Son raporlar, ekonomik kriz dönemlerinde tüketicilerin lüks tüketim kategorilerinde daha fazla harcama yaptığını ortaya koydu. Özellikle kozmetik ve aksesuar gibi alanlardaki artış, tüketicilerin kendilerini iyi hissetme isteğiyle bağlantılı...
Haber Giriş Tarihi: 28.03.2024 12:40
Haber Güncellenme Tarihi: 28.03.2024 12:40
Kaynak: İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) - Ekonomik kriz ortamlarında, insanlar belirsizlik ve endişeyle başa çıkabilmek için kendilerini şımartma ihtiyacı hissediyorlar. Bu ihtiyaç, kozmetik ürünleri gibi kişisel bakım ve gastronomi gibi keyifli harcamalara yönelik talebi artırıyor.
Ancak, harcamalarını yönetmek ve lüks tüketimden vazgeçmeden bütçelerini kontrol altında tutmak isteyenler için çözümler de mevcut. The Clique gibi platformlar, bu dönemlerde tüketicilere büyük bir kolaylık sağlıyor.
The Clique, kıyafetlerin yeniden düzenlenmesi, lüks tüketim ürünleri kiralama ve kişisel stil danışmanlığı gibi hizmetler sunarak tüketicilere tasarruf etme ve tarzlarını koruma imkanı sunuyor. Bu sayede, tüketiciler harcamalarını kontrol altında tutarken hala istedikleri lüksü yaşayabiliyorlar. Ekonomik kriz dönemlerinde tüketicilerin lüks tüketim kategorilerine olan ilgisindeki artış, TheClique gibi platformların önemini ve değerini bir kez daha gösteriyor. Bu platformlar, tüketicilere hem maddi açıdan hem de ruhsal olarak destek oluyor ve lüks tüketimi daha erişilebilir hale getiriyor.
Tasarım giyim ürünlerini bir araya getirerek müşterilere özel stil danışmanlığı hizmeti sunan bir moda ve tasarım platformu olan The Clique, kıyafetlerin yeniden düzenlenmesi, lüks tüketim ürünleri kiralama ve kişisel stil danışmanlığı gibi hizmetler sunarak tüketicilere tasarruf etme ve tarzlarını koruma imkanı sağlıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Lüks tüketim ekonomik krizde artıyor!
Son raporlar, ekonomik kriz dönemlerinde tüketicilerin lüks tüketim kategorilerinde daha fazla harcama yaptığını ortaya koydu. Özellikle kozmetik ve aksesuar gibi alanlardaki artış, tüketicilerin kendilerini iyi hissetme isteğiyle bağlantılı...
İSTANBUL (İGFA) - Ekonomik kriz ortamlarında, insanlar belirsizlik ve endişeyle başa çıkabilmek için kendilerini şımartma ihtiyacı hissediyorlar. Bu ihtiyaç, kozmetik ürünleri gibi kişisel bakım ve gastronomi gibi keyifli harcamalara yönelik talebi artırıyor.
Ancak, harcamalarını yönetmek ve lüks tüketimden vazgeçmeden bütçelerini kontrol altında tutmak isteyenler için çözümler de mevcut. The Clique gibi platformlar, bu dönemlerde tüketicilere büyük bir kolaylık sağlıyor.
The Clique, kıyafetlerin yeniden düzenlenmesi, lüks tüketim ürünleri kiralama ve kişisel stil danışmanlığı gibi hizmetler sunarak tüketicilere tasarruf etme ve tarzlarını koruma imkanı sunuyor. Bu sayede, tüketiciler harcamalarını kontrol altında tutarken hala istedikleri lüksü yaşayabiliyorlar. Ekonomik kriz dönemlerinde tüketicilerin lüks tüketim kategorilerine olan ilgisindeki artış, TheClique gibi platformların önemini ve değerini bir kez daha gösteriyor. Bu platformlar, tüketicilere hem maddi açıdan hem de ruhsal olarak destek oluyor ve lüks tüketimi daha erişilebilir hale getiriyor.
Tasarım giyim ürünlerini bir araya getirerek müşterilere özel stil danışmanlığı hizmeti sunan bir moda ve tasarım platformu olan The Clique, kıyafetlerin yeniden düzenlenmesi, lüks tüketim ürünleri kiralama ve kişisel stil danışmanlığı gibi hizmetler sunarak tüketicilere tasarruf etme ve tarzlarını koruma imkanı sağlıyor.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Hasan Akgün, Yenimuhacır Başkanı Kıral’ın misafiri oldu
Kurumların beyan ve ödeme süreleri uzadı
Kros yarışları Nilüfer'de nefesleri kesti
Hasan Akgün’den, Mehmet Özcan’a ziyaret
Bursa LÖDER'in çocuk şenliği
23 Nisan Çocuk Şenliği, minik öğrencilerin gösterileriyle son buldu
Mesir macununun duası yapıldı
Daron Russell, BSL’de haftanın ilk 5’inde
Başkan Altay örnek olan liseli gençle buluştu
Çalışanlar, 2024’ün en iyilerini belirledi
Başkan Bozbey, MODEF’i ziyaret etti
Karabağlar’da oryantiring yarışmasına büyük ilgi
Hentbolda play-off heyecanı
Zeytin zeytinyağı sektöründe hedef ihracat 1,5 milyar dolar
Düzce zabıtasından başarılı grafik