Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin katkılarıyla düzenlenen 2. Antalya Coffee Fest, kahve tutkunlarını Cam Piramit’te buluşturdu.
ANTALYA (İGFA) - Antalya, 2-4 Mayıs tarihleri arasında kahve kültürünün kalbinin attığı şehirlerden biri oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen Antalya Coffee Fest, Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde Cam Piramit’te binlerce kahveseveri ağırladı. 105 standın yer aldığı festivalde, hem ulusal hem de uluslararası kahve markaları, kavurma uzmanları ve baristalar bir araya geldi. Festivalin en dikkat çeken köşelerinden biri ise Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından kurulan “Kafe-in Antalya” standı oldu.
GENÇLERİN YENİ BULUŞMA NOKTASI OLACAK
Gençlere yönelik planlanan sosyal kafe modeli, burada tanıtıldı. 2026 yılında hayata geçirilmesi planlanan proje ile Alanya ve merkez ilçelerde gençlerin ders çalışabileceği, fikir alışverişinde bulunabileceği ve uygun fiyatlarla kahve içebileceği alanlar oluşturulacak.
Festival alanında Antalya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Cansel Çevikol Tuncer de “Kafe-in Antalya” projesine ve festivalin gördüğü yoğun ilgiye dikkat çekerek “Bu yıl festivalimiz oldukça coşkulu geçiyor. Katılım çok yüksek ve standlarımızın %75’ini Antalya markaları oluşturuyor. Bu durum, festivalin ne kadar sahiplenildiğini gösteriyor.
Sayın Başkanımız Muhittin Böcek’in gençlerimize verdiği sözleri birer birer hayata geçiriyoruz. 2026’da açılacak iki ‘Kafe-in Antalya’ noktasının prototipini burada sergiliyoruz. Gençlerimiz bu alanlarda sosyalleşecek, ders çalışacak ve uygun fiyatlarla kahve içebilecek” dedi.
FESTİVAL 4 MAYIS’TA SONA ERİYOR
Antalya Coffee Fest, kahve kültürünü kutlayan etkinlikleri, atölyeleri ve tadım seanslarıyla ziyaretçilere zengin bir program sunmaya devam ediyor. Festival, 4 Mayıs Pazar günü akşamı sona erecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kahve severler Antalya Coffee Fest’te buluştu
Kahve severler Antalya Coffee Fest’te buluştu
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin katkılarıyla düzenlenen 2. Antalya Coffee Fest, kahve tutkunlarını Cam Piramit’te buluşturdu.
ANTALYA (İGFA) - Antalya, 2-4 Mayıs tarihleri arasında kahve kültürünün kalbinin attığı şehirlerden biri oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen Antalya Coffee Fest, Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde Cam Piramit’te binlerce kahveseveri ağırladı. 105 standın yer aldığı festivalde, hem ulusal hem de uluslararası kahve markaları, kavurma uzmanları ve baristalar bir araya geldi. Festivalin en dikkat çeken köşelerinden biri ise Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından kurulan “Kafe-in Antalya” standı oldu.
GENÇLERİN YENİ BULUŞMA NOKTASI OLACAK
Gençlere yönelik planlanan sosyal kafe modeli, burada tanıtıldı. 2026 yılında hayata geçirilmesi planlanan proje ile Alanya ve merkez ilçelerde gençlerin ders çalışabileceği, fikir alışverişinde bulunabileceği ve uygun fiyatlarla kahve içebileceği alanlar oluşturulacak.
Festival alanında Antalya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Cansel Çevikol Tuncer de “Kafe-in Antalya” projesine ve festivalin gördüğü yoğun ilgiye dikkat çekerek “Bu yıl festivalimiz oldukça coşkulu geçiyor. Katılım çok yüksek ve standlarımızın %75’ini Antalya markaları oluşturuyor. Bu durum, festivalin ne kadar sahiplenildiğini gösteriyor.
Sayın Başkanımız Muhittin Böcek’in gençlerimize verdiği sözleri birer birer hayata geçiriyoruz. 2026’da açılacak iki ‘Kafe-in Antalya’ noktasının prototipini burada sergiliyoruz. Gençlerimiz bu alanlarda sosyalleşecek, ders çalışacak ve uygun fiyatlarla kahve içebilecek” dedi.
FESTİVAL 4 MAYIS’TA SONA ERİYOR
Antalya Coffee Fest, kahve kültürünü kutlayan etkinlikleri, atölyeleri ve tadım seanslarıyla ziyaretçilere zengin bir program sunmaya devam ediyor. Festival, 4 Mayıs Pazar günü akşamı sona erecek.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa’da minik ellerden çevre mesajı
Trabzon Büyükşehir Ampute’den 10 gollü zafer
Şanlıurfa Jandarması'ndan hasat sezonunda sıkı trafik mesaisi
İstanbul'da Otokoç'a silahlı saldırıyla ilgili 2 şüpheli yakalandı!
Fatsa Fener Adası yeni sezonda ziyaretçilerini bekliyor
İletişim Başkanlığı'nın İngilizce web sitesi blok zincirde
Enerji verimliliğine 20 milyar doların üzerinde yatırım hedefi
Başkan Genç: “Çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Batman Sason’da Gazze yararına kermes düzenlendi
Ultra Sümela Maratonu’nda şampiyonlar belli oldu
Ordu’da 22 çift "Evet" demek için bu günü seçti
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Antalya’da yayla yollarında karla mücadele sürüyor
Türkiye ile Gürcistan arasında ormancılık ve su yönetiminde iş birliği anlaşması
Muğla’da Dünya Çevre Günü Çamlı Çocuk Köyü’nde kutlandı