Gölcüklü voleybolcuların hedefi Türkiye Şampiyonası
Gölcüklü voleybolcuların hedefi Türkiye Şampiyonası
Gölcüklü voleybolcuların hedefi Türkiye Şampiyonası
Haber Giriş Tarihi: 08.05.2025 16:41
Haber Güncellenme Tarihi: 08.05.2025 16:41
Kaynak:
İGF Haber
Gölcük Belediyespor Genç Erkek Voleybol Takımı, Bilecik’te düzenlenecek olan Türkiye Voleybol Gençler Şampiyonası grup müsabakalarına katılmak için yola çıktı.
KOCAELİ (İGFA) - Gölcük Belediyespor Genç Erkek Voleybol Takımı, Türkiye Şampiyonluğu için Bilecik’e gitti. Türkiye Voleybol Gençler Şampiyonası gurup müsabakaları, 9-11 Mayıs tarihleri arasında Bilecik’te düzenlenecek.
Türkiye Şampiyonası hedefiyle çalışmaları tamamlayan Gölcük Belediyespor Genç Erkek Voleybol Takımı, grup müsabakalarına katılmak üzere Bilecik’e gitti. Türkiye Şampiyonluğu parolası ile yola çıkan takımı Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Bilecik’e uğurladı.
Belediye hizmet binası önünde sporcularla bir araya gelen Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Düzce Belediyespor, Sakarya Voleybol ve Manisa Şehzadeler Belediyespor ile oynanacak karşılaşmalarda genç sporcularımıza ve antrenörlerimiz Adem Özler ile Azad Ozan Budak’a üstün başarılar diliyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gölcüklü voleybolcuların hedefi Türkiye Şampiyonası
Gölcüklü voleybolcuların hedefi Türkiye Şampiyonası
Gölcük Belediyespor Genç Erkek Voleybol Takımı, Bilecik’te düzenlenecek olan Türkiye Voleybol Gençler Şampiyonası grup müsabakalarına katılmak için yola çıktı.
KOCAELİ (İGFA) - Gölcük Belediyespor Genç Erkek Voleybol Takımı, Türkiye Şampiyonluğu için Bilecik’e gitti. Türkiye Voleybol Gençler Şampiyonası gurup müsabakaları, 9-11 Mayıs tarihleri arasında Bilecik’te düzenlenecek.
Türkiye Şampiyonası hedefiyle çalışmaları tamamlayan Gölcük Belediyespor Genç Erkek Voleybol Takımı, grup müsabakalarına katılmak üzere Bilecik’e gitti. Türkiye Şampiyonluğu parolası ile yola çıkan takımı Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Bilecik’e uğurladı.
Belediye hizmet binası önünde sporcularla bir araya gelen Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Düzce Belediyespor, Sakarya Voleybol ve Manisa Şehzadeler Belediyespor ile oynanacak karşılaşmalarda genç sporcularımıza ve antrenörlerimiz Adem Özler ile Azad Ozan Budak’a üstün başarılar diliyorum” dedi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
MSB'den Türk Kara Kuvvetleri paylaşımı
Kalitesiz güneş gözlüğü katarakt riskini artırabiliyor!
Bursa Nilüfer’de genç yeteneklerin emeği sergiye dönüştü
Gaziantep'ten Venezuela'ya yardım çağrısı... Başkan Şahin bir aylık maaşını bağışladı
Bursa Yıldırım'da aşıklık geleneğine vefa
Nilüfer Caz'da Musa Eroğlu’ndan unutulmaz konser
İzmir Karabağlar’da Tekstil Akademi açıldı
Denizli Büyükşehir ve LÖSEV’den farkındalık semineri
İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor
Bursa Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri coşkusu
Mersin’de ‘Genç Adım’ projesiyle gençlere yeni fırsatlar
İzmir'de Bornova Kayadibi Kent Mezarlığı hizmete açıldı
Saygınlar Kulübü, Karamürsel’e kapı açıyor
İzmir’in yıldızlarından madalya şov
Samsunlular Kültür Yolu'nda üç özel konserle buluştu