Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına başladı
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini ve birlik beraberlik duygusunu kentin dört bir yanına taşımak amacıyla il genelinde aşure ikramı gerçekleştirecek. Programın ilk durakları olan Soma ve Akhisar’da vatandaşlara aşure ikram edilirken, etkinlikler yoğun ilgi gördü.
Soma’da düzenlenen programa sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katılırken Akhisar’daki programa Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de katıldı. Dualarla başlayan etkinlikte, kazanlarda hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Paylaşmanın ve dayanışmanın ön plana çıktığı program, sıcak ve samimi görüntülere sahne oldu.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa'nın her ilçesine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, "Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi, birlik ve beraberliğimizin de en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramlarına başladı
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini ve birlik beraberlik duygusunu kentin dört bir yanına taşımak amacıyla il genelinde aşure ikramı gerçekleştirecek. Programın ilk durakları olan Soma ve Akhisar’da vatandaşlara aşure ikram edilirken, etkinlikler yoğun ilgi gördü.
Soma’da düzenlenen programa sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katılırken Akhisar’daki programa Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de katıldı. Dualarla başlayan etkinlikte, kazanlarda hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Paylaşmanın ve dayanışmanın ön plana çıktığı program, sıcak ve samimi görüntülere sahne oldu.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa'nın her ilçesine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, "Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi, birlik ve beraberliğimizin de en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek" dedi.
Son Haberler
Ceylanpınar'da yıpranan Türk bayrağı yenilendi
Kastamonu Taşköprü'de 'güven ve huzur' uygulaması
Bakan Uraloğlu: Uzaydaki varlığımızı güçlendirdik
Şanlıurfa Jandarması'ndan KADES bilgilendirmesi
1 haftada 29 ilde siber suça 409 gözaltı!
MSB'den Türk Kara Kuvvetleri paylaşımı
Kalitesiz güneş gözlüğü katarakt riskini artırabiliyor!
Bursa Nilüfer’de genç yeteneklerin emeği sergiye dönüştü
Gaziantep'ten Venezuela'ya yardım çağrısı... Başkan Şahin bir aylık maaşını bağışladı
Bursa Yıldırım'da aşıklık geleneğine vefa
Nilüfer Caz'da Musa Eroğlu’ndan unutulmaz konser
İzmir Karabağlar’da Tekstil Akademi açıldı
Denizli Büyükşehir ve LÖSEV’den farkındalık semineri
İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor
Bursa Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri coşkusu