Manisa’nın altyapısı için 2 milyar TL’lik dev yatırım
Manisa’nın altyapısı için 2 milyar TL’lik dev yatırım
Manisa’nın altyapısı için 2 milyar TL’lik dev yatırım
Haber Giriş Tarihi: 29.04.2025 13:05
Haber Güncellenme Tarihi: 29.04.2025 13:05
Kaynak:
İGF Haber
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin en büyük yatırımlarından olacak dev altyapı projesinin ihalesi gerçekleştirildi.
MANİSA (İGFA) - Manisa’nın en fazla nüfusa sahip mahallesi olan Yunusemre İlçesi’ne bağlı Muradiye Mahallesi’nde yapılacak altyapı yatırımı için büyük adım atıldı. 2 milyar TL’lik Dünya Bankası kredisi ile hayata geçirilecek yatırım kapsamında, ilk olarak 65 kilometre içme suyu, 65 kilometre kanalizasyon ve 10 kilometre de yağmur suyu hattı için ihaleye çıkıldı.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, “Muradiyeli hemşehrilerimizin yaşadığı mağduriyeti gidermek için elimizden ne geliyorsa yapacağız. Yıllardır ihmal edilen, adeta unutulan Muradiye, artık hak ettiği yatırımlarla anılan bir mahalle olacak. Çok istediğim bir projeydi. Bugün ihalesine çıkmanın mutluluğunu yaşıyorum. Manisa için çalışmaya ve çözüm üretmeye devam edeceğiz” dedi.
Dünya Bankası kredisi ile Yunusemre Muradiye Mahallesi’nde yapılacak altyapı dönüşümü için ihale, Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü binasında düzenlendi. 13 firmanın teklif verdiği ihale, şeffaflık açısından canlı olarak yayınlandı. Muradiye’nin altyapısının tamamen yenileneceği proje kapsamında; 65 kilometre içme suyu, 65 kilometre kanalizasyon ve 10 kilometre de yağmur suyu hattı döşenecek. Önümüzdeki aylarda proje içerisinde yer alan atık su arıtma tesisi, içme suyu deposu ve Kırkağaç Gelenbe Mahallesi altyapı çalışması için de ayrı ayrı ihaleye çıkılacak.
İhalede alınan teklifler, ön değerlendirmenin ardından onay için Dünya Bankası’na gönderilecek. Dünya Bankası’nın kararı ile ihale sonuçlarının kesinleşmesinin ardından en kısa sürede ilk kazma vurulacak.
“Bir sözü daha yerine getirmenin mutluluğunu yaşıyorum”
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, Muradiye’de, 6 bin kişilik nüfusa göre yıllar önce yapılan mevcut altyapının, günümüzde gece 57 bin, gündüz ise 100 binlere yaklaşan nüfusa hizmet veremediğini hatırlatarak, “Üst katlara su çıkamaz, altyapı bu yoğunluğu kaldıramaz haldeydi. Biz bunu görmezden gelemezdik. Göreve geldiğimiz ilk gün proje için kolları sıvadık. Bugün de yapım ihalesine çıktık. Söz verdiğimiz gibi attığımız her adımı hemşehrilerimiz ile paylaşacağız. Bu kapsamda, ihalemizi de canlı olarak yayınladık. İhalemizin hayırlısı ile sonuçlanmasını bekleyeceğiz. Muradiyelilerin yaşadığı mağduriyeti gidermek için elimizden ne geliyorsa yapacağız. Bu benim çok istediğim, çok arzuladığım bir projeydi. Bugün ihalesine çıkmanın, Muradiyelilerin uzun süredir dile getirdiği sorunları çözmek için seçim döneminde verdiğim sözü yerine getirmenin mutluluğunu yaşıyorum. Muradiye’mize hayırlı olsun” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisa’nın altyapısı için 2 milyar TL’lik dev yatırım
Manisa’nın altyapısı için 2 milyar TL’lik dev yatırım
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin en büyük yatırımlarından olacak dev altyapı projesinin ihalesi gerçekleştirildi.
