Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Haber Giriş Tarihi: 30.06.2025 09:05
Haber Güncellenme Tarihi: 30.06.2025 09:05
Kaynak:
İGF Haber
Kayseri Talas Belediyesi, geliştirdiği yapay zekâ destekli çağrı sistemiyle artık mesai saatleri dışındaki vatandaş taleplerine de anında yanıt verecek. Sistem, saat 17.30'dan sonra ve hafta sonlarında devreye girerek vatandaşların şikâyet ve taleplerini alacak ve çözüm süreçlerini hızlandıracak.
KAYSERİ (İGFA) - Teknolojiyi hizmete entegre etme vizyonuyla hareket eden Kayseri Talas Belediyesi, Türkiye'de sayılı belediyede bulunan yapay zekâ tabanlı çağrı karşılama sistemini devreye aldı. Yeni uygulama sayesinde vatandaşlar, belediyeyi mesai dışında aradıklarında da karşılarında bir muhatap bulacak. Sistem, şikâyet ve talepleri kayıt altına alarak ilgili birimlere iletecek ve çözüm süreci daha ilk dakikadan başlayacak.
“VATANDAŞIMIZI ASLA YALNIZ BIRAKMIYORUZ”
Konuya ilişkin açıklama yapan Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, yapay zekânın kamu hizmetlerine entegre edilmesinin önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: “Günümüzde zaman en kıymetli şey. Biz de vatandaşımızın zamanını önemsiyor ve sorunlarını en kısa sürede çözmek için teknolojiden faydalanıyoruz. Artık belediyemizi mesai saatleri dışında arayan hemşehrilerimiz de yapay zekâ destekli sistemimizle taleplerini bırakabilecek. Bu sistem hem zaman kazandıracak hem de çözüm hızını artıracak. Talas’ta vatandaşlarımızı hiçbir zaman yalnız bırakmıyoruz, teknolojiyi insanımızın hizmetine sunmaya devam edeceğiz.”
MESAJ BIRAKMAK YETERLİ OLACAK
Yapay zekâ sistemine ulaşmak için belediyenin 0352 437 0054 numaralı çağrı merkezini aramak yeterli olacak. Vatandaşlar talep ve şikâyetlerini sesli komutlarla iletebilecek. Sistem bu bilgileri otomatik olarak analiz ederek ilgili birimlere aktaracak. Süreçlerin daha şeffaf, izlenebilir ve hızlı bir şekilde ilerlemesi sağlanacak.
Talas Belediyesi’nin bu yenilikçi adımı, dijital belediyecilikte örnek model olarak gösteriliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Kayseri Talas'ta yapay zekâ destekli çağrı sistemi devrede
Kayseri Talas Belediyesi, geliştirdiği yapay zekâ destekli çağrı sistemiyle artık mesai saatleri dışındaki vatandaş taleplerine de anında yanıt verecek. Sistem, saat 17.30'dan sonra ve hafta sonlarında devreye girerek vatandaşların şikâyet ve taleplerini alacak ve çözüm süreçlerini hızlandıracak.
KAYSERİ (İGFA) - Teknolojiyi hizmete entegre etme vizyonuyla hareket eden Kayseri Talas Belediyesi, Türkiye'de sayılı belediyede bulunan yapay zekâ tabanlı çağrı karşılama sistemini devreye aldı. Yeni uygulama sayesinde vatandaşlar, belediyeyi mesai dışında aradıklarında da karşılarında bir muhatap bulacak. Sistem, şikâyet ve talepleri kayıt altına alarak ilgili birimlere iletecek ve çözüm süreci daha ilk dakikadan başlayacak.
“VATANDAŞIMIZI ASLA YALNIZ BIRAKMIYORUZ”
Konuya ilişkin açıklama yapan Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, yapay zekânın kamu hizmetlerine entegre edilmesinin önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: “Günümüzde zaman en kıymetli şey. Biz de vatandaşımızın zamanını önemsiyor ve sorunlarını en kısa sürede çözmek için teknolojiden faydalanıyoruz. Artık belediyemizi mesai saatleri dışında arayan hemşehrilerimiz de yapay zekâ destekli sistemimizle taleplerini bırakabilecek. Bu sistem hem zaman kazandıracak hem de çözüm hızını artıracak. Talas’ta vatandaşlarımızı hiçbir zaman yalnız bırakmıyoruz, teknolojiyi insanımızın hizmetine sunmaya devam edeceğiz.”
MESAJ BIRAKMAK YETERLİ OLACAK
Yapay zekâ sistemine ulaşmak için belediyenin 0352 437 0054 numaralı çağrı merkezini aramak yeterli olacak. Vatandaşlar talep ve şikâyetlerini sesli komutlarla iletebilecek. Sistem bu bilgileri otomatik olarak analiz ederek ilgili birimlere aktaracak. Süreçlerin daha şeffaf, izlenebilir ve hızlı bir şekilde ilerlemesi sağlanacak.
Talas Belediyesi’nin bu yenilikçi adımı, dijital belediyecilikte örnek model olarak gösteriliyor.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Ankara Keçiören’de 15 Temmuz Şehitleri anıldı
Köy Bizim, Şenlik Bizim coşkusu
‘Köy Bizim, Şenlik Bizim’ bu yıl Anamur’da coşkuyla başladı
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz'dan 'Milli İrade' vurgusu
Gaziantep'te klima denetimlerinde 521 araca ceza
Mersin’de 20 bin kişiye aşure ikramı
Başkan Tugay: Yangının yaralarını birlikte saracağız
Konya'da Karataylı gençler yazı dolu dolu geçiriyor
Yeni Girne Caddesi yayalar için daha güvenli oluyor
İSO’nun ikinci 500 listesinde Salihli’den 6 firma yer aldı
KOSKEM 1 haftada 235 can daha kurtardı
Edirne futbolunda tarihi adım... ASKF’den futbol paydaşlarına ortak çatı
Mardin’de hafızlık rekoru
Bursa'da 2 yaşındaki bebeğin böbreğindeki taşa başarılı operasyon
IBIA'dan Anıtkabir'e ziyaret