Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Mamak Metrosu’ndaki (Dikimevi-Natoyolu Uzatma Hattı) çalışmaları yerinde inceledi.
ANKARA (İGFA) - Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, yapımı devam eden 7,46 kilometre uzunluğundaki 8 istasyondan oluşan Mamak Metrosu (Dikimevi–Natoyolu Raylı Sistem Uzatma Hattı Projesi) şantiyesini ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Yavaş’a ziyareti sırasında ilçe belediye başkanları, meclis üyeleri ve ABB bürokratları eşlik etti.
5 İSTASYONDA ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR
Başkan Yavaş’a çalışmalar hakkında bilgi veren Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt AŞ Proje Müdürü Arif Volkan İçöz, planlanan 8 istasyonun 5’inde yapım çalışmalarının fiilen devam ettiğini bildirdi. İçöz, 16 Temmuz 2025 tarihinde başlayan çalışmaları 14 Ocak 2029 tarihinde tamamlamayı hedeflediklerini ifade etti.
Yavaş, bilgilendirmenin ardından basın mensuplarıyla birlikte çalışmaların sürdüğü istasyonları gezdi.
YAVAŞ YENİ METRO HATLARI HAKKINDA BİLGİ VERDİ
Basın mensuplarının “Metro ne zaman bitecek?” sorusuna Yavaş, “Seçimden önceye çekeriz inşallah” yanıtını verdi.
Yavaş, ABB tarafından yapımı planlanan diğer metro hatları hakkında bilgi vererek, “Yatırım programına alınan Koru-Yaşamkent ve Koru- Bağlıca hatlarımız var. İhale hazırlıkları hemen hemen bitti, yakında ihalesini yapacağız” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mamak Metrosu'na yakın inceleme
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Mamak Metrosu’ndaki (Dikimevi-Natoyolu Uzatma Hattı) çalışmaları yerinde inceledi.
ANKARA (İGFA) - Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, yapımı devam eden 7,46 kilometre uzunluğundaki 8 istasyondan oluşan Mamak Metrosu (Dikimevi–Natoyolu Raylı Sistem Uzatma Hattı Projesi) şantiyesini ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Yavaş’a ziyareti sırasında ilçe belediye başkanları, meclis üyeleri ve ABB bürokratları eşlik etti.
5 İSTASYONDA ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR
Başkan Yavaş’a çalışmalar hakkında bilgi veren Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt AŞ Proje Müdürü Arif Volkan İçöz, planlanan 8 istasyonun 5’inde yapım çalışmalarının fiilen devam ettiğini bildirdi. İçöz, 16 Temmuz 2025 tarihinde başlayan çalışmaları 14 Ocak 2029 tarihinde tamamlamayı hedeflediklerini ifade etti.
Yavaş, bilgilendirmenin ardından basın mensuplarıyla birlikte çalışmaların sürdüğü istasyonları gezdi.
YAVAŞ YENİ METRO HATLARI HAKKINDA BİLGİ VERDİ
Basın mensuplarının “Metro ne zaman bitecek?” sorusuna Yavaş, “Seçimden önceye çekeriz inşallah” yanıtını verdi.
Yavaş, ABB tarafından yapımı planlanan diğer metro hatları hakkında bilgi vererek, “Yatırım programına alınan Koru-Yaşamkent ve Koru- Bağlıca hatlarımız var. İhale hazırlıkları hemen hemen bitti, yakında ihalesini yapacağız” dedi.
Son Haberler
Ceylanpınar'da yıpranan Türk bayrağı yenilendi
Kastamonu Taşköprü'de 'güven ve huzur' uygulaması
Bakan Uraloğlu: Uzaydaki varlığımızı güçlendirdik
Şanlıurfa Jandarması'ndan KADES bilgilendirmesi
1 haftada 29 ilde siber suça 409 gözaltı!
MSB'den Türk Kara Kuvvetleri paylaşımı
Kalitesiz güneş gözlüğü katarakt riskini artırabiliyor!
Bursa Nilüfer’de genç yeteneklerin emeği sergiye dönüştü
Gaziantep'ten Venezuela'ya yardım çağrısı... Başkan Şahin bir aylık maaşını bağışladı
Bursa Yıldırım'da aşıklık geleneğine vefa
Nilüfer Caz'da Musa Eroğlu’ndan unutulmaz konser
İzmir Karabağlar’da Tekstil Akademi açıldı
Denizli Büyükşehir ve LÖSEV’den farkındalık semineri
İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor
Bursa Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri coşkusu