Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Gölcük Belediyesi’nin desteğiyle, Gölcük Denizevler sahilinde düzenlenen “Engelsiz Bahar Festivali” renkli görüntülere sahne oldu. Festivalde, engelli bireyler ve aileleri unutulmaz bir gün yaşadı.
KOCAELİ (İGFA) - Gölcük Engelsiz Bahar Festivali; Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Gölcük Belediyesi’nin desteğiyle, Gölcük Engelliler Derneği öncülüğünde ve ilçedeki engelli derneklerinin katılımıyla Denizevler Sahili’nde gerçekleştirildi.
10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen festivale; Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer ve eşi Türkan Sezer, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Mehmet Köse, İlçe Milli Eğitim Müdürü Caferi Tayyar Mert, siyasi parti temsilcileri, engelli bireyler ve aileleri katıldı.
Festival programı kapsamında sahilde kurulan alanda çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi. Gönülleri ısıtan etkinlikte, gün boyunca müzik eşliğinde eğlence devam etti. Konser performansları ise katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
YARIŞMALAR FESTİVALE HEYECAN KATTI
Konserin ardından düzenlenen yarışmalar, festivale ayrı bir heyecan kattı. Engelli bireyler arasında gerçekleştirilen halat çekme, çuval yarışı ve yumurta taşıma gibi eğlenceli etkinlikler hem yarışmacılar hem de izleyiciler tarafından büyük ilgi gördü. Yarışmalar sırasında renkli görüntüler ortaya çıkarken, katılımcılara çeşitli hediyeler takdim edildi.
Festivalde söz alarak engelsiz bir Gölcük için hep birlikte çalışmaya devam edeceklerini söyleyen Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Bu güzel organizasyona katılan, yol arkadaşım olarak gördüğüm, her biriyle ayrı bir gönül bağımız olan ve 7/24 iletişim halinde olduğumuz engelli kardeşlerimin başta olmak üzere; organizasyonu gerçekleştiren; Gölcük Engelliler Derneği Başkanı Hasan Bat’a, Gölcük Otizm Derneği Başkanı Güler Kaya’ya, Gölcük Engelliler Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Zehra Sarı’ya ve emeği geçen herkese gönülden teşekkür ediyorum” dedi.
ENGELLİLERDEN BAŞKAN SEZER’E TEŞEKKÜR
Toplumsal dayanışma ve kaynaşmanın en güzel örneklerinden biri olan Engelsiz Bahar Festivali, katılımcılar tarafından büyük beğeni topladı. Programa katılan engelliler ve aileleri, festival için Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkanı Tahir Büyükakın ve Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’e teşekkür etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gölcük'te engelsiz festival
Gölcük'te engelsiz festival
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Gölcük Belediyesi’nin desteğiyle, Gölcük Denizevler sahilinde düzenlenen “Engelsiz Bahar Festivali” renkli görüntülere sahne oldu. Festivalde, engelli bireyler ve aileleri unutulmaz bir gün yaşadı.
KOCAELİ (İGFA) - Gölcük Engelsiz Bahar Festivali; Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Gölcük Belediyesi’nin desteğiyle, Gölcük Engelliler Derneği öncülüğünde ve ilçedeki engelli derneklerinin katılımıyla Denizevler Sahili’nde gerçekleştirildi.
10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen festivale; Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer ve eşi Türkan Sezer, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Mehmet Köse, İlçe Milli Eğitim Müdürü Caferi Tayyar Mert, siyasi parti temsilcileri, engelli bireyler ve aileleri katıldı.
Festival programı kapsamında sahilde kurulan alanda çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi. Gönülleri ısıtan etkinlikte, gün boyunca müzik eşliğinde eğlence devam etti. Konser performansları ise katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
YARIŞMALAR FESTİVALE HEYECAN KATTI
Konserin ardından düzenlenen yarışmalar, festivale ayrı bir heyecan kattı. Engelli bireyler arasında gerçekleştirilen halat çekme, çuval yarışı ve yumurta taşıma gibi eğlenceli etkinlikler hem yarışmacılar hem de izleyiciler tarafından büyük ilgi gördü. Yarışmalar sırasında renkli görüntüler ortaya çıkarken, katılımcılara çeşitli hediyeler takdim edildi.
Festivalde söz alarak engelsiz bir Gölcük için hep birlikte çalışmaya devam edeceklerini söyleyen Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Bu güzel organizasyona katılan, yol arkadaşım olarak gördüğüm, her biriyle ayrı bir gönül bağımız olan ve 7/24 iletişim halinde olduğumuz engelli kardeşlerimin başta olmak üzere; organizasyonu gerçekleştiren; Gölcük Engelliler Derneği Başkanı Hasan Bat’a, Gölcük Otizm Derneği Başkanı Güler Kaya’ya, Gölcük Engelliler Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Zehra Sarı’ya ve emeği geçen herkese gönülden teşekkür ediyorum” dedi.
ENGELLİLERDEN BAŞKAN SEZER’E TEŞEKKÜR
Toplumsal dayanışma ve kaynaşmanın en güzel örneklerinden biri olan Engelsiz Bahar Festivali, katılımcılar tarafından büyük beğeni topladı. Programa katılan engelliler ve aileleri, festival için Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkanı Tahir Büyükakın ve Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’e teşekkür etti.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor