Manisa Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı arifesinde 17 ilçede eş zamanlı olarak mezarlıkları ziyaret eden vatandaşlara çiçek dağıtarak, bu özel günde yanlarında olduğunu gösterdi.
MANİSA (İGFA) - Kurban Bayramı öncesinde, il genelindeki mezarlıklarda kapsamlı bir temizlik ve bakım gerçekleştiren Manisa Büyükşehir Belediyesi Mezarlıklar Dairesi Başkanlığı, arife günü mezarlık ziyaretine gelen vatandaşlara çiçek dağıttı.
Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı seralarında üretilen çiçekler, ziyaretçiler tarafından yakınlarının mezarlarına dikildi. Vatandaşlar da uygulamadan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Mezarlıklar Dairesi Başkanı Erhan İnce, “Arife gününde 17 ilçede eş zamanlı olarak çiçek dağıtımı gerçekleştirdik. Toplam 20 bin adet çiçek dağıttık. Vatandaşlarımız yoğun ilgi gösterdi. Dağıttığımız çiçekler Belediyemiz bünyesinde Kent Estetiği Dairesi tarafından üretiliyor. Tüm Manisalı hemşerilerimizin Kurban Bayramı’nı kutluyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisa'da bayramlık çiçekler Büyükşehir'den
Manisa'da bayramlık çiçekler Büyükşehir'den
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı arifesinde 17 ilçede eş zamanlı olarak mezarlıkları ziyaret eden vatandaşlara çiçek dağıtarak, bu özel günde yanlarında olduğunu gösterdi.
MANİSA (İGFA) - Kurban Bayramı öncesinde, il genelindeki mezarlıklarda kapsamlı bir temizlik ve bakım gerçekleştiren Manisa Büyükşehir Belediyesi Mezarlıklar Dairesi Başkanlığı, arife günü mezarlık ziyaretine gelen vatandaşlara çiçek dağıttı.
Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı seralarında üretilen çiçekler, ziyaretçiler tarafından yakınlarının mezarlarına dikildi. Vatandaşlar da uygulamadan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Mezarlıklar Dairesi Başkanı Erhan İnce, “Arife gününde 17 ilçede eş zamanlı olarak çiçek dağıtımı gerçekleştirdik. Toplam 20 bin adet çiçek dağıttık. Vatandaşlarımız yoğun ilgi gösterdi. Dağıttığımız çiçekler Belediyemiz bünyesinde Kent Estetiği Dairesi tarafından üretiliyor. Tüm Manisalı hemşerilerimizin Kurban Bayramı’nı kutluyorum” dedi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor