Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin yönetişim sistemi Turunç Masa’nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı. Merkez, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı.
Haber Giriş Tarihi: 05.07.2024 13:20
Haber Güncellenme Tarihi: 05.07.2024 13:20
Kaynak:
İGF Haber
ANTALYA (İGFA) - Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler, yönetişim ve iletişim projesi Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezinde haziran ayında telefonlar hiç susmadı. Her 2 dakikada bir telefonun çaldığı çağrı merkezi, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı. 17 kişinin çalıştığı 7 gün 24 saat ulaşılabilen merkez, çağrılardan 11 bin 352’sini kayıt altına alarak başvuru haline getirdi.
Turunç Masa, geçen ay diğer kanallarla birlikte 13 bin 661 başvuru aldı. Çağrı merkezi, yüzde 83.1’lik payla ilçe sakinlerinin en çok tercih ettiği iletişim aracı olurken onu bin 729 başvurunun kabul edildiği web, mail ve CİMER kanalları takip etti. Başvuruların çözüme ulaştırılmasında memnuniyet oranı ise yüzde 93.7 oldu.
Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa’nın Türkiye’nin en disiplinli ve sistematik yönetişim sistemi olduğunu söyledi. Turunç Masa’nın ilçe sakinlerine kamu hizmetlerini eşit şekilde ulaştırmakta belediyenin en önemli gücü olduğunun altını çizen Başkan Uysal, 10’uncu yılına giren projenin verimlilik, etkinlik, sorumluluk ve hesap verebilirlik kavramlarıyla iç içe olduğunu söyledi.
Kasım 2014’ten bu yana uygulamada olan Turunç Masa, başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor. Turunç Masa, ilçe sakinlerinin belediyeye doğrudan ulaşmasını sağlıyor, Muratpaşa’nın nabzını tutuyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Marmara TV
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Muratpaşa'da her 2 dakikada 1 telefon
Antalya’da Muratpaşa Belediyesi’nin yönetişim sistemi Turunç Masa’nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı. Merkez, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı.
ANTALYA (İGFA) - Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler, yönetişim ve iletişim projesi Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezinde haziran ayında telefonlar hiç susmadı. Her 2 dakikada bir telefonun çaldığı çağrı merkezi, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı. 17 kişinin çalıştığı 7 gün 24 saat ulaşılabilen merkez, çağrılardan 11 bin 352’sini kayıt altına alarak başvuru haline getirdi.
Turunç Masa, geçen ay diğer kanallarla birlikte 13 bin 661 başvuru aldı. Çağrı merkezi, yüzde 83.1’lik payla ilçe sakinlerinin en çok tercih ettiği iletişim aracı olurken onu bin 729 başvurunun kabul edildiği web, mail ve CİMER kanalları takip etti. Başvuruların çözüme ulaştırılmasında memnuniyet oranı ise yüzde 93.7 oldu.
Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa’nın Türkiye’nin en disiplinli ve sistematik yönetişim sistemi olduğunu söyledi. Turunç Masa’nın ilçe sakinlerine kamu hizmetlerini eşit şekilde ulaştırmakta belediyenin en önemli gücü olduğunun altını çizen Başkan Uysal, 10’uncu yılına giren projenin verimlilik, etkinlik, sorumluluk ve hesap verebilirlik kavramlarıyla iç içe olduğunu söyledi.
Kasım 2014’ten bu yana uygulamada olan Turunç Masa, başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor. Turunç Masa, ilçe sakinlerinin belediyeye doğrudan ulaşmasını sağlıyor, Muratpaşa’nın nabzını tutuyor.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Türkiye’ye yılın ilk 5 ayında 4,7 milyar dolar yatırım
Tarım Kredi, Bilecik'in afet bölgesindeki üreticiden 6 bin ton karpuz alacak
Adıyaman'dan mesaj: Kaldığımız yerden daha güçlü devam edeceğiz
ADD Bursa’dan sert uyarı: PKK’nın fesih masalı, Cumhuriyet’e saldırıdır!
Bursa Osmangazi’de aşure ve dua
Başkan Tugay Bosna’da Srebrenitsa Katliamı’nın kurbanlarını andı
Denizli’de sosyal hizmette rekor: Aşevi gönülleri ısıtıyor
Kocaeli İzmit'te otizmli bireyler sahada kalplere dokundu
Düzce’de şehir içi ulaşım ücretlerine zam
Erdoğan ve Bahçeli’den 'Terörsüz Türkiye' vurgusu
Gölcük’ün gururu Berra, milli takım seçmelerine davet edildi
Kayseri’de hırsızlık suçundan aranan firari yakalandı
İzmit Çınar Çocuk Evleri’nde kura tamamlandı
Yeni araştırma çarpıcı sonuçlar ortaya koydu... Çocuklar reklamları tanıyor ama satın almıyor
Antalya Valisi Şahin'den Kumluca yatırımlarına inceleme