MANİSA (İGFA) - Manisa’nın en fazla nüfusa sahip mahallesi olan Yunusemre İlçesi’ne bağlı Muradiye Mahallesi’nde yapılacak altyapı yatırımı için büyük adım atıldı. 2 milyar TL’lik Dünya Bankası kredisi ile hayata geçirilecek yatırım kapsamında, ilk olarak 65 kilometre içme suyu, 65 kilometre kanalizasyon ve 10 kilometre de yağmur suyu hattı için ihaleye çıkıldı.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, “Muradiyeli hemşehrilerimizin yaşadığı mağduriyeti gidermek için elimizden ne geliyorsa yapacağız. Yıllardır ihmal edilen, adeta unutulan Muradiye, artık hak ettiği yatırımlarla anılan bir mahalle olacak. Çok istediğim bir projeydi. Bugün ihalesine çıkmanın mutluluğunu yaşıyorum. Manisa için çalışmaya ve çözüm üretmeye devam edeceğiz” dedi.
Dünya Bankası kredisi ile Yunusemre Muradiye Mahallesi’nde yapılacak altyapı dönüşümü için ihale, Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü binasında düzenlendi. 13 firmanın teklif verdiği ihale, şeffaflık açısından canlı olarak yayınlandı. Muradiye’nin altyapısının tamamen yenileneceği proje kapsamında; 65 kilometre içme suyu, 65 kilometre kanalizasyon ve 10 kilometre de yağmur suyu hattı döşenecek. Önümüzdeki aylarda proje içerisinde yer alan atık su arıtma tesisi, içme suyu deposu ve Kırkağaç Gelenbe Mahallesi altyapı çalışması için de ayrı ayrı ihaleye çıkılacak.
İhalede alınan teklifler, ön değerlendirmenin ardından onay için Dünya Bankası’na gönderilecek. Dünya Bankası’nın kararı ile ihale sonuçlarının kesinleşmesinin ardından en kısa sürede ilk kazma vurulacak.
“Bir sözü daha yerine getirmenin mutluluğunu yaşıyorum”
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Ferdi Zeyrek, Muradiye’de, 6 bin kişilik nüfusa göre yıllar önce yapılan mevcut altyapının, günümüzde gece 57 bin, gündüz ise 100 binlere yaklaşan nüfusa hizmet veremediğini hatırlatarak, “Üst katlara su çıkamaz, altyapı bu yoğunluğu kaldıramaz haldeydi. Biz bunu görmezden gelemezdik. Göreve geldiğimiz ilk gün proje için kolları sıvadık. Bugün de yapım ihalesine çıktık. Söz verdiğimiz gibi attığımız her adımı hemşehrilerimiz ile paylaşacağız. Bu kapsamda, ihalemizi de canlı olarak yayınladık. İhalemizin hayırlısı ile sonuçlanmasını bekleyeceğiz. Muradiyelilerin yaşadığı mağduriyeti gidermek için elimizden ne geliyorsa yapacağız. Bu benim çok istediğim, çok arzuladığım bir projeydi. Bugün ihalesine çıkmanın, Muradiyelilerin uzun süredir dile getirdiği sorunları çözmek için seçim döneminde verdiğim sözü yerine getirmenin mutluluğunu yaşıyorum. Muradiye’mize hayırlı olsun” diye konuştu.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa’da minik ellerden çevre mesajı
Trabzon Büyükşehir Ampute’den 10 gollü zafer
Şanlıurfa Jandarması'ndan hasat sezonunda sıkı trafik mesaisi
İstanbul'da Otokoç'a silahlı saldırıyla ilgili 2 şüpheli yakalandı!
Fatsa Fener Adası yeni sezonda ziyaretçilerini bekliyor
İletişim Başkanlığı'nın İngilizce web sitesi blok zincirde
Enerji verimliliğine 20 milyar doların üzerinde yatırım hedefi
Başkan Genç: “Çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Batman Sason’da Gazze yararına kermes düzenlendi
Ultra Sümela Maratonu’nda şampiyonlar belli oldu
Ordu’da 22 çift "Evet" demek için bu günü seçti
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Antalya’da yayla yollarında karla mücadele sürüyor
Türkiye ile Gürcistan arasında ormancılık ve su yönetiminde iş birliği anlaşması
Muğla’da Dünya Çevre Günü Çamlı Çocuk Köyü’nde kutlandı