Kayseri Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kurban Bayramı dönüşü ilk mesai gününde İnecik Şantiyesi, Park ve Bahçeler Müdürlüğü Yeniköy Bakım ve Onarım Merkezi, Melikgazi Belediyesi Ek Hizmet Binası ve Ana Hizmet Binası'nda çalışan personel tek tek bayramlaştı.
KAYSERİ (İGFA) - Kayseri Melikgazi Belediyesi personeliyle tek tek selamlaşarak bayramlarını tebrik eden Başkan Mustafa Palancıoğlu, "Melikgazi'mize hizmet ederken gönül belediyeciliği ile hizmet eden büyük bir aile olarak çalışıyoruz. Türkiye'de en çok hizmet eden belediyelerden bir tanesiyiz. Bu kapsamda Türkiye'de en çok okul, en çok sağlık ocağı, en çok Kur'an kursu, en çok sosyal tesis ve en çok kütüphane yapan belediyeyiz. Türkiye'de en çok iş makinesi alan belediyeyiz. Araç parkurumuzu yeniledik. Fidan değil ağaç dikerek, Melikgazi'mize zamandan kazandırdık. 7 senede parklarımızın sayısı artı, yeşil alan miktarımız da arttı. Bu hizmetleri sizlerle birlikte yapıyoruz. Bunlar sizlerin eseri" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mustafa Palancıoğlu personelle bayramlaştı
Kayseri Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kurban Bayramı dönüşü ilk mesai gününde İnecik Şantiyesi, Park ve Bahçeler Müdürlüğü Yeniköy Bakım ve Onarım Merkezi, Melikgazi Belediyesi Ek Hizmet Binası ve Ana Hizmet Binası'nda çalışan personel tek tek bayramlaştı.
KAYSERİ (İGFA) - Kayseri Melikgazi Belediyesi personeliyle tek tek selamlaşarak bayramlarını tebrik eden Başkan Mustafa Palancıoğlu, "Melikgazi'mize hizmet ederken gönül belediyeciliği ile hizmet eden büyük bir aile olarak çalışıyoruz. Türkiye'de en çok hizmet eden belediyelerden bir tanesiyiz. Bu kapsamda Türkiye'de en çok okul, en çok sağlık ocağı, en çok Kur'an kursu, en çok sosyal tesis ve en çok kütüphane yapan belediyeyiz. Türkiye'de en çok iş makinesi alan belediyeyiz. Araç parkurumuzu yeniledik. Fidan değil ağaç dikerek, Melikgazi'mize zamandan kazandırdık. 7 senede parklarımızın sayısı artı, yeşil alan miktarımız da arttı. Bu hizmetleri sizlerle birlikte yapıyoruz. Bunlar sizlerin eseri" dedi.
Son Haberler
Denizli'de ailelere bebek bezi ve çanta desteği
CHP’de yeni kriz! Zeynel Emre, PM’nin düştüğünü savundu
Özel yüreklerinden Milli Takım’a destek
Bursa İnegöl'de Başkan Taban'dan personeline sabah çorbası
Bursa Yıldırım'a 4 mevsim havuz hazırlığı
Gebzeli kadınlardan 'adım at, havan değişsin' etkinliği
BTSO Başkanı Burkay MÜSİAD yönetimi ile buluştu
İzmir merkezli 12 ilde FETÖ'ye 80 gözaltı!
Bursa Yıldırım'da 'yeşil' dönüşüm hamlesi
Erzurum'da +80 yaşa sağlıklı yaşam bilgilendirmesi
Ağrı'da KÖYDES’e gelen 390 milyon bütçe altyapısı için planlanıyor
U.S. Polo Assn. Palm Beaches Maratonu, Amerika’nın 250. yılına özel 17 bin Dolar ödülle 2026’da geri dönüyor
Kilis’te ormanlık alanlara giriş 31 Ekim’e kadar yasaklandı
İzmir Torbalı’nın ana arteri yenileniyor
Merkez faizi sabit tuttu! Sıkı duruş sürecek