Gençlerin bayramı Mersin'de turnuvalarıyla taçlandı
Gençlerin bayramı Mersin'de turnuvalarıyla taçlandı
Haber Giriş Tarihi: 20.05.2026 11:04
Haber Güncellenme Tarihi: 20.05.2026 11:04
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Mersin Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlediği voleybol, basketbol ve futbol turnuvalarıyla gençleri sporun birleştirici gücü etrafında buluşturdu.
MERSİN (İGFA) - Gençlerin ve her zaman genç kalacakların bayramı olan 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında bir dizi etkinlik yapan Mersin Büyükşehir Belediyesi, gençleri spor ve sanatın her branşı ile buluşturmaya devam ediyor.
Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün izinden giden gençler ile hafta boyu bir dizi spor etkinliği düzenleyen Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı’na bağlı Gençlik ve Spor Hizmetleri Şube Müdürlüğü; voleybol, basketbol ve futbol turnuvaları ile gençlerin bayramını taçlandırdı.
“Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim” diyen Atatürk’ün izinde binlerce çocuğu sporlar buluşturan ve Mersin’i bir spor kenti haline getiren Mersin Büyükşehir, birçok spor branşında hafta boyu yaptığı etkinliklerle bayramı dolu dolu geçirdi. Büyükşehir; voleybol, basketbol ve futbol branşlarında yapılan turnuvalar sonunda gençlere unutulmaz bir bayram daha yaşattı.
GÖKAYAZ: “MERSİN BÜYÜKŞEHİR OLARAK SPORUN BİRLEŞTİRİCİ GÜCÜNÜ HER ZAMAN ÖN PLANDA TUTUYORUZ”
Mersin Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Şube Müdürü Bünyamin Gökayaz, “19 Mayıs; Ulu Önder Atatürk’ümüzün 107 yıl önce yaktığı bağımsızlık meşalesi ile Türkiye Cumhuriyeti’nin temellerini oluşturan çok güzel bir bayram. Gençlere adadığı Cumhuriyet içinde spor bayramı olarak da kutladığımız çok değerli bir gün. Biz de Mersin Büyükşehir Belediyesi olarak gençlerimizi unutmadık ve birçok etkinlik düzenledik” dedi. Hafta boyu yaptıkları pek çok faaliyetten bahseden Gökayaz, “Sporun birleştirici gücünü her zaman Mersin Büyükşehir Belediyesi olarak ön planda tutmaya çalışıyoruz. Birçok farklı etkinlikler düzenliyoruz. Tüm gençlerin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyorum” sözlerine yer verdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gençlerin bayramı Mersin'de turnuvalarıyla taçlandı
Mersin Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlediği voleybol, basketbol ve futbol turnuvalarıyla gençleri sporun birleştirici gücü etrafında buluşturdu.
MERSİN (İGFA) - Gençlerin ve her zaman genç kalacakların bayramı olan 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında bir dizi etkinlik yapan Mersin Büyükşehir Belediyesi, gençleri spor ve sanatın her branşı ile buluşturmaya devam ediyor.
Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün izinden giden gençler ile hafta boyu bir dizi spor etkinliği düzenleyen Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı’na bağlı Gençlik ve Spor Hizmetleri Şube Müdürlüğü; voleybol, basketbol ve futbol turnuvaları ile gençlerin bayramını taçlandırdı.
“Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim” diyen Atatürk’ün izinde binlerce çocuğu sporlar buluşturan ve Mersin’i bir spor kenti haline getiren Mersin Büyükşehir, birçok spor branşında hafta boyu yaptığı etkinliklerle bayramı dolu dolu geçirdi. Büyükşehir; voleybol, basketbol ve futbol branşlarında yapılan turnuvalar sonunda gençlere unutulmaz bir bayram daha yaşattı.
GÖKAYAZ: “MERSİN BÜYÜKŞEHİR OLARAK SPORUN BİRLEŞTİRİCİ GÜCÜNÜ HER ZAMAN ÖN PLANDA TUTUYORUZ”
Mersin Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Şube Müdürü Bünyamin Gökayaz, “19 Mayıs; Ulu Önder Atatürk’ümüzün 107 yıl önce yaktığı bağımsızlık meşalesi ile Türkiye Cumhuriyeti’nin temellerini oluşturan çok güzel bir bayram. Gençlere adadığı Cumhuriyet içinde spor bayramı olarak da kutladığımız çok değerli bir gün. Biz de Mersin Büyükşehir Belediyesi olarak gençlerimizi unutmadık ve birçok etkinlik düzenledik” dedi. Hafta boyu yaptıkları pek çok faaliyetten bahseden Gökayaz, “Sporun birleştirici gücünü her zaman Mersin Büyükşehir Belediyesi olarak ön planda tutmaya çalışıyoruz. Birçok farklı etkinlikler düzenliyoruz. Tüm gençlerin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyorum” sözlerine yer verdi.
Son Haberler
63. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali heyecanı 24- 31 Ekim’de
Rahmi Koç’a bir tepki de Yılmaz’dan
Antalya Büyükşehir’den geleceğe Yeşil Miras
Vatandaş soracak, Mustafa Yalçın cevaplayacak
Kayseri Büyükşehir'den Sultan Sazlığı'nda uçurtma şenliği
ABB'den bağımlılıkla mücadelede öncü model
Kozan Girişimci Kadınlar Tarımsal Kalkınma Kooperatifi kuruldu
Başkent'te haşerelere geçit yok
SanAtölye kursiyerlerinden yıl sonu sergisi
Kayseri Kocasinan'da öğrencilerden 'geri dönüşüm seferberliği'ne destek
KAYSO'dan 'Nefes Kredisi' müjdesi
Adana Büyükşehir'e Avrupa'dan yeni bir ödül
Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi
Bakan Göktaş, Darülaceze Sosyal Yaşam Şehri'nde kreş açtı
OGC Başkanı Nihat Aydın’dan Rahmi Koç’a sert tepki