ulaşma imkanı sunacak.
2024 yılındaki son buluşmada bir önceki edisyona göre yurt dışı ziyaretçi sayısında yüzde 67 artış gerçekleştiren PROMOGIFT İstanbul, başta Avrupa, Orta Doğu, Asya ve Afrika olmak üzere dünyanın dört bir tarafından sektör profesyonellerini ağırlayacak. Fuarda kurulacak yeni işbirlikleri ve oluşturulacak yeni ticaret kanalları sayesinde, Türkiye’nin promosyon ve kurumsal hediyelik sektöründeki ihracat potansiyeli artarken, ülke ekonomisine de doğrudan katkı sağlanacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Promosyonda Türkiye'nin rekabet gücü artıyor
Son yıllarda sürdürülebilir ve çevre dostu promosyon ürünlerine olan talepteki yoğunlukla birlikte, özellikle Avrupa ve Kuzey Amerika’da geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilen promosyon ürünleri öne çıkarken, dijital baskı teknolojilerinin gelişimi, özelleştirilmiş ürünlere olan ilgiyi de hızla artıyor.
İSTANBUL (İGFA) - Türkiye, sahip olduğu rekabetçi fiyatlar, kaliteli üretim ve lojistik avantajları sayesinde küresel promosyon pazarında giderek daha fazla söz sahibi olmaya başladı.
Tasarım ve inovasyon konusunda başarılı adımlar atmaya devam eden yerli üreticiler, Avrupa ve Orta Doğu ülkelerindeki marka bilinirliğini arttırırken, uluslararası fuarlar ve e-ticaret kanalları aracılığıyla global pazardaki paylarını genişletmeye de devam ediyor.
İstanbul, 2-5 Ekim 2025 tarihleri arasında promosyon dünyasının önemli bir buluşmasına ev sahipliği yapacak.
Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek PROMOGIFT İstanbul, özellikle ihracat odaklı firmalar için uluslararası alıcılara doğrudan ulaşma imkanı sunacak.
2024 yılındaki son buluşmada bir önceki edisyona göre yurt dışı ziyaretçi sayısında yüzde 67 artış gerçekleştiren PROMOGIFT İstanbul, başta Avrupa, Orta Doğu, Asya ve Afrika olmak üzere dünyanın dört bir tarafından sektör profesyonellerini ağırlayacak. Fuarda kurulacak yeni işbirlikleri ve oluşturulacak yeni ticaret kanalları sayesinde, Türkiye’nin promosyon ve kurumsal hediyelik sektöründeki ihracat potansiyeli artarken, ülke ekonomisine de doğrudan katkı sağlanacak.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Trakya Üniversitesi’nde 'Trump sonrası dünya düzeni' konferansı
İzmit Belediyesi’nden şeffaflık adımı
Kocaeli'de uygun fiyatlı yemek dönemi
Bursa’da mera ıslahıyla hayvancılık güçleniyor
Halk Et Mobil Dilovası’nda
1 Mayıs'ta Bursa'da da ulaşım ücretsiz
Nilüfer’de emlak vergisi ilk taksit ödemeleri başlıyor
17 bin fide üreticilere teslim edildi
10 araçtan 6’sı arıza kaynaklı yolda kalıyor!
Manisa'da 1 Mayıs'ta toplu taşıma ücretsiz
Bursa Büyükşehir ile KalDer 'İyi Niyet Bildirgesi' imzaladı
Bursa'da Mandıras Deresi'nde yaz temizliği
Muğla ile Leshan arasında kardeşlik köprüsü kuruluyor
Sakarya'da ‘tıbbi atık’ hassasiyeti... 3 ayda 415 ton bertaraf edildi
Çumra’da 1 Mayıs öncesi emekçiler buluştu