Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Haber Giriş Tarihi: 30.06.2025 09:05
Haber Güncellenme Tarihi: 30.06.2025 09:05
Kaynak:
İGF Haber
Kayseri Talas Belediyesi, geliştirdiği yapay zekâ destekli çağrı sistemiyle artık mesai saatleri dışındaki vatandaş taleplerine de anında yanıt verecek. Sistem, saat 17.30'dan sonra ve hafta sonlarında devreye girerek vatandaşların şikâyet ve taleplerini alacak ve çözüm süreçlerini hızlandıracak.
KAYSERİ (İGFA) - Teknolojiyi hizmete entegre etme vizyonuyla hareket eden Kayseri Talas Belediyesi, Türkiye'de sayılı belediyede bulunan yapay zekâ tabanlı çağrı karşılama sistemini devreye aldı. Yeni uygulama sayesinde vatandaşlar, belediyeyi mesai dışında aradıklarında da karşılarında bir muhatap bulacak. Sistem, şikâyet ve talepleri kayıt altına alarak ilgili birimlere iletecek ve çözüm süreci daha ilk dakikadan başlayacak.
“VATANDAŞIMIZI ASLA YALNIZ BIRAKMIYORUZ”
Konuya ilişkin açıklama yapan Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, yapay zekânın kamu hizmetlerine entegre edilmesinin önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: “Günümüzde zaman en kıymetli şey. Biz de vatandaşımızın zamanını önemsiyor ve sorunlarını en kısa sürede çözmek için teknolojiden faydalanıyoruz. Artık belediyemizi mesai saatleri dışında arayan hemşehrilerimiz de yapay zekâ destekli sistemimizle taleplerini bırakabilecek. Bu sistem hem zaman kazandıracak hem de çözüm hızını artıracak. Talas’ta vatandaşlarımızı hiçbir zaman yalnız bırakmıyoruz, teknolojiyi insanımızın hizmetine sunmaya devam edeceğiz.”
MESAJ BIRAKMAK YETERLİ OLACAK
Yapay zekâ sistemine ulaşmak için belediyenin 0352 437 0054 numaralı çağrı merkezini aramak yeterli olacak. Vatandaşlar talep ve şikâyetlerini sesli komutlarla iletebilecek. Sistem bu bilgileri otomatik olarak analiz ederek ilgili birimlere aktaracak. Süreçlerin daha şeffaf, izlenebilir ve hızlı bir şekilde ilerlemesi sağlanacak.
Talas Belediyesi’nin bu yenilikçi adımı, dijital belediyecilikte örnek model olarak gösteriliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Kayseri Talas Belediyesi, geliştirdiği yapay zekâ destekli çağrı sistemiyle artık mesai saatleri dışındaki vatandaş taleplerine de anında yanıt verecek. Sistem, saat 17.30'dan sonra ve hafta sonlarında devreye girerek vatandaşların şikâyet ve taleplerini alacak ve çözüm süreçlerini hızlandıracak.
KAYSERİ (İGFA) - Teknolojiyi hizmete entegre etme vizyonuyla hareket eden Kayseri Talas Belediyesi, Türkiye'de sayılı belediyede bulunan yapay zekâ tabanlı çağrı karşılama sistemini devreye aldı. Yeni uygulama sayesinde vatandaşlar, belediyeyi mesai dışında aradıklarında da karşılarında bir muhatap bulacak. Sistem, şikâyet ve talepleri kayıt altına alarak ilgili birimlere iletecek ve çözüm süreci daha ilk dakikadan başlayacak.
“VATANDAŞIMIZI ASLA YALNIZ BIRAKMIYORUZ”
Konuya ilişkin açıklama yapan Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, yapay zekânın kamu hizmetlerine entegre edilmesinin önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: “Günümüzde zaman en kıymetli şey. Biz de vatandaşımızın zamanını önemsiyor ve sorunlarını en kısa sürede çözmek için teknolojiden faydalanıyoruz. Artık belediyemizi mesai saatleri dışında arayan hemşehrilerimiz de yapay zekâ destekli sistemimizle taleplerini bırakabilecek. Bu sistem hem zaman kazandıracak hem de çözüm hızını artıracak. Talas’ta vatandaşlarımızı hiçbir zaman yalnız bırakmıyoruz, teknolojiyi insanımızın hizmetine sunmaya devam edeceğiz.”
MESAJ BIRAKMAK YETERLİ OLACAK
Yapay zekâ sistemine ulaşmak için belediyenin 0352 437 0054 numaralı çağrı merkezini aramak yeterli olacak. Vatandaşlar talep ve şikâyetlerini sesli komutlarla iletebilecek. Sistem bu bilgileri otomatik olarak analiz ederek ilgili birimlere aktaracak. Süreçlerin daha şeffaf, izlenebilir ve hızlı bir şekilde ilerlemesi sağlanacak.
Talas Belediyesi’nin bu yenilikçi adımı, dijital belediyecilikte örnek model olarak gösteriliyor.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Erdoğan ile Putin arasında kritik görüşme yapıldı
KTO, makine ve takım tezgahları sektörünün nabzını tuttu
PTT'den 185. yıla özel sergi
Muğla Büyükşehir'den doğal dokuyu koruyan hamle
İzmit’te yeni yıl heyecanı Köseoğlu Sokak Şenliği'nde
Başkan Zinnur Büyükgöz, Gebzeli genç sporcularla buluştu
Keşan’da hava kirliliği alarm verdi! Partikül madde seviyesi 285'e ulaştı
CHP’li Sarıgül: Futbolda temiz eller operasyonu şart
Başkan Bozbey: Mudanya’yı Uludağ’dan denize ulaşılabilir, çağdaş kıyı kentine dönüştürüyoruz
ARNİAD ailesi Arnavut öğrencilerle buluştu
Asgari ücretle ilgili ilk toplantı yapıldı... İkincisi ayın 18'inde
1,46 milyar TL tarımsal destek hesaplarda
Batman Kozluk Devlet Hastanesi'ne 2 yeni diyaliz cihazı
Cengiz Aytmatov Ankara Keçiören’de anıldı
Bursa yeni yıl coşkusuna hazır