Ordu’nun dört bir yanında binlerce kişiye sıcak yemek
Ordu’nun dört bir yanında binlerce kişiye sıcak yemek
Ordu’nun dört bir yanında binlerce kişiye sıcak yemek
Haber Giriş Tarihi: 31.05.2025 12:41
Haber Güncellenme Tarihi: 31.05.2025 12:41
Kaynak:
İGF Haber
Ordu Büyükşehir Belediyesi ihtiyaç sahibi bireylere ücretsiz sıcak yemek imkanı sunmaya devam ediyor. Her gün 19 ilçeye giden ekipler, binlerce hanenin sofralarına umut oluyor.
ORDU (İGFA) - Ordu Büyükşehir Belediyesi ihtiyaç sahibi bireylere ücretsiz sıcak yemek imkanı sunmaya devam ediyor. Her gün 19 ilçeye giden ekipler, binlerce hanenin sofralarına umut oluyor.
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in öncülüğünde şehre kazandırılan Buharalı Şakir Efendi Aşevinde her gün sıcak öğünler pişiriliyor. Burada pişirilen yemekler özellikle ihtiyaç sahibi kendi yemeğini pişiremeyecek durumda bulunan vatandaşların sofralarını bereketlendiriyor.
SICAK YEMEKLER SOFRALARA ULAŞTIRILIYOR
Gece saatlerinde aşevinde işe koyulan ekipler, gün doğana kadar 3 çeşit yemek çıkarıyor. Sıcak öğünler hijyenik koşullarda hazırlanırken şeker, tansiyon, kolesterol gibi hastalığı bulunan vatandaşlar göz önünde bulundurularak tuz ve yağ oranı gibi hususlara dikkat ediliyor.
Yemeklerin pişirme sürecinin ardından iş paketlemeye geliyor. 19 ilçenin en ücra köşesine dahi ulaştırılacak olan yemeklerin sıcak bir şekilde sofralara koyulması için termobaxlarla vatandaşlara götürülüyor.
Araçlara yüklenen yemekler kırsal mahalleler başta olmak üzere vatandaşlara ulaştırılmak üzere yola çıkıyor. Ordu’nun dört bir yanına dağılan ekipler, binlerce kişinin tek tek kapısı çalarak sıcak yemekleri teslim ediyor.
ÖZELLİKLE HASTA VE YAŞLILARA BÜYÜK KOLAYLIK
Ordu Büyükşehir Belediyesinin bu hizmetini alan vatandaşlar ise oldukça memnun. Özellikle evde yemek yapamayacak durumda olan yaşlı ve hasta vatandaşların sofralarını bereketlendirerek takdir kazanan hizmet onlara büyük kolaylık sağlıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ordu’nun dört bir yanında binlerce kişiye sıcak yemek
Ordu’nun dört bir yanında binlerce kişiye sıcak yemek
Ordu Büyükşehir Belediyesi ihtiyaç sahibi bireylere ücretsiz sıcak yemek imkanı sunmaya devam ediyor. Her gün 19 ilçeye giden ekipler, binlerce hanenin sofralarına umut oluyor.
ORDU (İGFA) - Ordu Büyükşehir Belediyesi ihtiyaç sahibi bireylere ücretsiz sıcak yemek imkanı sunmaya devam ediyor. Her gün 19 ilçeye giden ekipler, binlerce hanenin sofralarına umut oluyor.
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in öncülüğünde şehre kazandırılan Buharalı Şakir Efendi Aşevinde her gün sıcak öğünler pişiriliyor. Burada pişirilen yemekler özellikle ihtiyaç sahibi kendi yemeğini pişiremeyecek durumda bulunan vatandaşların sofralarını bereketlendiriyor.
SICAK YEMEKLER SOFRALARA ULAŞTIRILIYOR
Gece saatlerinde aşevinde işe koyulan ekipler, gün doğana kadar 3 çeşit yemek çıkarıyor. Sıcak öğünler hijyenik koşullarda hazırlanırken şeker, tansiyon, kolesterol gibi hastalığı bulunan vatandaşlar göz önünde bulundurularak tuz ve yağ oranı gibi hususlara dikkat ediliyor.
Yemeklerin pişirme sürecinin ardından iş paketlemeye geliyor. 19 ilçenin en ücra köşesine dahi ulaştırılacak olan yemeklerin sıcak bir şekilde sofralara koyulması için termobaxlarla vatandaşlara götürülüyor.
Araçlara yüklenen yemekler kırsal mahalleler başta olmak üzere vatandaşlara ulaştırılmak üzere yola çıkıyor. Ordu’nun dört bir yanına dağılan ekipler, binlerce kişinin tek tek kapısı çalarak sıcak yemekleri teslim ediyor.
ÖZELLİKLE HASTA VE YAŞLILARA BÜYÜK KOLAYLIK
Ordu Büyükşehir Belediyesinin bu hizmetini alan vatandaşlar ise oldukça memnun. Özellikle evde yemek yapamayacak durumda olan yaşlı ve hasta vatandaşların sofralarını bereketlendirerek takdir kazanan hizmet onlara büyük kolaylık sağlıyor.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa’da minik ellerden çevre mesajı
Trabzon Büyükşehir Ampute’den 10 gollü zafer
Şanlıurfa Jandarması'ndan hasat sezonunda sıkı trafik mesaisi
İstanbul'da Otokoç'a silahlı saldırıyla ilgili 2 şüpheli yakalandı!
Fatsa Fener Adası yeni sezonda ziyaretçilerini bekliyor
İletişim Başkanlığı'nın İngilizce web sitesi blok zincirde
Enerji verimliliğine 20 milyar doların üzerinde yatırım hedefi
Başkan Genç: “Çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Batman Sason’da Gazze yararına kermes düzenlendi
Ultra Sümela Maratonu’nda şampiyonlar belli oldu
Ordu’da 22 çift "Evet" demek için bu günü seçti
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Antalya’da yayla yollarında karla mücadele sürüyor
Türkiye ile Gürcistan arasında ormancılık ve su yönetiminde iş birliği anlaşması
Muğla’da Dünya Çevre Günü Çamlı Çocuk Köyü’nde kutlandı