Kocaeli Çayırova Şehit İlhan Kartal Anadolu Lisesi öğrencileri ile Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğrencileri, Cumhuriyet Mahallesi’nde bulunan Gençlik Parkı’nda fidanları toprakla buluşturdu.
KOCAELİ (İGFA) - Çayırovalı öğrenciler, doğa ve ağaç sevgisini deneyimleyerek öğrendi. Çayırova Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’yle iletişime geçen Çayırova Şehit İlhan Kartal Anadolu Lisesi öğrencileri ile Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğrencileri, Cumhuriyet Mahallesi’nde bulunan Gençlik Parkı’nda çam ağacı fidanlarını toprakla buluşturdu.
25 Kasım Salı günü Şehit İlhan Kartal Anadolu Lisesi’ne giden öğrenciler burada Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından hazırlanan alanlarda fidanları dikti. Ağaç dikim etkinliğine katılan öğrenciler, kendileri için hazırlanan etkinlikten ötürü Çayırova Belediyesi’ne teşekkürlerini iletti.
MİNİK ÖĞRENCİLER, FİDAN DİKTİ
Ağaç dikim etkinliğinin ikinci gününde ise bugün Mehmet Akif İlkokulu öğrencileri, yine Gençlik Parkı’nda kendileri için hazırlanan alanlarda çam fidanlarını toprağa ekti. Öğretmenlerinin gözetiminde ağaçları toprakla buluşturdu.
Minik öğrencilerin, ağaç dikerken mutlulukları gözlerinden okunurken, Çayırova Belediyesi’ne ve Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerine teşekkürlerini iletti.
Çayırova Belediyesi’nden yapılan açıklamada daha yeşil bir Çayırova ve ilçe genelindeki öğrencilere çevre bilinci aşılamak adına bu tarz çalışmaların devam edeceği belirtildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kocaeli'de Çayırovalı öğrenciler, fidanları toprakla buluşturdu
Kocaeli'de Çayırovalı öğrenciler, fidanları toprakla buluşturdu
Kocaeli Çayırova Şehit İlhan Kartal Anadolu Lisesi öğrencileri ile Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğrencileri, Cumhuriyet Mahallesi’nde bulunan Gençlik Parkı’nda fidanları toprakla buluşturdu.
KOCAELİ (İGFA) - Çayırovalı öğrenciler, doğa ve ağaç sevgisini deneyimleyerek öğrendi. Çayırova Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü’yle iletişime geçen Çayırova Şehit İlhan Kartal Anadolu Lisesi öğrencileri ile Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğrencileri, Cumhuriyet Mahallesi’nde bulunan Gençlik Parkı’nda çam ağacı fidanlarını toprakla buluşturdu.
25 Kasım Salı günü Şehit İlhan Kartal Anadolu Lisesi’ne giden öğrenciler burada Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından hazırlanan alanlarda fidanları dikti. Ağaç dikim etkinliğine katılan öğrenciler, kendileri için hazırlanan etkinlikten ötürü Çayırova Belediyesi’ne teşekkürlerini iletti.
MİNİK ÖĞRENCİLER, FİDAN DİKTİ
Ağaç dikim etkinliğinin ikinci gününde ise bugün Mehmet Akif İlkokulu öğrencileri, yine Gençlik Parkı’nda kendileri için hazırlanan alanlarda çam fidanlarını toprağa ekti. Öğretmenlerinin gözetiminde ağaçları toprakla buluşturdu.
Minik öğrencilerin, ağaç dikerken mutlulukları gözlerinden okunurken, Çayırova Belediyesi’ne ve Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerine teşekkürlerini iletti.
Çayırova Belediyesi’nden yapılan açıklamada daha yeşil bir Çayırova ve ilçe genelindeki öğrencilere çevre bilinci aşılamak adına bu tarz çalışmaların devam edeceği belirtildi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
İstanbul'da göçmen kaçakçılığına 18 gözaltı
Kadın CEO’lar cam tavanları kırıyor... Kadın liderler üst yönetimde dönüşümü hızlandırıyor
Manisa Büyükşehir'den hafriyat yönetimine dijital takip
İstanbul Bakırköy'de THM rüzgârı
Kocaeli’de ulaşımın geleceği ortak akılla planlanıyor
Gediz’in sorunları ve geleceği masaya yatırıldı
Konya Selçuklu'da Çevre Günü’nde beste yarışması
Bursa'da Engelliler Meclisi’nden “Yaza Merhaba” konseri
Milli pedallar Avrupa Şampiyonluğu için Sakarya’da
Denizli Bozkurt’ta sağlıklı su yatırımı sürüyor
İstanbul Bakırköy'de “Yaza Merhaba” konseri
Bursa'nın tescilli lezzetinde hasat zamanı
Konya’da Başkan Altay’dan esnaf ve vatandaş ziyareti
Başkent’te yaz dönemi ilaçlama seferberliği başladı
Sakarya’da yazların tadı olan kampların takvimi açıklandı